|
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
:p you lost your touch dries |
no, he lost his hair
ps: tzal niet hunne muzieksmaak geweest zijn zeker |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bertn
Rond een uur of 3 nam de andere DJ het over, die speelde ook nog een paar leuke platen. |
dj matthew;)
supermomenten:
sensation anthem 2006 van fred baker
so serene - mark otten (menno de jong blabla)
silent side of the moon
till we meet again!! - ik weet die naam ni vanbuiten
false light: echt iedereen deed mee
F16-simon patterson!!
spyder - george hales!!
en nog zooooveel meer eigenlijk:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
till we meet again!! |
Van Push of van Geilen Beer ?... Beiden topplaten :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Van Push of van Geilen Beer ?... Beiden topplaten :p |
geilen beer:D
ik word echt wild als ik da lied hoor:p |
|
|
| Bertn |
| ja, dat hebben we gezien:p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dj Mike Foston
Neenee, die 2 meiskes die er zwaar tegen hun goesting stonden... Het was de schoonste van de 2 met een wit topje aan. Liesbeth was hare naam... :D | hahahaha
mja mijn kameraad vond het maar een voos wicht :p
die was constant aan het zagen dat ze lesbisch was :D |
|
|
| Dj Mike Foston |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hahahaha
mja mijn kameraad vond het maar een voos wicht :p
die was constant aan het zagen dat ze lesbisch was :D |
Hahahahaha, idd, she told me...
Uwe kameraad heeft het ni goe aangepakt hé... :D :D :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Behalve in de Zabiela thread :tongue2 |
Ik heb er nochtans ook eentje gepost :) Maar aan de reacties te zien weet ik niet of iedereen er wel intresse voor heeft ... |
|
|
| Bomar |
twas idd wel een goei feestje gisteren:)
Vishnu, ge moogt da meer organiseren in Leuven!!
en die barmeiskes zijn mij ook opgevallen ja :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
geilen beer:D
ik word echt wild als ik da lied hoor:p |
Geilen chris, lol :toothless |
|
|
| Estuera |
Tof feestje gisteren :)
Hulde aan alle beta's die mans (en vrouws) genoeg waren om op dinsdag te komen trancen en techen :cool: |
|
|
| Vishnu |
Little review;
Rumba, kleine maar mooi gedecoreerde club met een intieme sfeer, DJ booth goed kort aansluitend op de dansvloer, mooie setting voor een trance feestje.
Eerste plaat opgelegd om 22u, materiaal en belichting wat afgetast, en op dreef toen de eerste schuchtere mensen binnensijpelden. Tegen 00u begon de zaal goe aan te dikken en werd de bpm iets de hoogte ingejaagd. Enkele tracks die we in die periode hebben opgelegd: Lange vs Gareth Emery - This Is NY, Aled Mann - Flashback (George Hales Remix), Plastic Boy - Live Another Life, Martin Roth - Shockwaves (Summer's Here Mix), Armin vs M.I.K.E. - Pound,... Kort daarna ging de zaal en masse uit zijn dak dankzij de aaneenrijging van oudere classics zoals Silver Bath, Carte Blanche (in de Kenny Hayes Remix), Pure Thrust (Nu-NRG) en (wel recent) het Sensation Anthem 2006. Mss geen verrassend frisse tracklist dus, maar in een club als deze en met een meerderheid van Leuvense studenten als publiek, wérkte het :wtf:
Toen Jonas overnam zat de zaal op zijn volst, ik schat ne man of 110, club zat niet vol maar het was op dat moment de ideale invulling om genoeg sfeer te creëeren en anderzijds nog genoeg bewegingsvrijheid te hebben. Deze set begon rustig, in ware Jonas Steur stijl, als adempauze na de klassiekers en als begin van een schitterende set met een prima flow. De meeste van zijn eigen hits passeerden de revue en, zeker tussen 2u en 3u, was er weer veel support vanuit het publiek. De bootleg van Silent Waves - Dark Side Of The Moon vind ik zelf geweldig :eyespop: en samen met Flow bleek dit de grootste crowdpleaser te zijn.
Tenslotte bouwde Matthew nog 2 uur voort op het elan met enkele zeer smakelijke, hardere tracks. First Rebirth in de Liquid Overdose Remix, Spyder van George Hales, en nog n paar andere tracks die al vernoemd waren,.. heerlijk :p
Ik heb er zelf heel goed van genoten, samen met de andere organisatoren, en binnekort zullen we eens kijken of we er een vervolg aan kunnen breiden in de toekomst.. |
|
|
|
|