|
Oldschool Trance (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Als iemand digitale versies van Phi Phi-producties heeft mag die mij altijd een pm sturen :p |
|
|
| ahp2002 |
| Kick voor dit topic. Ik ben klaar met het selecteren van zo'n 56 unknown trancegems voor een bovenstebeste megamix. Ik hoop hem deze week ergens te kunnen mixen, maar zeker voor eind volgende week. Ik heb erg veel tijd gestoken in het zoeken van deze tracks dus het wordt wel wat denk ik :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Kick voor dit topic. Ik ben klaar met het selecteren van zo'n 56 unknown trancegems voor een bovenstebeste megamix. Ik hoop hem deze week ergens te kunnen mixen, maar zeker voor eind volgende week. Ik heb erg veel tijd gestoken in het zoeken van deze tracks dus het wordt wel wat denk ik :) |
Cool. Allemaal oude tracks, of ook recent werk? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Kick voor dit topic. Ik ben klaar met het selecteren van zo'n 56 unknown trancegems voor een bovenstebeste megamix. Ik hoop hem deze week ergens te kunnen mixen, maar zeker voor eind volgende week. Ik heb erg veel tijd gestoken in het zoeken van deze tracks dus het wordt wel wat denk ik :) |
Klinkt goed :eek:
Kijk er zeker naar uit |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Cool. Allemaal oude tracks, of ook recent werk? |
95% is voor 2000 denk ik. Verwacht tracks van L-Vee, Chiba, DJ Anthony & Georgio, Innertales, Hand's Burn, Canyon, Condor, Chicane, Anethum en nog veeeeeel meer :) |
|
|
| Devilex |
| Ik kijk hier ook naar uit. Hopelijk veel diep trancewerk en niet allemaal platen die al tig keer op retroverzamelaars gestaan hebben :) |
|
|
| ahp2002 |
De tracklist van de "unknown gems" marathonmix is klaar en ik heb het gisteren gemixed. Ik ben dit weekend weg, maar begin volgende week ga ik de mix uploaden. Voor degenen die de tracklist alvast willen zien kijk hier: http://timworth.wordpress.com/
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden (de tracklist) |
|
|
| Push2005 |
| Ziet er prachtig uit. En nog een redelijk aantal die ik niet ken; ben benieuwd :) |
|
|
| djcresto |
| Ik ken ook verrassend veel nummers niet. De nummers die ik wel ken doen me wel watertanden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Wat de rest zei: het ziet er erg goed uit! Veel Bonzai-gerelateerd materiaal, maar daar hoor je mij zeker niet over klagen. Ik ken pakweg de helft niet, maar als die tracks even goed zijn als diegene die ik wel ken, dan wordt dit absolute awesomeness! ;)
En deze mix is het alleen al waard voor Shamu en Indoctrinate :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
Hey bedankt voor jullie commentaren! Ik heb echt mn beste gedaan om obscuurdere tracks te vinden, sommigen heb ik vanaf vinyl geript. Er zitten ook wat ambient interludes tussen, zoals Oakey het vroeger deed.
Ik denk dat ik maandag de upload link heb. Hoor graag ook jullie commentaar als jullie hem geluisterd hebben. |
|
|
|
|