|
City Parade 2006
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
City Parade
Zaterdag 24 juni 2006
Locatie: ?
Volgens iemand op D4M staat in de Outsoon van april de line up:
Dave Clarke, David Guetta, Martin Solveig
Darren Price official underworld tour dj
Marco Bailey, CJ Bolland, Ghost, Tom De Neef, Pole Folder
Marko, Dave Lambert, Prinz, Trish, Jan Van Biesen, Xentrix
Furax, Loulou Players, Cozzy Mozzy, Murvin Jay, Geoffroy,
Dj Phill, Xian, Dave Davis, ZZino, Millenium Crew, System D
Dit is wel een erg aantrekkelijke line up! |
|
|
| The_G0dfather |
| en pleins examens :D |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en pleins examens :D |
right on! echt dom vind ik dat van de organisatie, omdat het grootste deel van het City Parade-publiek toch nog studenten zijn.. |
|
|
| Devil_Dante |
| Ik had gehoord via via dat de city parade in genk was? Zou best leuk zijn, dan kan ik met de bus gaan:) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Devil_Dante
Ik had gehoord via via dat de city parade in genk was? Zou best leuk zijn, dan kan ik met de bus gaan:) |
Die parade in Genk is een andere.
Ik heb lekker al examens in mei:D Naar de parade ga ik niet, maar wel naar de afterparty. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devil_Dante
Ik had gehoord via via dat de city parade in genk was? Zou best leuk zijn, dan kan ik met de bus gaan:) |
move-it-parade is in Genk |
|
|
| Devil_Dante |
| quote: | Originally posted by FredNova
move-it-parade is in Genk |
Is it any good?:p , want trance muziek wordt niet bepaald geaccepteerd/gerespecteerd in genk. Allemaal RnB freaks... bah cliché |
|
|
| FUSyke |
Waar gaat de CP plaatsvinden? Hier alvast een antwoord van Claude:
Hallo,
Momenteel niet 100% vast.
Oostende antwoord neen
Mechelen antwoord neen
Brussel geen antwoord
Antwerpen normaal gezien 2007 en 2008
Gent afwachten wie nieuwe burgemeester wordt
Luik antwoord neen, 2007 welkom
Mons antwoord neen, 2007 welkom
Had ik verleden jaar geen mondelinge afspraak met de Burgemeester van Luik gehad.
Dan had ik voor de 200% voor Charleroi gekozen. Als men ziet hoe de zaken nu verlopen zijn met Luik had ik dit maar beter gedaan. De burgemeester van Luik heeft ons gebruikt om zijn populariteit op pijl te houden en hij heeft ons nadien als een stuk
stront doorgespoeld. 2006 is een verkiezingsjaar en hij wil geen risico nemen, 2007 zijn we welkom maar in zijn plaats zou ik daar niet teveel op rekenen.
2007 en 2008 back to Vlaanderen. Om de 2 jaar afwisseling Waalse en Vlaamse gemeenschap.
Nu is het mij meer dan duidelijk:
- Er waren mondelinge afspraken voor 2 opeenvolgende jaren.
- Overeenkomst City Parade - stad Luik hebben we nooit getekend terug gekregen.
- Opzettelijk werd er ons na 2 maanden steeds geen antwoord gegeven zodat het mij onmogelijk zou worden om op zo een korte termijn een nieuwe stad te vinden.
- Toen ik mijn dossier in januari heb ingediend, had de burgemeester van Luik al het Park d'Avroy voor 24 en 25 juni toegewezen aan de Franse gemeenschap voor "Les fêtes de la musique".
- stad Luik heeft een bedrag van 50.000 euro vrij gemaakt voor de eerste editie van Liège Rock die zal doorgaan de 2de week end van Juli waar wij ons closing party hebben gedaan.
… ik zou nog zo tientallen punten kunnen opsommen maar ik wil er geen woorden meer aan vuil maken.
Waarom Charleroi:
- 3de grootste stad van België na Brussel en Antwerpen.
- centrale ligging in België
- ligging ten opzichte van Luik voor Vlamingen:
Brussel Charleroi 52km
Brussel Luik 98km
Antwerpen Charleroi 116km
Antwerpen Luik 121km
Gent Charleroi 110km
Gent Luik 155km
Oostende Charleroi 167km
Oostende Luik 211km
Kortrijk Charleroi 129km
Kortrijk Luik 192km
Hasselt Charleroi 133km
Hasselt Luik 44km
- opening party = een park in het centrum van de stad.
- parade = dwars door het centrum van de stad.
- parcours = 2.5km dwars door het centrum van de stad.
- parcours = brede boulevards met veel groen.
- closing festival = 2 aanliggende MEGA parkings in het centrum van de stad (expohallen Charleroi 80.000m²)
- closing festival = mogelijkheid om ook indoor te gaan. (expohallen Charleroi 40.000 m²)
- treinstation ligt vrij centraal ten opzichte van de opening party en het closing festival.
- een metro van closing festival naar treinstation.
- een overvloed aan parkings in het centrum van de stad.
- productioneel, veel gemakkelijker dan Luik.
- hospitaal ligt heel dicht en vrij centraal ten opzichte van de opening party en het closing festival.
- brandweer kazerne is gevestigd naast de parking van de closing festival.
Chaleroi krijgt ten onrecht een negatief beeld in de media. Wist je dat?
- hoogste cijfers van criminaliteit Luik
- hoogste cijfers van toxicomanie Luik
- hoogste cijfers van werkloosheid Luik
Toch vinden jullie allemaal Luik een super stad en zijn er nooit noemswaardige incidenten gebeurd. |
|
|
| Xilver |
| Luik en Charleroi zijn alletwee gore krapuulsteden, nu goe? :) |
|
|
| mellow_head |
| Ik ben vorige week nog in Luik wa spulle gaan kope, het was plezant, het enige da mij opviel was ontzettend veel allochtonen op straat, nog nooit nerges gezien :conf: en Charleroi is idd een krasstad maja daar moede u nieveel van aantrekke, zolang ge u kalm houdt kan er nix gebeure ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Volgend jaar in Antwerpen  |
|
|
| mrcanon |
| Vorig jaar ben ik naar de CP in Luik geweest en ik vond da toch een zware tegenvaller vergeleken met Gent, die sfeer was echt veel minder. De Walen feesten helemaal anders dan Vlamingen, ben er nie echt aan en Vlaanderen is veel properder dan Wallonië. |
|
|
|
|