return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven. (pg. 6)
View this Thread in Original format
Bunz
quote:
Originally posted by christina
+1

ge zijt precies toch ni één van de weinigen he;)


nee, zeker nie. kvind et ook wel zo

nie da Intruder slecht is natuurlijk :)
TOR
Intruder all the way voor mij, zeker ook de versie van op The Perfect Blend. De plaat voor het eerst gehoord in de Asta toen Mike die set van drie uur draaide. Mega-goed herinneringen aan die avond.
Pound is goed, maar mist precies iets. Moeilijk te omschrijven.
Magistrate
pound is beter
Moisture
quote:
Originally posted by Bertn
pics of stfu:D

trouwens, al die dames achter de toog stonden daar precies tegen hun goesting.


mja twas ni echt hunne muziek (en 1 stond daar met ne gebroken teen), maar ze zeiden da ze het toch beter vonden dan illusion zondag :)

nog paar tracks die we gedraaid hebben in de vroege uren: Hemstock & Jennings - Northern Lights (promo vinyl), Kenny Hayes - daybreaker (airbase remix), Jas Van Houten - Loco Love (Firewall Remix), George Hales - Isolation (Soliquid Remix), Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Marc Van Linden Remix), sophie sugar pres. saona - isis (alex m.o.r.p.h. mix 2), en onze eigen productie ;)

hope you enjoyed it, en hopelijk mogen we jullie weer verwelkomen volgend jaar :)
christina
quote:
Originally posted by Moisture
en onze eigen productie ;)


die was eigenlijk wel heel goe zenne:)
Vishnu
quote:
Originally posted by christina
die was eigenlijk wel heel goe zenne:)

Merci :D
Weldra allicht eens laten reviewen door de BeTa's :)
Meltoz
:( Weer e feesje gemist... Volgend jaar moet ik er gewoon bij zijn, woon begot in Heverlee, had te voet kunnen gaan zonde, brute pech...

Die eigen productie(s) mag je hier wel is plaatsen, zodat we ze kunnen reviewen, maar blijkbaar al goede feedback gehad dus, das wel lekker :D Ben beniefd...
FredNova
quote:
Originally posted by Meltoz
...woon begot in Heverlee...


Waar dat ergens? (ik ook)
Real
Intruder stinkt, pound for teh win. :crazy:
Dj Mike Foston
Pics online:

http://www.dailymichael.be/fotos/affexion

Als ik goesting en tijd heb, maak ik misschien nog een filmke...

christina
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Pics online:

http://www.dailymichael.be/fotos/affexion

Als ik goesting en tijd heb, maak ik misschien nog een filmke...


super:D

merci he;)
DeZmA
volgende keer ietske verder van den blok en kben der ook bij :)
Aléja zo al die stomme werkskes en papers die ge de laatste weken moet afwerken omdat je te lui bent tijdens t jaar. De rumba wel es studentenfeestjes gedaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement