|
[28-04-2006] Armada Night - HMH, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Just leave at a later hour ;) .
Ik ben erbij :D :crazy: :eyespop: . Net precies een kaartje gescoord... zou tijd worden :toocool: . Als vanouds ( :conf: ) alleen dus ik hobbel van tijd tot tijd wel weer voorbij :p . |
|
|
| Passiva |
| Ben er ook bij :) |
|
|
| eieregooie |
| Wordt weer ouderwets gezellig :D |
|
|
| Tom Lont |
| zeker weten, lekker springen op de trance van armin en markus |
|
|
| kolkiewolkie |
| Yeah, nu net een setje van markus opstaan en ik krijg er weer helemaal zin in!:haha: :eyes: |
|
|
| jp |
Kan ik eindelijk weer eens in je billen knijpen
Zei ik billen?
Oops
Bedoelde natuurlijk wang
Hihi |
|
|
| eieregooie |
| Oh, ik dacht ballen :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik heb ineens heel wat minder zin om naar de HMH te gaan :eek: :nervous: ! |
|
|
| eieregooie |
| Hij si nog geen echte trancenicht :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| Springnicht af :D . |
|
|
|
|