return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Airwave Hybrid set & Criss Source @ Illusion (10/06) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Lolo
je moet je mpegs compresseren dan. Naar mp4, kan je alleen met quicktime pro doen, kost 29Euro maar is wel handig!!


Ik wou jullie toch is bedanken voor te komen, dat helpt stap voor stap. Als ik nu zie hoe diep ik stond 2 jaar geleden, en waar ik nu sta, amai. Da had ni allemaal kunnen zonder jullie

Dus, chapeau!!


Grtjs
L.
Xilver
^ respect

Spijtig da ik ni geweest ben uiteindelijk, maar 'k kijk al uit naar de Beta Party.
TOR
quote:
Originally posted by Bertn
ik moet mijn downloadlimiet wat in de gaten houden:(


+1

Kun je die nog enkele dagen online laten staan, Sasha? :o
Tegen het einde van de werkweek staat de telemeter opnieuw op nul, dan kan ik weer aan het downloaden gaan ;)

Ik kijk ernaar uit om die versie van UN terug te horen, want in Haaltert viel ik bijna op de grond van het kippenvel :eyes:
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
in Haaltert viel ik bijna op de grond van het kippenvel :eyes:


The tune was so good it killed him and brought him back to life :p
Kelly*
quote:
Originally posted by Progrez
Nee das 'Obsession' van dance4mation.
Ik had een gele t-shirt aan en stond daarnaast.
Wij stonden heel de tijd vooraan tijdens de set van Airwave.


Ah gij waart diene Gele naast Jimmy den hele tijd :D Kbennem nog ne goeiendag komen zeggen helemaal int begin toen Franky Cloeck nog aant draaien was.... zeg ne keer tegen diene ezel dat tijd wordt dttem zeneigen hier ook eens komt registreren!!!! :whip:
Bertn
niemand die die mp3stream kan rippen? het kan met een programma als golddwave: daarmee kan je brongeluid dat zich op je Mediaplayer of zo aan het afspelen is opnemen en opslaan als wav of mp3! je moet dat gewoon bekijken bij opties...
Progrez
quote:
Originally posted by Kelly*
Ah gij waart diene Gele naast Jimmy den hele tijd :D Kbennem nog ne goeiendag komen zeggen helemaal int begin toen Franky Cloeck nog aant draaien was.... zeg ne keer tegen diene ezel dat tijd wordt dttem zeneigen hier ook eens komt registreren!!!! :whip:


Gele. Het was den eerste keer in mijn leven dat ik ne gele t-shirt aanhad en mijn naam is al gemaakt.

Ik ken Jimmy eigenlijk nog niet zo lang (3 weken), maar ik zal het hem zeggen!
djcresto
quote:
Originally posted by Synthesia
En voor de liefhebbers, 2 video'kes in 640x480, right-click, save as:

Push - Universal Nation (Airwave Live Edit) :eyes: - 423MB


jawadde:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
IgnazZio
Nog niemand dit op mp3 gezet?
diddi
quote:
Originally posted by IgnazZio
Nog niemand dit op mp3 gezet?


+1 :(

sunrise.dj
ik ben de filmpjes aan het downloaden
zal me straks eens ff proberen bezig te houden de muziek er uit te halen voor degene die dit wensen.

Airwave was in 1 woord fantastisch! R.E.S.P.E.C.T. :toocool:

zalige avond gehad en die edit van Push was echt wel vet, was trouwens op zoek naar wie die mix had gemaakt maar kon al vermoeden vanwaar de wind waaide eerlijk gezegd :D en dit live :eek: :eek:

vet gedaan laurent!

iemand mss eventueel een tracklist van de volledige set? heb daar vele bommen gehoord die ik hier aan de collectie toch ook wil toevoegen :disbelief :D
diddi
Laurent, ik kon er jammer genoeg niet bij zijn vorige zaterdag en ook de volgende BETA zal ik moeten missen...

Anayway... respect and keep on producing! :o :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement