return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
View this Thread in Original format
Pumaz
Speciaal voor jullie hebben we nog eens een anthem gemaakt :)

Het is 'sophisticated trance' geworden :toothless

Kindred Spirits - Englobe

Als je een standaard-uplifting versie wilt moet je maar eens gaan zagen bij Wim (Icone) of zo :p

Enjoy !
Push2005
Kvind het een beetje Mcproggy eerlijk gezegd :p
Wel een leuk melodietje; ik denk dat Wim er wel vette synths van zou kunnen maken ... De plaat heeft alleszinds weeral potentieel :)
mrcanon
Lekker nummer, lekker zomers, spreekt mij wel aan, good work! Er zit wel wat gekraak in het nummer.
djcresto
das iets om aan Markus Schulz te geven ;)
domineesje
ubbergeil zegt 't ventje des huizes :cool:
eieregooie
So far so good :D
Tomorrow Traxx
Eens beluisterd, staat mij wel aan! :toocool:
jp
Echt Beta :D
TOR
quote:
Originally posted by mrcanon
Er zit wel wat gekraak in het nummer.


Kun je specifiëren waar?
Mss is er iets gebeurd tijdens het encoden waar we geen weet van hebben..
Tomorrow Traxx
Ik heb nu al verschillende keren geluisterd en nog geen gekraak gehoord hoor. :conf:

>> Misschien ligt het aan uwe pc of zo.

mrcanon
Idd, lag aan mijn pc, volume stond verkeerd geregeld.
DeSpErAtOs-X
leuk leuk :)

maar belletjes instrument stoort me wel ... staat overigens ook te hard ...

ma kzou er nog een oscillatortje aan toevoegen met een andere sound ... nu klinkt het nogal plastic

en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ... (en nee ik ben niet doof :D)

alé, greetz

et producen loopt wel vlotjes bij jullie precies :D

keep goin'
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement