|
[25-05-2006] A State Of Trance 250 Party - Asta, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Overigens heb ik gister wel hartelijk gelachen om de computernerdjes die toch op het feestje van hun favoriete internetprogramma kwamen kijken. Leuk om dat volk eens buiten de deur zien :) |
alleen stonken er een paar naar zweet, narige bijkomstigheid...
maar iedereen vermaakte zich prima
en over die vrouwen... volgensmij heb ik met mijn ogen in me zak rondgelopen want ik kon niks moois spotten. |
|
|
| eieregooie |
| Dan was je wel een beetje kippig ja... vrees ik... |
|
|
| dj pdv |
| Trouwens ik heb je helemaal niet gezien man EI? Ben echt hoop bekende tegen gekomen en ook overal wel even rond geweest, maar jou niet gezien. Of had je zeker vip plaatsen? |
|
|
| eieregooie |
haha, de asta is t paard niet :p
Maarre... ik heb een groot deel van de avond in zaal 2 gehangen :) |
|
|
| DarkAngel |
| I really wish I could have been there for this one. Piet OWNED so goooooooood. What an awesome one hour set. Did anyone that go get some pics? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Estuera
Wel handig om te weten misschien ;) :
Area 1
20.00 - 21.00 ASOT 250 intro & ableton mix
21.00 - 22.00 Jonas Steur
Area 2
24.00 (??) - 03.00 Jonas Steur (laatste deel B2B met Menno de Jong)
Area 1
03.00 - 04.00 Menno de Jong
aangepast schema
|
HUP HUP terug naar de BETA-sectie ghij ! :p

Was dus voornamelijk Intu pwnge weer in de pASTA, maar van elke minuut genoten... JP leuk om je eindelijk eens te hebben ontmoet ! :cool:
Ei..twas weer een genoegen :thepirate |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Overigens heb ik gister wel hartelijk gelachen om de computernerdjes die toch op het feestje van hun favoriete internetprogramma kwamen kijken. Leuk om dat volk eens buiten de deur zien :) |
hahaha jaaaa dat was echt zo megakansloos dat het echt te grappig was gewoon:D Wist niet dat Jonas Steur en Menno de Jong b2b draaiden, maar heb me toch ook wel vet vermaakt bij rank1 en toen menno afsloot!was dus echt een topfeestje:crazy: |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by Frankisback
klopt het dat ik cor fijneman nog heb zien lopen?
:D |
Fijneman heb ik niet zien lopen, heb wel Misja Helsloot gezien die het ook aardig naar zijn zin had. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Shadow
Fijneman heb ik niet zien lopen, heb wel Misja Helsloot gezien die het ook aardig naar zijn zin had. |
perry o'neill ook:p |
|
|
| jp |
| Ben Liebrand was er ook |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Ben Liebrand was er ook |
Leon Bolier ook:o |
|
|
| Stephan B |
Wel geslaagd feestje ja. Dak ging er redelijk hard af op z'n tijd naar wij dachten! :eek:
Over die computernerds klopt wel ja. Ook van die totaal van de kaart zijnde toeristjes met al die zelf geprinter t-shirts werd je op z'n tijd een beetje moe. Die mensen nemen de quote "God is a DJ" net iets te serieus :rolleyes: Maargoed, was weer gezellig met de nodige bekenden. Volgende rondje chips op 't station is voor mij Ed!:stongue:
Pics: http://s87274285.onlinehome.us/ASta...arty/index.html |
|
|
|
|