|
17.04.06
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
עוד מסיבה של טראנס בלבד :)
על ההזמנה היה צריך להופיע Menno De Jong
אבל בסופו של דבר זה לא הסתדר בגלל כמה דברים טכניים, לצערינו. צפו לשם גדול במסיבה הבאה
בינתיים עוד מסיבה עם טראנס בלבד והפעם במועדון השרון 12, לשעבר ה "בלונדי". מי שמכיר יכול להגיד שמדובר באחד המקומות היפים בארץ.
שתי במות, 12 די ג'יים והרבה הרבה מוזיקה טובה
כניסה 60 ש"ח
כמה תמונות של המקום:
http://www.layla.co.il/ContentView/ContentView.aspx?cimid=122&cid=140


מצפים מאוד לראות נציגות נכבדת יותר של הפורום בפעם הזאת |
|
|
| markfeldman |
וואוו
אם מנו דה יונג היה מגיע הייתי מתעלףףףףףףף
בכל אופן,
איתי ומנו (הישראלי) זה אחלה ליינאפ של העולם !
אני שם ! |
|
|
| sh33p |
נשמע סבבה לגמרי!
יש סיכוי שאני יבוא, נראה איך יהיה הסידור בעבודה |
|
|
| YoraY |
תגידו שזה לא חלום שמתגשם כאילו אין בארץ עוד דברים כאלה אז תנצלו את זה
מקווה מאד להגיע שבוע הבא משא ומתן עם חייל שיחליף אותי בשבוע |
|
|
| Koby |
| נשמע מעוולה..איתי על העמדה זה כבר טוב..מקווה רק שהיחצון יהיה לא פחות טוב..בכל מקרה אני שם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
זה המקום להגיד שהמסיבה זקוקה לדחיפת מרץ
תדחפו לאנשים מידע על המסיבה
אני יגיע אם אני יצליח לשחרר את עצמי מהמילואים לקצר אותם או בקיצור אם אני יהיה בבית בלילה של המסיבה
ותזהרו
איתי עוקץ :D |
|
|
| Emmanuel B |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וואוו
אם מנו דה יונג היה מגיע הייתי מתעלףףףףףףף
בכל אופן,
איתי ומנו (הישראלי) זה אחלה ליינאפ של העולם !
אני שם ! |
אנחנו מתכוונים לתת סט.. שלא ישכחו :)
אגב הסט ימשיך וימשיך עד שאחרון האנשים ישארו ויחליטו ללכת ככה ש.. :)
תצפו למשהו
אממ
אפל? :>
מארק דבר איתי בפון אחי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| יש הגבלת גיל בכניסה? |
|
|
| Shahar |
וואלה יש מצב נקפוץ להראות לחברה איזה מסיבות אני אוהב
היא אצלי רוב החופש אז יש מצב
למרות שהיא מעדיפה את אבי סינואני :D |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש הגבלת גיל בכניסה? |
בגדול לא , כל אחד שאוהב את המוזיקה יכול להגיע
אבל לא יהיו בני 14 אם זאת כוונתך |
|
|
|
|