|
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
וואי כבר 3 שנים לא עשיתי משהו רציני !
אבל תצביעו לי אני ילך לעשות מיקסוס אצל חבר שלי!
אל תדאגו קבלו אותה ב
H-A-R-D |
|
|
| DjChook |
סורי מוש אחי
פשוט אף פעם לא שמתי מיקס שלך
וגיל ממקסס ממש טוב ויודע את העבודה, אז הצבעתי לו |
|
|
| Hell_Copter |
בהצלחה...
נלך להצביע בערב... עכשיו אני ממהר |
|
|
| MoSH_MaN |
שלי יראה בערך ככה:אבל כמובן רק 20 דקות אני יכול
dirt_devils-the_drill__hennes_and_cold_remix
yoda_-_definately_trance_generators_remix
Rank_1_-_Awakenings
Twisters_Silence _ - _ Listen_To_Me_Mama __ [Dj_Scot_Project_Remix]
Reeloop - ing Society (Chromedioxid II mix)
Cosmic Gate-Back To Earth [S.H.O.K.K Mix]
starsplash_-_free
אני יבחר מה הולך הכי טוב ;) |
|
|
| Flotser |
הצבעתי!
יאללה גיל ומוש!
אנחנו צריכים ייצוג ישראלי ובהצלחה לשניכם... |
|
|
| arik |
הצבעתי לגיל
מצטער מוש אבל הייתי חייב להצביע לפי מה ששמעתי ואת שלך לא שמעתי
אבל אני מקווה שאתה או גיל תזכו |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני ממש בימים הקרובים יבא בסט......... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני ממש בימים הקרובים יבא בסט......... |
תעלה באמת איזה משהו שלך נשמע...
אגב איך זה הולך שם? כל אחד עושה 20 דקות סט... השני מוסיף את הסט שלו על הראשון, השלישי על השני והרביעי על השלישי?
זה אומר שאם אני אחרון אני יצטרך להוריד סט של 60 דקות?
או רק ת'20 דקות של השלישי? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תעלה באמת איזה משהו שלך נשמע...
אגב איך זה הולך שם? כל אחד עושה 20 דקות סט... השני מוסיף את הסט שלו על הראשון, השלישי על השני והרביעי על השלישי?
זה אומר שאם אני אחרון אני יצטרך להוריד סט של 60 דקות?
או רק ת'20 דקות של השלישי? |
זה אומר שאתה צריך להוריד את המיקס השלישי.. יענו עם אתה רביעי...
ולשמוע את הטראק שהוא סיים איתו.. ואז ממנו למקסס לטראק שאתה רוצה להכניס... אני ישאל את
Neo
ככה שאני יוכל לתת לכם תשובה יותר ברורה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| כל אחד יהיה לו 20 דקות אז עדיף כבר לעשות סט של 20 דקות.... |
|
|
| Agent-Fire |
הצבעתי עבור מוש.... אני מעדיף הארד...
אגב גיל ומוש במקום השני עם 13 אחוז ו5 קולות אחרי איזה אחד עם 9 קולות ו23 אחוז
;) |
|
|
|
|