|
[25-05-2006] A State Of Trance 250 Party - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| I am, and so is Loraine and some others that don't post here a lot anymore (according to the partyflock.nl website) |
|
|
| robin |
Is het mogelijk, voor een zwitser, om nog kaarten te reserveren?
(mars) |
|
|
| eieregooie |
| Uhm nee? Want t is gratis voor 12en ofzo? |
|
|
| robin |
ok.. en als je dan langer wilt blijven moet je ter plekke kaartje kopen om na 12en ook te blijven (en de kans zit er in dat je sowieso niet binnen komt omdat het te druk is)?
toch bedankt |
|
|
| eieregooie |
lol nee joh... voor 12en binnen is gratis binnen, ze kunnen toch niet iedereen die voor 12 al binnen is opeens allemaal laten betalen? Dat is geen doen, hadden ze net zo goed gelijk entree kunnen vragen ;)
Bovendien zou ik er maar niet van uit gaan dat t vol raakt hoor... De enige keer dat ik de asta stampesvol heb gezien was met Tiesto.
Open: 20:00
Gratis entree: 20:00 – 00:00
Na 00:00 €10 |
|
|
| franzelare |
hoop dat ik optijd terug ben in nl hiervoor want moet overdag nog in dresden zijn zoals het er nu naar uit ziet...
ik hoef niet voor 12 binnen te zijn want ik sta op de lijst :) |
|
|
| dj pdv |
| Ik ben er nu definitief bij. Ik ben er wel om 20.00 uur. Wil natuurlijk niets missen van het uurtje met classics. :D |
|
|
| @win |
| Beetje jammer dat die classics het eerste ipv het laatste uur gedraaid worden. Maar misschien zit de sfeer er dan gelijk goed in... |
|
|
| dj pdv |
| Ja of je kan gelijk lekker vroeg naar huis. Dan heb je het beste al gehad;) . |
|
|
| Frankisback |
| ben er ook bij :) |
|
|
| Muppy |
| ben er definitief ook bij...:D |
|
|
|
|