|
[25-05-2006] A State Of Trance 250 Party - Asta, Den Haag (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Wel geslaagd feestje ja. Dak ging er redelijk hard af op z'n tijd naar wij dachten! :eek:
Over die computernerds klopt wel ja. Ook van die totaal van de kaart zijnde toeristjes met al die zelf geprinter t-shirts werd je op z'n tijd een beetje moe. Die mensen nemen de quote "God is a DJ" net iets te serieus :rolleyes: Maargoed, was weer gezellig met de nodige bekenden. Volgende rondje chips op 't station is voor mij Ed!:stongue:
Pics: http://s87274285.onlinehome.us/ASta...arty/index.html |
Lijkt me duidelijk!
Fijn feestje gehad, maar dat kwam allesbehalve daar Armin, na Ahoy weer zo'n ongeinspireerde boutset! Als ik had geweten dat Jonas boven draaide was ik daar heengegaan. Rank 1 draaide een hele dikke set, met die gruwelijke remix van Advanced! En tsja Menno... Die kerel is duidelijk the next big thing na Armin, hij gaat over 5 jaar grote zalen vullen in z'n eentje. Die gozer heeft dit feest echt bewezen heel groot te gaan worden!!
Op naar de volgende keer Asta met Intuition :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by @win
En tsja Menno... Die kerel is duidelijk the next big thing na Armin, hij gaat over 5 jaar grote zalen vullen in z'n eentje. Die gozer heeft dit feest echt bewezen heel groot te gaan worden!!
|
Daar kan je nog wel eens gelijk in krijgen denk ik...:o |
|
|
| Stephan B |
| Eng he..Ed de profeet. Wat zal die kerel in de toekomst wel niet per uur gaan kosten :stongue: :toothless |
|
|
| Rubenderonde |
| Jammer genoeg gemist, zit tot morgen in Noorwegen:) Maar er komen nog zat van dit soort feestje!:D |
|
|
| Mindphaser |
| Nou ik de setjes thuis hoor heb ik idd ook spijt dat ik niet gegaan ben... klinkt zeer lekkers allemaal! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by @win
En tsja Menno... Die kerel is duidelijk the next big thing na Armin, hij gaat over 5 jaar grote zalen vullen in z'n eentje. Die gozer heeft dit feest echt bewezen heel groot te gaan worden!!
Op naar de volgende keer Asta met Intuition :) |
Vind je? Ben ook geweest maar vrij vroeg weer weg, setje Menno vanaf mp3 geluisterd die in het begin toch wel gruwelijk lelijk,saaie kut nummers draaiden. Daarna leuke classics,goed gemixed, jammer van die Flight 643 bootleg alleen. Vind nou niet dat je uit die set kan leiden dat hij de next best thing word. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DjRV
Vind je? Ben ook geweest maar vrij vroeg weer weg, setje Menno vanaf mp3 geluisterd die in het begin toch wel gruwelijk lelijk,saaie kut nummers draaiden. Daarna leuke classics,goed gemixed, jammer van die Flight 643 bootleg alleen. Vind nou niet dat je uit die set kan leiden dat hij de next best thing word. |
Ik leid het ook niet alleen af uit deze set, maar ik zie er gewoon een stijgende lijn inzitten bij die kerel bij elke keer dat ik hem weer hoor draaien en hij heeft er volgens wel ook wel de mentaliteit voor! |
|
|
| eieregooie |
| Aan populariteit ontbreekt het iig ook niet :toothless |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Aan populariteit ontbreekt het iig ook niet :toothless |
Tiesto #2:D |
|
|
| Loraine |
PIKAAS
Eigenlijk vinnik van de meesten van die "jonkies" dat ze rätegoed bezig zijn op DJ-als produceergebied ! |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by Loraine
PIKAAS
Eigenlijk vinnik van de meesten van die "jonkies" dat ze rätegoed bezig zijn op DJ-als produceergebied ! |
Pindakaas?? :D
Zekers er zijn veel "jonkies" goed bezig:) |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Loraine
PIKAAS
Eigenlijk vinnik van de meesten van die "jonkies" dat ze rätegoed bezig zijn op DJ-als produceergebied ! |
Jezus, 0,1 megapixels ofzo ? :clown: |
|
|
|
|