|
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Speciaal voor jullie hebben we nog eens een anthem gemaakt :)
Het is 'sophisticated trance' geworden :toothless
Kindred Spirits - Englobe
Als je een standaard-uplifting versie wilt moet je maar eens gaan zagen bij Wim (Icone) of zo :p
Enjoy ! |
|
|
| Push2005 |
Kvind het een beetje Mcproggy eerlijk gezegd :p
Wel een leuk melodietje; ik denk dat Wim er wel vette synths van zou kunnen maken ... De plaat heeft alleszinds weeral potentieel :) |
|
|
| mrcanon |
| Lekker nummer, lekker zomers, spreekt mij wel aan, good work! Er zit wel wat gekraak in het nummer. |
|
|
| djcresto |
| das iets om aan Markus Schulz te geven ;) |
|
|
| domineesje |
| ubbergeil zegt 't ventje des huizes :cool: |
|
|
| eieregooie |
| So far so good :D |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Eens beluisterd, staat mij wel aan! :toocool: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Er zit wel wat gekraak in het nummer. |
Kun je specifiëren waar?
Mss is er iets gebeurd tijdens het encoden waar we geen weet van hebben.. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Ik heb nu al verschillende keren geluisterd en nog geen gekraak gehoord hoor. :conf:
>> Misschien ligt het aan uwe pc of zo. |
|
|
| mrcanon |
| Idd, lag aan mijn pc, volume stond verkeerd geregeld. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
leuk leuk :)
maar belletjes instrument stoort me wel ... staat overigens ook te hard ...
ma kzou er nog een oscillatortje aan toevoegen met een andere sound ... nu klinkt het nogal plastic
en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ... (en nee ik ben niet doof :D)
alé, greetz
et producen loopt wel vlotjes bij jullie precies :D
keep goin' |
|
|
|
|