|
[28-04-2006] Armada Night - HMH, Amsterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Just leave at a later hour ;) .
Ik ben erbij :D :crazy: :eyespop: . Net precies een kaartje gescoord... zou tijd worden :toocool: . Als vanouds ( :conf: ) alleen dus ik hobbel van tijd tot tijd wel weer voorbij :p . |
hahaha lust je deze keer wel bier? :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Bier wel, Heineken niet :D ! |
|
|
| franzelare |
ik ben er ook bij :D
net vlak voordat de winkel dicht ging nog ff in breda een kaartje gehaald toen ik de grens over kwam. |
|
|
| jp |
| Ik heb nog een gastenlijstplek over :eek: |
|
|
| moogwai |
Zin!!!!!!!!!
Tot vanavond mensen, wordt een topfeest :crazy:
zo, nu eerst een bavaria!
:p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb nog een gastenlijstplek over :eek: |
damm, das nou jammer, anders had ik je best willen sletten!
kaartje voor de deur verkopen :p |
|
|
| kolkiewolkie |
JP, KULKLOOT!
Komtie nu mee :eyes: .
Naja, verpatsen die handel :disbelief . |
|
|
| Mindphaser |
| Weet niet eens of het al uitverkocht is ondertussen maar heb misschien nog 2 kaarten over... 06-46114057 (omg arnhem/nijmegen) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by franzelare
damm, das nou jammer, anders had ik je best willen sletten!
kaartje voor de deur verkopen :p |
Als jij er om 22:00 bent... |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Als jij er om 22:00 bent... |
hmm, zou te halen zijn, weet alleen niet of ik zo mijn kaartje kwijt raak daar, wil je daar op wachten? |
|
|
| franzelare |
| jp en ik gaan biertje drinken :D |
|
|
|
|