|
Airwave Hybrid set & Criss Source @ Illusion (10/06) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Beta Party :D |
Weet ik toch nog niet zeker want Jonas Steur spreekt me niet echt aan. Maar ik neem het in overweging. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hoogtepunten tijdens zijn set, Push - Universal Nation (Live Airwave Edit) zal ik die maar noemen (hier een video'ke van 420mb+ van genomen :) moest iemand geintereseerd zijn en wat webspace hebben), |
Damn, als dat een gelijkaardige edit was als die in Haaltert, wil ik die best wel es opnieuw horen. :crazy: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Progrez
Nee das 'Obsession' van dance4mation.
Ik had een gele t-shirt aan en stond daarnaast.
Wij stonden heel de tijd vooraan tijdens de set van Airwave. |
Ah tof tof, ik stond daar ergens rechts van voor (als ge naar de dj booth kijkt) :) |
|
|
| Meltoz |
Ben de filmpkes aan't binnen halen, ben beniefd :D |
|
|
| Vishnu |
| Ola zeer benieuwd, laat de filmkes nog maar effe staan, overmorgen ben ik thuis waar ik nog ver van mn downloadlimiet zit! :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ben de filmpkes aan't binnen halen, ben beniefd :D |
ik uuk |
|
|
| Meltoz |
:eyes: :crazy: :crazy: Wat een Overhéérlijke edit, dit is GENIETEN :crazy: :crazy: :eyes: Track om naar uit te zien (ook ladyblue) op de BeTa-party, mmmmm :happy2:
Geluid en beeld, zijn perfect op deze filmpjes, KLASSE ;) |
|
|
| Push2005 |
Wow; da is wel lichtjes geniaal wat Laurent doet :eyes:
Ook da filmpje van Open Your Eyes is fijn :crazy: |
|
|
| Bl@ckOut |
Wow :eyes:
Ik zat hier echt sprakeloos naar te kijken en vooral te luisteren. Magnifiek gewoon :crazy: :crazy: |
|
|
| Bertn |
| ik moet mijn downloadlimiet wat in de gaten houden:( kan er anders niemand enkel dat geluid rippen en een mp3 van maken?:toothless |
|
|
| IgnazZio |
| Ja dat zou idd zeer handig zijn. Ik moet ook opletten.. Iemand? :) |
|
|
|
|