|
Oldschool Trance (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| ik heb die good shot altijd een kakplaat gevonden eigenlijk:p |
|
|
| 1Million$shot |
kakplaat of geen kakplaat
heel de zaal ging altijd op zene kop als ze die speelden :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by cyberia
:crazy: pompompompedom pompompompom pedom pompompom:crazy:
nunda'k dië zie,denk ik spontaan aan
miro - purple moon:crazy: :crazy: :crazy:
(stond opdezelfde cd,dië gele van illusion) |
:crazy: waawaa waawaa waa waawaawaa waawaa waawaa waa waawiewaa:crazy:
nunda'k dië zie,denk ik spontaan aan
Komakino - Man On Mars (DJ Jan & Christophe Chantzis Remix):crazy: :crazy: :crazy:
(stond opdezelfde cd,dië gele van illusion) |
|
|
| djcresto |
the hunchback from the notre dame
loosing sleep
v tracks - subway 25
ofzoiets (te lui om cd's te checken) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by djcresto
the hunchback from the notre dame
loosing sleep
v tracks - subway 25
ofzoiets (te lui om cd's te checken) |
Nasty B - Hunchback Of Notre Dame
Casino Royale - Loosing Sleep
V-tracks - Subway 26
Die eerste was ik echt compleet vergeten, merci, djcresto!
En qua cd-reeksen, kan de 'XTC Trax - Music for the Mind' serie serieus tellen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Dikke vette . :eyes:
Alleen al voor The Green martian - Dreams come true...
Vind ik nog steeds één van de sterkste en tegelijk meest ondergewaardeerde platen die Lvee ooit gemaakt heeft! :crazy:
De Blue Alphabet tracks zullen u misschien ook wel aanstaan Push? En Phrenetic System ook misschien? |
|
|
| Push2005 |
| Probleem is dat ik da via p2p natuurlijk niemeer allemaal kan binnehalen é, das zottenwerk... Kzal eens proberen samples te posten van wat me echt aanstaat enzo; en miss kan je daar op voortgaan |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Phrenetic System |
Intensity!
of hoe noemt die weeral |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by djcresto
the hunchback from the notre dame
loosing sleep
v tracks - subway 25
ofzoiets (te lui om cd's te checken) |
club royale - loosing sleep :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
waar is den tijd ! |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by djcresto
Intensity!
of hoe noemt die weeral |
yups
superschijfke !!! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Intensity!
|
ik heb die nooit gehoord eigenlijk :(
hoe klinkt die?
Phrenetic System - After The Meteor
en
Phrenetic System - Biohazard
zijn anders ook wel super |
|
|
|
|