|
[28-04-2006] Armada Night - HMH, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Roos22 |
| Ik heb wel weer zin in een avond Trance en met wie kan dat beter dan Armin en Markus en Mathhew en perry! Nice work for Armada! :) |
|
|
| Botol&Cebok |
| ik heb er ook egt zin in vraag me alleen af of de kaartjes al uitverkocht zijn want die man agter de kassa kon niet zo zien of de kaartjes al uitverkocht waren hoop van niet want k wil lekker feesten koninginne dag in stad is saai dus avond ervoor lekker space gedoet op trance en volgende dag slapen :stongue: |
|
|
| Frank-HH |
| i can not whait!!!:crazy: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
i can not whait!!!:crazy: |
Je zult toch moeten, want het feest zal toch echt niet naar voren verzet worden omdat er iemand niet kan wachten.. |
|
|
| jp |
| En toch is dat in het verleden weleens gebeurd :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Zal ook maar weer eens aanwezig zijn op een feessie :tongue2 |
|
|
| Synthesia |
| Zouden der nog tickets beschikbaar zijn aan de kassa? online VVK is gestopt en k'zal maar tegen de 27ste weten of da'k kan gaan... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
De tijden zijn bekend wanneer wie gaat draaien:
Perry O’Neil 22:00-23:30
Matthew Dekay 23:30-01:00
Armin van Buuren 01:00-05:00
Markus Schulz 05:00-07:00 |
|
|
| Mindphaser |
| van mij had markus wel een uurtje langer mogen draaien... |
|
|
| eieregooie |
| ei is erbij :) weee \o/ |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
van mij had markus wel een uurtje langer mogen draaien... |
En Armin een uurtje korter!  |
|
|
|
|