return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
28/04/2006 - James Zabiela & Pole Folder live @ Café D'Anvers (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
holy mother of god :eyes: :eyes:
Tomorrow Traxx
Hallelujah :eyespop: :eyespop:
Jasperovitsj
Tijd voor een roll call ;)


Jasper
Blue Sky 99
Iemand die al in Café d'Anvers is geweest? Grote of eerder kleine gezellige club? Zijn ze streng op kleding? (mogen sportschoenen bijvoorbeeld?)
TOR
Jasper
TOR


Café d'Anvers ligt een eind af van het station, zeker?
Er zal iemand mij de weg moeten wijzen :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Iemand die al in Café d'Anvers is geweest? Grote of eerder kleine gezellige club? Zijn ze streng op kleding? (mogen sportschoenen bijvoorbeeld?)

Café is niet zoals de meeste standaard clubs in België, that's for sure ;) Ik schat dat er toch wel 1000 man binnenkan als ze de hele zaal opendoen, en het balkon zal ook wel open zijn. Ge moet weten dat het een gebouw van meer dan 100 jaar oud is, en vroeger onder andere gebruikt is als pakhuis, kerk en bioscoopzaal. En ze hebben daar zelfs een authentieke, nog steeds werkende discovloer :D
Enfin, om maar te zeggen, voor zulke progressive feestje zijn er niet veel clubs beter geschikt dan cda! En als er wat sfeer hangt is het daar echt geweldig feesten!(zie Sasha 2 jaar geleden bvb :crazy: )

Qua door policy zijn ze niet al té streng hoor. Het is vooral een redelijk trendy club, dus sportieve schoenen worden best wel toegelaten zolang het geheel niet te slonzig of té afgeborsteld is. Air Maxen zou ik als jongen wel thuis laten. :)

Maar zeker afkomen als ge kunt, want het is echt een zalige club, en Zabiela zie je hier ook niet elke week :)

@Tor: Yes, het is inderdaad wel een eindje stappen van het station. Ik weet nog niet helemaal hoe ik juist ga gaan (auto of bus), maar desnoods kom ik wel naar het station om de weg te wijzen. Misschien kunnen we u zelfs aan het station komen ophalen als Zehra met de auto komt :)
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Café is niet zoals de meeste standaard clubs in België, that's for sure ;) Ik schat dat er toch wel 1000 man binnenkan als ze de hele zaal opendoen, en het balkon zal ook wel open zijn. Ge moet weten dat het een gebouw van meer dan 100 jaar oud is, en vroeger onder andere gebruikt is als pakhuis, kerk en bioscoopzaal. En ze hebben daar zelfs een authentieke, nog steeds werkende discovloer :D
Enfin, om maar te zeggen, voor zulke progressive feestje zijn er niet veel clubs beter geschikt dan cda! En als er wat sfeer hangt is het daar echt geweldig feesten!(zie Sasha 2 jaar geleden bvb :crazy: )

Qua door policy zijn ze niet al té streng hoor. Het is vooral een redelijk trendy club, dus sportieve schoenen worden best wel toegelaten zolang het geheel niet te slonzig of té afgeborsteld is. Air Maxen zou ik als jongen wel thuis laten. :)

Maar zeker afkomen als ge kunt, want het is echt een zalige club, en Zabiela zie je hier ook niet elke week :)

@Tor: Yes, het is inderdaad wel een eindje stappen van het station. Ik weet nog niet helemaal hoe ik juist ga gaan (auto of bus), maar desnoods kom ik wel naar het station om de weg te wijzen. Misschien kunnen we u zelfs aan het station komen ophalen als Zehra met de auto komt :)


Bedankt voor de uitleg! Aan de beschrijving te horen lijkt het me wel een fijne club :)

Air Maxen draag ik allesbehalve, 'k draag meestal eerder van die sportieve platte schoentjes (Blue Heaven's of Donnay's) maar dat zal dan wel geen probleem vormen :)

@ TOR Ivm de afstand van het station, je kan toch altijd de metro nemen? Ik veronderstel dat er wel een metrostation in de buurt van CdA zal liggen dus dat vermindert de loopafstand toch ... (anderzijds heb'k geen idee hoe lang de metro's 's avonds blijven rijden)
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
Jasper
TOR


Café d'Anvers ligt een eind af van het station, zeker?
Er zal iemand mij de weg moeten wijzen :o

inderdeed das wel een vreed eindje, maar best te doen. en deze weg gaat langs "cafe au lait" :eyes: :crazy:
Aurélie
En de Taxi ? Tis echt niet zo ver dan. Als je met 3 man bent betaal je dan 4euro ofzo :).

Ik vind het een heel verleidelijk feestje maar ik ga toch voor Kevin Jee , Pole Folder & Marko in my hometown :crazy:
Real
Jasper
TOR
Real +2


Mits toestemming van ons ma, want ik mag vandaag al niet met de auto naar Haaltert rijden. Enigszins ook wel begrijpelijk, want da's pokkever van hier. :(

jameszabiela
Hi Guys,

really looking forward to this :)

See you soon :)

Jz :)
Phortastic
^^ OMG :eyes:

James, u rock!

(no asskissing intended here ;))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement