return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven. (pg. 5)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by Vishnu
Armin vs M.I.K.E. - Pound,...



ooooh die heb ik gemist:(
Rommi
quote:
Originally posted by christina
ooooh die heb ik gemist:(
Allez je, ik had die vlak voor Fred Baker - Sensation Anthem 2006 gedraaid! Ge stond nochtans actief vooraan op die moment dacht ik :D

Mensen, allemaal ongelooflijk bedankt om te komen naar ons feestje, en nog meer bedankt om zo hard te laten zien dat Trance muziek geen zalen van 20.000 man nodig heeft om een kwaliteitsvolle avond te beleven! We hadden er hard aan gewerkt!! Het vervolg komt zeker nog.. zegge het voort ;)
christina
quote:
Originally posted by Rommi
Allez je, ik had die vlak voor Fred Baker - Sensation Anthem 2006 gedraaid! Ge stond nochtans actief vooraan op die moment dacht ik :D


dan was ik aant praten zenne:p want die zou ik wel herkennen ofwel heb ik een totaal verkeerde versie op mijn pc:D
domineesje
quote:
Originally posted by christina
dan was ik aant praten zenne:p want die zou ik wel herkennen ofwel heb ik een totaal verkeerde versie op mijn pc:D


er zijn verschillende versies van, misschien ligt het daar aan dat je het niet herkende ;)
Jasperovitsj
Sinds wanneer zijn er verschillende versies van Pound? :conf:
Xilver
De legale en de niet-legale?
DJ Sid
ze verwisselt misschien Pound en Intruder ?
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sinds wanneer zijn er verschillende versies van Pound? :conf:
ik heb het over fredje
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sinds wanneer zijn er verschillende versies van Pound? :conf:


Er bestaat een remix van pound... (Andy-B Vs. Mellow-D Remix)... Maar dies nie echt goed...

Pound pwnz :crazy: (ik ben wellicht een van de weinigen die die veel beter vind dan intruder :))
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by domineesje
ik heb het over fredje

Christina over Pound denk ik ;)


@ Push: Zo denk ik er ook over :)

Vishnu
quote:
Originally posted by Push2005
ik ben wellicht een van de weinigen die die veel beter vind dan intruder :)

Ik vind dat nochtans ook ;)

Foto's komen binnekort op de website.
Wie nog goeie foto's zou hebben, stuurt me die maar door, the more the better!
christina
quote:
Originally posted by Push2005
Pound pwnz :crazy: (ik ben wellicht een van de weinigen die die veel beter vind dan intruder :))


+1

ge zijt precies toch ni één van de weinigen he;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement