|
איזה מסיבות יש יום שישי???????
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| שכל אחד ירשום איזה מסיבות הוא שמע שיש יום שישי |
|
|
| Flotser |
אחי תמיד נחמד לבדוק ב
www.layla.co.il
למרות שאין שמה את כל המסיבות ..... |
|
|
| Hell_Copter |
יש מסיבה באקו ביום שישי
ברביקיו חינם
רוברט גיטלמן ןתומס יהיו שם
גם יש מסיבה ב
space
זה מקום חדש ברעננה
אין לי עדיין הרבה פרטים על זה... אני יכול לברר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
איפה זה האקו הזה???
ואיזה גילאים זה בדרך כלל ובפרט השבוע? |
|
|
| warpedd_ |
ב
SPACE
יהיה ארטור גורדון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
איפה זה האקו הזה???
ואיזה גילאים זה בדרך כלל ובפרט השבוע? |
אקו זה בתל אביב
רחוב קיבוץ גלויות 24
זה לגילאים 17 ומעלה... משהו בסגנון של זה
יכולים להיות שם גם יודניקים... |
|
|
| DJ-Energy |
תגידו אנשים
מישהו יודע על מסיבות נוער באזור רחובות??? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תגידו אנשים
מישהו יודע על מסיבות נוער באזור רחובות??? |
או איפשהו בהרצליה או באזור??? |
|
|
| yahel222 |
אחי היום שמעתי על המסיבה ב SPACE
לא נראה לי משהו...זה באזור של הקניון משהו כזה
חוץ מארתור גורדון הדי ג'יי לא משהו
ובכלל רעננה לא נראה לי שזה מקום שמושך הרבה אנשים
למרות שיש אצלכם ים כוסיות
יא מניאקים רעננה מלאה אהה
אהה ובאקו דווקא שבוע שעבר שמעתי שהיתה מסיבה טובה
רק מפחיד לחנות שם למה זה יפו |
|
|
| DjChook |
רועי כנראה אני גם אלך לאקו עוד פעם
למרות שההורים קצת מפחדים
נראה כבר, חברים שלי יודעים לארגן מסיבות
ככמה אלכוהול :) :) |
|
|
| arik |
חחחחח
באמת יש לנו פה מפעל לכוסיות
אתם צרכים לראות את שכבת י אצלינו
אין אחת שלא יפיפיה
נדיר לראות אחת שלא משהו:)
אני גם הולך לספייס
נראה איך יהיה פעם האחרונה שהייתי במסיבה ברעננה שעידן גוטמן היה
כל החשמל נפל שלא היה אפשר להמשיך במסיבה
:) |
|
|
| Hell_Copter |
תלוי לאן חברים שלי רוים השבוע
אם כולם יבואו לאקו אני שם וכנראה נכנס חינם
אם הם רוצים לספייס אז לספייס
למה זה קרוב...
ואריק צודק ב349% שכבת י אצלנו השכבה הכי כוסית שאפשר לבקש...
יש יותר כוסיות ממכוערות
למרות שזה נשמע לא הגיוני זה שיא הרצינות |
|
|
|
|