|
28/04/2006 - James Zabiela & Pole Folder live @ Café D'Anvers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by jameszabiela
Hi Guys,
really looking forward to this :)
See you soon :)
Jz :) |
*faints*
Finally you're coming to Belgium. :crazy:
I hope I can make it. |
|
|
| Xilver |
Just nog een paar filmkes gezien van Zabiela. Dit wil ik toch echt niet missen!
Jasper
TOR
Real +2
Nyah + Xilver |
|
|
| Xilver |
Kbedoel maar... look at him go :eyes:
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| IgnazZio |
Kwil ook gaan, maar ik ben just uitgenodigd door vrienden op een privé-verrassings-feest omdat der ene jarig is
Verdomme :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Mits toestemming van ons ma, want ik mag vandaag al niet met de auto naar Haaltert rijden. Enigszins ook wel begrijpelijk, want da's pokkever van hier. :( |
Pakt anders de trein hé, dan kunnen we u ook mee naar cda gidsen ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pakt anders de trein hé, dan kunnen we u ook mee naar cda gidsen ;) |
Da's het spreekwoordelijke plan B. Merci voor het aanbod in elk geval. :) |
|
|
| lievez |
ooh damn, kga menne "chauffeur" nog wa meer probere overtuige om te gaan :p
en da filmke wow :) goochelen met kaarten is uit, goochelende zabiela is in :D |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by jameszabiela
Hi Guys,
really looking forward to this :)
See you soon :)
Jz :) |
ROBOPHOBIA!!! |
|
|
| Xilver |
| Kpeis da wij den auto gaan thuislaten, en met de bus gaan. Zodoende kunnen we nog efkes een cocktail-stop houden in Café au Lait, zoals Dries al aanhaalde. |
|
|
| Kaidreas |
| ^oooooooooooo wat een gemene truc |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^oooooooooooo wat een gemene truc |
Ktrakteer u der ene, army boy :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ktrakteer iedereen der ene, army boy :) |
Count me in then! :toothless |
|
|
|
|