return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
[28-04-2006] Armada Night - HMH, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
Kaarten besteld:crazy:
Mindphaser
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Kaarten besteld:crazy:

Jup me 2 :)
Cosmic
quote:
Originally posted by @win
Jij hebt duidelijk Markus @ TE gemist dit jaar! Alleen maar van die pompende, donkere klappers! :p

Idd, wacht nog op t setje.
Maar zn GDJB sets vond ik altijd niks en die luister ik ook sinds 2 jaar niet meer dan...vandaar
dj pdv
quote:
Originally posted by @win
Jij hebt duidelijk Markus @ TE gemist dit jaar! Alleen maar van die pompende, donkere klappers! :p

Zo zijn set was echt heerlijk. Echt duidelijk de man van de TE 2006 vind ik. Heb dan ook vandaag me kaartje gehaald en verheug me er nu al op 28 april Markus weer te horen. Armin ook wel maar die heb ik het laatste jaar echt heel vaak gehoord.
Perry O'neill vond ik ook heel lekker draaien trouwens op TE, dus koninginnenacht beloofd wel een avondje te worden.
moogwai
Precies, onderhand alleen maar vette progressive trance de hele nacht :crazy: Lekker van die diepe bassen, klinkt volgens mij echt super daar in de HMH (en halve liters :p )
MennoB
Ik denk dat wij hier ook wel heen gaan.. Sta opzich niet zo te springen om een 4 uur durende set van Armin. Maar dat Markus Schulz komt en dat het ook nog in de HMH is.. Daar sta ik wel om te springen!!
M_Peror
quote:
Originally posted by Mindphaser
lekker boeiend... bij TIC en weet ik veel hoeveel andere feesten kun je "TMF presents" zetten, so what!?

True. Het zal me dan ook zeker niet tegenhouden hoor.
Frankisback
ben er ook bij :)
Matthijs
Ik zie net dat Sander Kleinenberg die avond in de Now & Wow draait, dus dat gaat alsnog een moeilijke keus worden. Voorlopig in ieder geval nog maar even wachten met het kopen van kaartjes.
Ouwe Dwaas
de kaarten zijn vandaag binnengekomen:cool:

jp
Armada Night vr 28 april 2006 HMH (Mojo)
Luxurush za 29 april 2006 HMH (ID&T)
Mayday zo 30 april 2006 WFH (Mayday)

a) dit trek ik nooit, Luxurush kan de pot op
b) dat wordt snel op-en afbouwen en ID&T en Mojo zijn geen vrienden
c) Gelukkig eerst Armin & Co want er zal bitter weinig trance op Mayday worden gedraait
Flenkieboy
Zaterdag 29 april: Armin in Leiden..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement