return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[25-05-2006] A State Of Trance 250 Party - Asta, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
I am, and so is Loraine and some others that don't post here a lot anymore (according to the partyflock.nl website)
robin
Is het mogelijk, voor een zwitser, om nog kaarten te reserveren?

(mars)
eieregooie
Uhm nee? Want t is gratis voor 12en ofzo?
robin
ok.. en als je dan langer wilt blijven moet je ter plekke kaartje kopen om na 12en ook te blijven (en de kans zit er in dat je sowieso niet binnen komt omdat het te druk is)?

toch bedankt
eieregooie
lol nee joh... voor 12en binnen is gratis binnen, ze kunnen toch niet iedereen die voor 12 al binnen is opeens allemaal laten betalen? Dat is geen doen, hadden ze net zo goed gelijk entree kunnen vragen ;)

Bovendien zou ik er maar niet van uit gaan dat t vol raakt hoor... De enige keer dat ik de asta stampesvol heb gezien was met Tiesto.

Open: 20:00
Gratis entree: 20:00 – 00:00
Na 00:00 €10
franzelare
hoop dat ik optijd terug ben in nl hiervoor want moet overdag nog in dresden zijn zoals het er nu naar uit ziet...

ik hoef niet voor 12 binnen te zijn want ik sta op de lijst :)
eieregooie
:D
dj pdv
Ik ben er nu definitief bij. Ik ben er wel om 20.00 uur. Wil natuurlijk niets missen van het uurtje met classics. :D
@win
Beetje jammer dat die classics het eerste ipv het laatste uur gedraaid worden. Maar misschien zit de sfeer er dan gelijk goed in...
dj pdv
Ja of je kan gelijk lekker vroeg naar huis. Dan heb je het beste al gehad;) .

Frankisback
ben er ook bij :)
Muppy
ben er definitief ook bij...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement