|
Oldschool Trance (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Maar niet beter dan de Van Bellen remix :crazy: |
|
|
| christina |
[QUOTE]Originally posted by Belgian Bonzai
15. Andain - Summer's Calling (Airwave Club Remix) (9:05)
die is goeeee :tongue2 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
[QUOTE]Originally posted by Belgian Bonzai
15. Andain - Summer's Calling (Airwave Club Remix) (9:05)
die is goeeee :tongue2 |
unlike your quoting skills :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
unlike your quoting skills :p |
mjaaaaah sorry he, tis vrijdag voor iedereen:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by christina
mjaaaaah sorry he, tis vrijdag voor iedereen:D |
Zowel Tor als ik hebben daar totaal geen probleem mee, dus das geen excuus ;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zowel Tor als ik hebben daar totaal geen probleem mee, dus das geen excuus ;) |
owkee ik was gewoon lomp? nu goe?:p
waarom moeten kerels altijd alles beter kunnen?:o |
|
|
| Toni_D2 |
| al dat haantjesgedrag |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
al dat haantjesgedrag |
^^What she said |
|
|
| Toni_D2 |
Haha, waar is die reply van TOR gebleven?
Dat was wel een leuke. Het begon met: "Dan ken je me nog niet zo goed..." :stongue: |
|
|
| TOR |
Ik had ff J's post verkeerd begrepen, hehe
never mind.. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by christina
owkee ik was gewoon lomp? nu goe?:p
waarom moeten kerels altijd alles beter kunnen?:o |
omdat.........
:o neiiiiiiiiiii to easy :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
omdat.........
:o neiiiiiiiiiii to easy :p |
zwak...heel zwak:o
:D |
|
|
|
|