return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אנשים
אנחנו צריכים בדחיפות נציגות ישראלית לפרוייקט הזה
כבר אי אפשר להיכנס אבל אני ומוש שם אז תצביעו לאחד מאיתנו לנציגות ישראלית שנראה להם שיש לנו פה נוכחות כבדה ומכובדת!


http://forums.tranceaddict.com/foru...?threadid=33859
MoSH_MaN
וואי כבר 3 שנים לא עשיתי משהו רציני !

אבל תצביעו לי אני ילך לעשות מיקסוס אצל חבר שלי!

אל תדאגו קבלו אותה ב
H-A-R-D
DjChook
סורי מוש אחי

פשוט אף פעם לא שמתי מיקס שלך

וגיל ממקסס ממש טוב ויודע את העבודה, אז הצבעתי לו
Hell_Copter
בהצלחה...
נלך להצביע בערב... עכשיו אני ממהר
MoSH_MaN
שלי יראה בערך ככה:אבל כמובן רק 20 דקות אני יכול


dirt_devils-the_drill__hennes_and_cold_remix
yoda_-_definately_trance_generators_remix
Rank_1_-_Awakenings
Twisters_Silence _ - _ Listen_To_Me_Mama __ [Dj_Scot_Project_Remix]
Reeloop - ing Society (Chromedioxid II mix)
Cosmic Gate-Back To Earth [S.H.O.K.K Mix]
starsplash_-_free

אני יבחר מה הולך הכי טוב ;)
Flotser
הצבעתי!

יאללה גיל ומוש!

אנחנו צריכים ייצוג ישראלי ובהצלחה לשניכם...
arik
הצבעתי לגיל
מצטער מוש אבל הייתי חייב להצביע לפי מה ששמעתי ואת שלך לא שמעתי

אבל אני מקווה שאתה או גיל תזכו
MoSH_MaN
אני ממש בימים הקרובים יבא בסט.........
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני ממש בימים הקרובים יבא בסט.........


תעלה באמת איזה משהו שלך נשמע...

אגב איך זה הולך שם? כל אחד עושה 20 דקות סט... השני מוסיף את הסט שלו על הראשון, השלישי על השני והרביעי על השלישי?

זה אומר שאם אני אחרון אני יצטרך להוריד סט של 60 דקות?
או רק ת'20 דקות של השלישי?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


תעלה באמת איזה משהו שלך נשמע...

אגב איך זה הולך שם? כל אחד עושה 20 דקות סט... השני מוסיף את הסט שלו על הראשון, השלישי על השני והרביעי על השלישי?

זה אומר שאם אני אחרון אני יצטרך להוריד סט של 60 דקות?
או רק ת'20 דקות של השלישי?


זה אומר שאתה צריך להוריד את המיקס השלישי.. יענו עם אתה רביעי...

ולשמוע את הטראק שהוא סיים איתו.. ואז ממנו למקסס לטראק שאתה רוצה להכניס... אני ישאל את
Neo
ככה שאני יוכל לתת לכם תשובה יותר ברורה...

MoSH_MaN
כל אחד יהיה לו 20 דקות אז עדיף כבר לעשות סט של 20 דקות....
Agent-Fire
הצבעתי עבור מוש.... אני מעדיף הארד...

אגב גיל ומוש במקום השני עם 13 אחוז ו5 קולות אחרי איזה אחד עם 9 קולות ו23 אחוז
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement