return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
28/04/2006 - James Zabiela & Pole Folder live @ Café D'Anvers (pg. 6)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
@ de rest die gaat: Om hoe laat plannen jullie te gaan? Ik zou graag voor 12u al binnen zijn (einde van de maand, studentenbedget, you know ;)), maar kheb natuurlijk ook geen zin om daar dan nog 2 uur op m'n eentje te moeten rondhossen...

Ik gok dat ik rond 11u30 ten laatste aanwezig zal zijn. :)

D'r heeft iemand mij aangeraden om aan de Brouwersvliet te parkeren, en da's idd niet ver van Café D'Anvers, dus dan zal ik dat maar doen.
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Parkeren kan je best aan de Kaaien of tussen de Kaaien en de Brouwersvliet. Daar moet normaal gezien wel plaats te vinden zijn, en het is ook niet al te ver stappen van café :)

Hoe rij ik daar nrtoe vanaf de ring? 1e afrit direct na tunnel? Dan langs Zillion passeren?
Xilver
Wij zullen er wss tegen iets voor middernacht zijn, Jasper. Kstuur wel 'n sms als we vertrekken ofzo, maar we komen met de bus, zoda'k ni den hele avond op platte waterkes en cola moet leven.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Hoe rij ik daar nrtoe vanaf de ring? 1e afrit direct na tunnel? Dan langs Zillion passeren?

Yup, dan zit ge op de Kaaien, maar een beetje te ver naar het Zuid. Dus ge kunt beter wat doorrijden over de kaaien tot ge aan het Steen en het Noorderterras aankomt, en daar op de Kaaien parkeren. Of ge kunt nog 100 meter verder rijden en aan Hangar 27 naar rechts draaien (vóór de brug!), dan komt ge op de Brouwersvliet terecht waar ge ook kunt parkeren :)
Real
quote:
Originally posted by djcresto

D'r staat een routebeschrijving op op hun site: http://www.cafe-d-anvers.com/ (op Contact klikken)

Ik zet em dus gewoon aan Brouwersvliet, daar komt ge volgens die beschrijving toch voorbij. :)
Jasperovitsj
Gaan we nog ergens afspreken voor we naar Café trekken, of iedereen op eigen houtje? Ik zal normaal ook rond 23u30 daar in de buurt zijn :)
Real
Ik gon rechtstreeks anyway. Ik denk da'k mijn kodakske ga meepakken, want ik denk niet dat ik de Zabiela ooit nog te zien ga krijgen. Dat zullen herinneringen zijn voor wanneer ik 80 ben. :D
Jasperovitsj
Ik ga eens stilaan vertrekken sé, feesje bouwen :crazy:
TOR
Trein gemist :(
Zehra
en hoe wast?

Real
Niiiiice. Zabiela is the King. :crazy:

Kheb wat foto'tjes en filmpjes gemaakt, ik hoop da ze op iets trekken.
http://users.telenet.be/-real-/temp...A%2028-04-2006/

De filmpjes stellen niet veel voor, omdat dat kodakske blijkbaar tóch geen geluid opneemt.

Dat filmpje met die stroboscope ging normaal nog iets verder, maar net op de climax was m'n geheugen vol.

:(
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
Trein gemist :(

join the club... Kameraad die met me meeging voelde zich opeens ni zo lekker :nervous:

En toen had ik ook geen zin meer om te gaan, volgende keer ga ik gewoon alleen. Ben ing pissed dak zabiela gemist heb :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement