|
28/04/2006 - James Zabiela & Pole Folder live @ Café D'Anvers (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
:D guess what... mn vriendin gaat trouwen. vrijdag hennafeest en zondag huwelijksfeest :nervous:
|
lol waar is den tijd , slang geleje dat er nog ne trouw was bij u Paar jaar geleje was er elke keer er een feestje was nen trouw bij u in de geburen praktisch ;) |
|
|
| Transfusion |
| En dan nu in het nederlands :x |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Transfusion
En dan nu in het nederlands :x |
West-Fluuters? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
lol waar is den tijd , slang geleje dat er nog ne trouw was bij u Paar jaar geleje was er elke keer er een feestje was nen trouw bij u in de geburen praktisch ;) |
Er is nog steeds praktisch elk weekend een trouw hoor. Nu doen we gewoon minder feestjes, das het verschil :p
En Zehra komt niet mee wss :sadgreen: |
|
|
| TOR |
Wordt er nu verzameld aan het station of niet?
Als ik kom, ben ik ten vroegste om 23.30u in Antwerpen (centraal station), vandaar dat ik de kwestie opwerp. Ik kan dan mss best op eigen houtje naar CdA trekken.
Maar mijn aanwezigheid staat plots niet meer voor 100% vast. |
|
|
| Real |
| Ik kom normaal gezien met de auto, als het écht nodig is kan ik u eventueel wel komen oppikken TOR, maar ik ken in Antwerpen totaal menne weg wel nie. :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Ik kom normaal gezien met de auto, als het écht nodig is kan ik u eventueel wel komen oppikken TOR, maar ik ken in Antwerpen totaal menne weg wel nie. :nervous: |
man man man trekt doemee nog den oorlog |
|
|
| TOR |
Laat maar dan, Real :p
Nee ma, serieus.. omdat ik niet met zekerheid kan zeggen dat ik er geraak, is het mss beter om anderen niet afhankelijk van mij te maken. Ik vind het wel op mn eentje als ik kom ;) |
|
|
| djcresto |
| kmoet nog weten waar ik best parkeer |
|
|
| lievez |
da is ni gemakkelijk
da staat daar altijd bomvol, veel klanten voor de hoerkes :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Parkeren kan je best aan de Kaaien of tussen de Kaaien en de Brouwersvliet. Daar moet normaal gezien wel plaats te vinden zijn, en het is ook niet al te ver stappen van café :)
@ Tor: het is wel een eindje stappen vanaf het station. Ik zal proberen om u een wegbeschrijving door te sturen, maar mijn internet is naar de kl*ten (heeft een uur geduurd om dit te kunnen posten :rolleyes: ), dus ik kan niks garanderen :s
@ de rest die gaat: Om hoe laat plannen jullie te gaan? Ik zou graag voor 12u al binnen zijn (einde van de maand, studentenbedget, you know ;)), maar kheb natuurlijk ook geen zin om daar dan nog 2 uur op m'n eentje te moeten rondhossen... |
|
|
|
|