return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Oldschool Trance (pg. 8)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by 1Million$shot
club royale - loosing sleep :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

waar is den tijd !

Ik wil al 2 jaar van die vinyl vanaf, niemand blijkt daar geïnteresseerd naar te zijn:stongue: (Voor 6€ istem van u! :eek: )
Devilex
Kheb hier nog een cd'ke gevonden: Tiesto - Forbidden Paradise 5
staan ook paar serieuze bommekes op ze amai :haha:
ahp2002
quote:
Originally posted by djcresto
Intensity!

of hoe noemt die weeral


die heb ik op vinyl, bij toeval gevonden
Soliplex
quote:
Originally posted by ahp2002
die heb ik op vinyl, bij toeval gevonden


Ik had die overgekocht van Tomek (mss kennen sommigen hem van andere fora) & op den Intensity-kant had em geschreven: "goe mor wa plattekes" :D
1Million$shot
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik wil al 2 jaar van die vinyl vanaf, niemand blijkt daar geïnteresseerd naar te zijn:stongue: (Voor 6€ istem van u! :eek: )


het spijt me maar die hebbek ook in men bakje steken :)

en ik wil er zeker ni vanaf :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Tiger777
Ik heb niks persoonlijks tegen da lieke zenne, ik wil van al men vinyl af :toothless
Phortastic
quote:
Originally posted by Soliplex
Ik had die overgekocht van Tomek (mss kennen sommigen hem van andere fora) & op den Intensity-kant had em geschreven: "goe mor wa plattekes" :D


tomek.... zo ne magere kleine dude? speelde vroeger veel retro enzo, speelt nu commerciele boecht op trouwen enzo. Of ne andere tomek? :p
pooley
mental storm
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
tomek.... zo ne magere kleine dude? speelde vroeger veel retro enzo, speelt nu commerciele boecht op trouwen enzo. Of ne andere tomek? :p

Yup, sounds like him. :) Zat vroeger ook elke week in de Rebelgrooves en kocht daar veel trance, maar hij is blijkbaar idd overgeschakeld op allround muziek :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Yup, sounds like him. :) Zat vroeger ook elke week in de Rebelgrooves en kocht daar veel trance, maar hij is blijkbaar idd overgeschakeld op allround muziek :)


lol gij kent die ook? das wel grappig. Ken die ni echt goe ze, ma heb hem wel 2 keer ofzo gesproken. Ene keer ook nog hevig supporter geweest in een DJ contest int karrewiel :haha:

Wel al enkele jaren terug ze ;)

Jasperovitsj
Die woont ni ver van mij, een dorp verder. :)
Maar echt "kennen" doe ik hem ook niet hoor. Tis trouwens al een hele tijd geleden dat ik hem nog gezien heb...
Phortastic
Ja das just die is ook van het antwerpse :)

hehe swel toevallig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement