|
Oldschool Trance (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
club royale - loosing sleep :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
waar is den tijd ! |
Ik wil al 2 jaar van die vinyl vanaf, niemand blijkt daar geïnteresseerd naar te zijn:stongue: (Voor 6€ istem van u! :eek: ) |
|
|
| Devilex |
Kheb hier nog een cd'ke gevonden: Tiesto - Forbidden Paradise 5
staan ook paar serieuze bommekes op ze amai :haha: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Intensity!
of hoe noemt die weeral |
die heb ik op vinyl, bij toeval gevonden |
|
|
| Soliplex |
| quote: | Originally posted by ahp2002
die heb ik op vinyl, bij toeval gevonden |
Ik had die overgekocht van Tomek (mss kennen sommigen hem van andere fora) & op den Intensity-kant had em geschreven: "goe mor wa plattekes" :D |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik wil al 2 jaar van die vinyl vanaf, niemand blijkt daar geïnteresseerd naar te zijn:stongue: (Voor 6€ istem van u! :eek: ) |
het spijt me maar die hebbek ook in men bakje steken :)
en ik wil er zeker ni vanaf :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Tiger777 |
| Ik heb niks persoonlijks tegen da lieke zenne, ik wil van al men vinyl af :toothless |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Soliplex
Ik had die overgekocht van Tomek (mss kennen sommigen hem van andere fora) & op den Intensity-kant had em geschreven: "goe mor wa plattekes" :D |
tomek.... zo ne magere kleine dude? speelde vroeger veel retro enzo, speelt nu commerciele boecht op trouwen enzo. Of ne andere tomek? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
tomek.... zo ne magere kleine dude? speelde vroeger veel retro enzo, speelt nu commerciele boecht op trouwen enzo. Of ne andere tomek? :p |
Yup, sounds like him. :) Zat vroeger ook elke week in de Rebelgrooves en kocht daar veel trance, maar hij is blijkbaar idd overgeschakeld op allround muziek :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Yup, sounds like him. :) Zat vroeger ook elke week in de Rebelgrooves en kocht daar veel trance, maar hij is blijkbaar idd overgeschakeld op allround muziek :) |
lol gij kent die ook? das wel grappig. Ken die ni echt goe ze, ma heb hem wel 2 keer ofzo gesproken. Ene keer ook nog hevig supporter geweest in een DJ contest int karrewiel :haha:
Wel al enkele jaren terug ze ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Die woont ni ver van mij, een dorp verder. :)
Maar echt "kennen" doe ik hem ook niet hoor. Tis trouwens al een hele tijd geleden dat ik hem nog gezien heb... |
|
|
| Phortastic |
Ja das just die is ook van het antwerpse :)
hehe swel toevallig :) |
|
|
|
|