|
[25-05-2006] A State Of Trance 250 Party - Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| Judgelex |
ARMIN VAN BUUREN
JOHN ASKEW
PIET BERVOETS
JONAS STEUR
MENNO DE JONG
More names to be confirmed!
Live from the Asta: Radioshow & 5th Anniversary Party
Open 20.00 – 04.00
Free Entrance till 00.00 hrs
www.armadamusic.com
Prijs : 10,00
Open : 20.00 - 04.00 uur |
|
|
| Judgelex |
| supergoed concept met goede DJ's.....:crazy: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Judgelex
supergoed concept met goede DJ's.....:crazy: |
Zeker! Echt super! |
|
|
| M@rc |
| w00t! Laat ik die avond om 0.00 uur nou precies jarig zijn... :D :p |
|
|
| @win |
| Sowdeju! Zowaar eens een keer andere namen op een feestje van Armada! Ik hoop hier toch wel bij te zijn :) |
|
|
| eieregooie |
Zeker op donderdag?
effe vrij nemen dan :) |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeker op donderdag?
effe vrij nemen dan :) |
Als het goed is t die donderdag Hemelvaart, dus met n beetje mazzel ben je al vrij... (ik weet niet wat je doet) |
|
|
| eieregooie |
| haha, helaas :p Alleen oudejaarsavond is de tent gesloten |
|
|
| franzelare |
| 2 dagen erna moet je er weer zijn ;) |
|
|
| HBtje |
4 uur al afgelopen. half 6 gaat de eerste trein naar Ljouwert :( en dan nog 3,5 uur in de trein... maar misschien ben ik er toch bij... John Askew en Armin en Menno en en eigenlijk is t gewoon allemaal vet cool hey :eyes:
:toothless |
|
|
| dj pdv |
| Ja ik vind dit een heel vet feestje hoor. En nog gratis ook als je op tijd bent. Een mooie warm-up voor de dag erna L.E.F party:D |
|
|
| Judgelex |
| no one is attending this party? :thepirate |
|
|
|
|