|
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
manman, meer van dat!! en rap een beetje!!! :p
twas echt enorm goed, bestje feestje in leuve ooit ! alleen jammer da men gezelschap et te rap liet afwete maja christina heeft me goed opgevange ;)
en jonas steur owns big time |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bunz
manman, meer van dat!! en rap een beetje!!! :p
|
Nog 2 maanden geduld, dan ist Beta party :o |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog 2 maanden geduld, dan ist Beta party :o |
mja kkan nie kome, ik vertrek de 7e op verlof :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Auch, bad timing :sadgreen: |
|
|
| Bertn |
een klein reportje dan maar.
ik kwam rond 12u45 binnen, en herkende toevallig christina aan de toog. de dj speelde net basic dawn - pure thrust (nu nrg remix) dus dat was al dik in orde:p
daarna zat Jonas wat te klooien met cd-spelers en zo (ik had de indruk dat de opstelling niet naar zijn gedacht was) en ging ik wat lullen bij Kaidreas en Bunz. Mike Foston stond daar ook ergens fotookes te nemen. het begin van Jonas zijn set was niet helemaal mijn ding, maar na een eindje begon hij wel vette platen te draaien, zoals dat ding dat in ASOT gespeeld werd vorige week met die vette bassline:p . Hij speelde ook nog een bootleg van Silent Waves met de vocals van dark side of the moon, die was ook leuk.
Echt veel volk was er niet, maar de ambiance viel nog behoorlijk goed mee, vond ik:) Rond een uur of 3 nam de andere DJ het over, die speelde ook nog een paar leuke platen. ik ben iets na 4 doorgegaan, omdat ik vanmorgen les had. Dat had achteraf gezien niet veel zin, want ik heb ze toch gemist:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
Hij speelde ook nog een bootleg van Silent Waves met de vocals van dark side of the moon, die was ook leuk.
|
Jonas Steur vs Evb - Silent Side of the Moon (Bootleg Version) |
|
|
| Vishnu |
Just wakker! :toothless
Het was méér dan geslaagd..
Review volgt vanavond! |
|
|
| Dj Mike Foston |
Manmanman, WAT EEN FEEST !!! Zonder twijfel beste feestje ooit in Leuven en omstreken...
Jonas Steur, wat een sound... :)
TOTAL MADNESS !!!
Ben tot de sluit gebleven, 6 uur dus... :D
Hier zijn geen woorden voor !!!
Daarbij nog een superknap meiske leren kennen, spijtig dat ik haar gsm nr. niet heb kunnen vastkrijgen... :(
Pics & video coming soon... |
|
|
| Kaidreas |
^die blonde van achter den toog???
kweet het, ik kreeg haar nummer ook niet :p
super momenten
plastic boy-live another life (merci guy :cool: )
pure thrust (nu nrg rmx)
plastic boy-silver bath
mr sam & kirsty- split (jonas steur rmx)----- > :eyes: :eyes: :eyespop: :crazy: :eyespop: :cool: :cool: :eyes: :eyespop: :crazy:
en castamara :cool: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
|
:p you lost your touch dries |
|
|
| Dj Mike Foston |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
|
Neenee, die 2 meiskes die er zwaar tegen hun goesting stonden... Het was de schoonste van de 2 met een wit topje aan. Liesbeth was hare naam... :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dj Mike Foston
Daarbij nog een superknap meiske leren kennen, spijtig dat ik haar gsm nr. niet heb kunnen vastkrijgen... :(
|
pics of stfu:D
trouwens, al die dames achter de toog stonden daar precies tegen hun goesting. |
|
|
|
|