|
28/04/2006 - James Zabiela & Pole Folder live @ Café D'Anvers (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kbedoel maar... look at him go :eyes:
[[ LINK REMOVED ]]
|
Waarom krijg kik zo geen scratch geluid uit mene pioneer 800 :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Omdat ge niet James Zabiela heet :p |
|
|
| Sh!fty |
| echt geflipt op de 6de minuut o_O |
|
|
| Xilver |
allez is da nu al?
Jasper
TOR
Real +2
Nyah + Xilver |
|
|
| Xilver |
| Ze gaan allemaal liever naar den Armada Night precies... Da spreekt me natuurlijk ook wel aan, maar die ene keer da den Jeems eens in ons landje speelt. |
|
|
| djcresto |
kweetnognie
mss wel |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ze gaan allemaal liever naar den Armada Night precies... Da spreekt me natuurlijk ook wel aan, maar die ene keer da den Jeems eens in ons landje speelt. |
Ik kan het ni genoeg zeggen: voor ocharme 5€!! :eyespop:
En kzal zondag al genoeg Armada zien in Illusion :o |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
kweetnognie
mss wel |
als ik ga... gij ook ze makker :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan het ni genoeg zeggen: voor ocharme 5€!! :eyespop:
En kzal zondag al genoeg Armada zien in Illusion :o |
gaat Z niet? |
|
|
| Jasperovitsj |
Staat nog niet vast. Ik hoop van wel of course :)
Zondag zijn we er normaal gezien allebei zeker bij in Illusion ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
gaat Z niet? |
:D guess what... mn vriendin gaat trouwen. vrijdag hennafeest en zondag huwelijksfeest :nervous:
maar ik had toch graag de vrijdag James gaan zien maar die feesten kan ik echt nie skippen want ze is precies familie voor me. kga eens proberen om alles te combineren. :) |
|
|
| Real |
| 't Is u verdorie geraden! |
|
|
|
|