|
[25-05-2006] A State Of Trance 250 Party - Asta, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Menno je sluitte heerlijk af!!! Welk nummer draaide je om 04.15? |
lol, alsof 'ie nog onthouden heeft welke plaat hij hoe laat draaide :toothless :p
Of uberhaupt iemand for that matter hehe |
|
|
| dj_spare |
| wat een enorm vette avond zeg! ouderwets druk maar oooh wat een platen kwamen er voorbij, een tent die HELEMAAL los ging, genieten geblazen! |
|
|
| Frankisback |
klopt het dat ik cor fijneman nog heb zien lopen?
Ik wist niet zeker of hij het ook daadwerkelijk en had geen tijd om het te vragen, was te druk bezig
:D |
|
|
| eieregooie |
| Half trance nederland was van de partij :) |
|
|
| dj pdv |
| Ik ging met gedachte naar dit feestje toe dat het een leuk tussendoor feest zou zijn. Maar mensen wat heb ik een avond gehad zeg. NIet normaal. Wie echt mijn nieuwe hels is Jonas Steur. Wat een set en wat staat die man te genieten achter de draaitafels:D |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Ik ging met gedachte naar dit feestje toe dat het een leuk tussendoor feest zou zijn. Maar mensen wat heb ik een avond gehad zeg. NIet normaal. Wie echt mijn nieuwe hels is Jonas Steur. Wat een set en wat staat die man te genieten achter de draaitafels:D |
Heeft Menno Southern Sun en Honey gedraaid ? Bij Tenshi viel de stream uit:whip: |
|
|
| eieregooie |
| Ja, moet je ook gewoon naar t feest gaan en niet met je bek achter je compu naar een stream gaan zitten luisteren :toothless |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, moet je ook gewoon naar t feest gaan en niet met je bek achter je compu naar een stream gaan zitten luisteren :toothless |
Was er geen leeftijdsgrens ? :clown: |
|
|
| jp |
| Leuk feestje. Nu eindelijk eens mét vrouwen :D |
|
|
| Muppy |
Zeer leuk feestje! Was boven mn verachting...Jammer alleen dat de airco het niet zo goed deed,maarja volgende keer beter!
Vond M.I.K.E. trouwens echt helemaal niks! John Askew, Jonas Steur en Menno de Jong waren echter :crazy: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Was er geen leeftijdsgrens ? :clown: |
WOW ben jij zo jong :wtf:
ik heb me altijd al afgevraagd waarom jij nooit uitgaat maar wel zo lang op blijft voor de stream & tl. |
|
|
| eieregooie |
ik denk dat t gewoon 18 jaar was, dus vanaf 16 jaar beetje volwassen kleden en gewoon in de rij gaan staan :)
Overigens heb ik gister wel hartelijk gelachen om de computernerdjes die toch op het feestje van hun favoriete internetprogramma kwamen kijken. Leuk om dat volk eens buiten de deur zien :) |
|
|
|
|