|
[28-04-2006] Armada Night - HMH, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
uit een flesje?
:D |
|
|
| franzelare |
| een leffe of een duvel als belgen onder elkaar :thepirate |
|
|
| @win |
| Damn, ik baal echt dat ik er nu niet bij kan zijn... :mad: |
|
|
| Frankisback |
damn de muziek is zo goed al zoveel goede nummers gehoord van de nieuwe cd.
Maar ga nu weer verder ik sta hier tijd te verspillen
gr |
|
|
| Mindphaser |
| Hoop toch echt dat ze de volgende keer Markus nog een paar uurtjes langer laten draaien... :D :crazy: |
|
|
| kolkiewolkie |
Zo, EINDELIJK weer thuis... altijd fijn die NS (treinen uit de regeling halen zonder dat door te geven en zonder dat op tijd door te geven). Zometeen maar 'ns even weer een claim indienen want dit slaat natuurlijk weer nergens op, 4 uur over de terugreis doen. Met de auto kun je in die tijd heen én terugrijden!
Maargoed, het feestje dus:
Perry: zat aan het begin :conf: , niks van meegekregen (helaas!)
Matthew dekay: bij vlagen leuk maar vooral leuk voor thuis.
Armin: slappe opening maar daarna ging het dan toch eindelijk los :D :eyespop:
Markus: fijne afsluiter :toocool:
Was vooral leuk om weer eens wat gezichten van weleer te zien... had sommigen al een hele tijd niet meer gezien met als klap op de vuurpijl: dr. quipers :p . Had 'm al sinds (even nakijken) November 2002 niet meer gezien :wtf: . Naja, in feite was er nog niks verandert :D . Verder op ei na wel zo'n beetje met iedereen gesproken en gesprongen. Was wel nodig ook want het was aan de frisse kant in de HMH!
Waardering: goed; maar kon beter :) . |
|
|
| jp |

Lucky shot met dat hartje :eyes: |
|
|
| dj pdv |
| Ik kan er niets meer over kwijt dan dat het een heel geslaagd feestje was met een heel hoop bekenden en mensen die van een feestje houden. Perry draaide trouwens heel goed vond ik. Beter als Dekay. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Wat waren er trouwens ziekelijk veel bejaarden :eyes: . Ik zag dat het pf-gemiddelde al 27 (!) was. Verklaarde ook een beetje de aparte sfeer. Aan de ene kant liepen er her en der wat tmf-doosjes en kereltjes rond en anderzijds busladingen met ouwe partygangers... maargoed, dat zijn volgens mij ook allemaal lui die 15 jaar geleden al 5x per week uitgingen dus you can't blame 'em for it :D . |
|
|
| eieregooie |
| Wij zijn ook al bijna bejaard hoor :D |
|
|
| jp |
| Als je ouder wordt heb je gewoon meer doekoe om naar al die feesten af te reizen. Simple as that :) |
|
|
|
|