|
Airwave Hybrid set & Criss Source @ Illusion (10/06) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Na M.I.K.E., op naar dit feest :D
Roll-call, wie gaat der allemaal?
Synthesia |
ola manneke, gij kunt replyen *plaagmood* (ge zijt gewaarschuwd) |
|
|
| Kelly* |
Roll-call, wie gaat der allemaal?
Synthesia
Kelly*
kom direct na men werk af... ligt op de weg naar huis he :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ben serieus ziek aan 't worden, dus ik vrees da ik ga moeten passen. Ik keek er ander wel echt naar uit :mad: |
|
|
| Progrez |
Dus de set van Airwave duurt wel degelijk drie uur?
Dan kom ik zeker. Ik heb gisteren tijdens een tennismatch menne voet serieus omgeslagen, maar da houdt mij niet tegen. Desnoods pak ik ne rolstoel, zijn zal ik er. |
|
|
| Synthesia |
De Ground Level timetable:
22:00 Kane
00:00 Franky Kloeck
01:30 Jan
03:00 AIRWAVE
05:30 à 06:00 Wout
07:30 Nico
08:00 Nico VS Jean
09:30 Jean
En de Level timetable:
23:00 Lins
02:00 CRISS SOURCE
04:00 David
06:00 Christophe |
|
|
| FCB_Fanatic |
khad normaal gepland om te gaan, maar kameraden hebben op het laatste moment (weeral) afgehaakt :(
kzou nochtans zelf gereden hebben ... |
|
|
| Synthesia |
Redelijk laat toegekomen in Illusion en direct Kelly tegengekomen toen ik binnen kwam, was nog redelijk kalmkes in de Ground Level waar Jan nog aan't draaien was, dus efkes naar boven geweest waar de sfeer er wel al goed in zat en Christophe voor een vol zaalke aan't draaien was. Niet echt mijn ding qua muziek maar t'was toch zeker niet slecht. Ietske voor 3'en weer naar beneden gezakt waar Lolo al bezig was al dat computer materiaal te installeren.
Jan's set eindige met Kuffdam & Plant - The Dream Makers :crazy: dus dat was al heerlijk en Lolo deed al direct wat speciale effects op dat nummer. Vond't een zeer speciale set van Airwave, raar om een dj te zien draaien zonder koptelefoons ook. Enigste spijtige was dat er niet zo veel volk was die avond... maja, om een ground level vol de krijgen met 1000+ man tijdens de examenperiode. Zijn set was ook anders dan ik had verwacht, niet zo echt veel zweverige trance, kan't niet juist in een bepaald
Hoogtepunten tijdens zijn set, Push - Universal Nation (Live Airwave Edit) zal ik die maar noemen (hier een video'ke van 420mb+ van genomen :) moest iemand geintereseerd zijn en wat webspace hebben), Nalin & Kane - Open Your Eyes (Elevation Remix?) ook een video'ke van, redelijk wat platen van Airwave zelf waar ik de naam niet direct van kan ken. Bleef eigenlijk maar redelijk kalmkes op de dansvloer tot wat later in de nacht toen het ongeveer voor een derde of den helft vol was beneden. Velen waren wel gewoon in de zetelkes aan't genieten, genoeg ruimte om te dansen dus :D
Technisch was't wow, niks anders dan lof, denk dat er niet veel dj's zijn die zo zouden kunnen bezig zijn. Na Airwave was't de beurt aan Wout die ook goed stevig begon, maar ben niet zo lang meer gebleven, al weinig kunnen slapen de nacht dervoor. Al bij al een geslaagde nacht maar kon toch beter (sfeer, meer volk) als ge vergelijkt met vorige week of de Memories nights b.v. :) |
|
|
| Progrez |
Weinig volk door het warme weer, maar daarom niet minder geslaagd.
De man is een genie. Ik kijk al uit naar de volgende keer.
Alone in the dark! |
|
|
| Synthesia |
| Progrez, had jij soms een AvB T-shirt aan? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
De man is een genie. Ik kijk al uit naar de volgende keer.
|
Beta Party :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Progrez, had jij soms een AvB T-shirt aan? |
Nee das 'Obsession' van dance4mation.
Ik had een gele t-shirt aan en stond daarnaast.
Wij stonden heel de tijd vooraan tijdens de set van Airwave. |
|
|
|
|