|
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Ik ga er toch niet geraken vrees ik :sadgreen: |
|
|
| Roeler |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Roll call:
Bertn
Bomar
christina
Vishnu
andere beta's die bij mijn weten komen: Estuera ;), DJ Mike Foston, Bunz, en ik vermoed ook Roeler, audiasis en jeronimo_jd (?) |
Ik zal er zeker zijn ! :) |
|
|
| Estuera |
| Gaat leuk worden vannacht :) Dit weekend al een heerlijke gig in Helsinki gehad dus ben nog helemaal in de partymood :crazy: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
kwam dries ook ni? |
Dries komt :cool: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ga er toch niet geraken vrees ik :sadgreen: |
spijtig:) |
|
|
| christina |
| twas gooooeeeeee:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Den tijd van de uitgebreide reviews is precies toch echt voorbij... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Den tijd van de uitgebreide reviews is precies toch echt voorbij... |
precies, van 't lang weekend is er ook niet echt veel gezegd he :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Behalve in de Zabiela thread :tongue2 |
|
|
| christina |
jah seg, da laat ik aan de anderen:D
ben veel te moe:) nog ni geslapen enzo...
ma twas de moeite:p |
|
|
|
|