return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Airwave Hybrid set & Criss Source @ Illusion (10/06) (pg. 7)
View this Thread in Original format
Devilex
Ik hoop dat zulke zaken snel weer dagelijkse kost worden in het Belgisch uitgaansleven:)
IgnazZio
Ferme merci aan dieje die dat in mp3 eeft gezet!
sunrise.dj
quote:
Originally posted by Bertn
"much better" is wat overdreven natuurlijk.


niks overdreve.. ik meen da :D
ma over smake kunne we nie discussiere he.. das ieder voor zich..
het is zoals ge zegt het originele is al grijs gedraaid, het zal daar mss ook wel mee te maken hebben.. heb het ook altijd een goe nr gevonde ma voor sommige was dit "het van het" ..en dat gevoel heb ik er nu nooit bij gehad.. tis wel een verdiende classic maar er zijn betere imo :cool:

toen ik de airwave-edit hoorde was ik wel meteen verkocht. Daar komen veel meer toontjes in voor, vind dat dit het nummer meer af maakt en het zo meer nadruk legt op real trance.. het behoud daarbij dan nog de basis van Push's productie en dat geeft net dat extra aan dat nr vindk.. das mijn mening natuurlijk, maar kga de originele zeker niet afschuimen hoor ;)


quote:
Originally posted by Push2005
Zo'n dingen dienen niet om te releasen; maar om nog een plezant effect te behouden als ge het live hoort h� ;)
Als lolo wil maakt hij hier meerdere composities op dus waarom zou dat nu released moeten worden.

Als armin & ti�sto telkens communication en lethal industry zouden re-releasen na die edits, tzou wa zijn :p


mja das waar maar als dr nu veel vraag achter is..? en als ze het dan mss nog ff speciaal maken door t op ne picturedisc te doen ofz kunne ze dr wel ne goeie fluit aan overhoude natuurlijk he :D

en om ne classic na lange tijd eens te vernieuwe ik denk wel dat dat zeker verkocht word. Mackenzie ft Jessy -Innocence is overigens ook in een 2006 rework opnieuw uitgekomen deze maand...

maar het is natuurlijk uniek voor de desbetreffende dj om als enige met zo'n edit te kunne uitpakken :disbelief :disbelief
IgnazZio
Hoe doet hij diot trouwens? Welke hard/software oa?
Bertn
dat zal wel met ableton zijn, aangestuurd door een keyboard, gerund door VSTs:)
sunrise.dj
quote:
Originally posted by Bertn
dat zal wel met ableton zijn, aangestuurd door een keyboard, gerund door VSTs:)


op zijn forum heb ik eens gelezen met een USB controller aan zijn laptop aangesloten en traktor dj studio als software.. maar dat is al paar jaar geleden hoor.. hij zal nu misschien al andere software gebruiken..

Ableton kan goed zijn.. zelf ken ik dat programma niet echt goed.. dacht altijd dat dit vooral bedoeld was voor producing en cd's af te mixen maar aan de benaming 'Live' te zien zal dat waarschijnlijk wel zo zijn.. aan de achterzijde van zijn nieuwe album staat trouwens ook het logo van Ableton vermeld

ik heb enkel zijn laptop gezien en geen enkele keer een headphone, is wel raar :D was de eerste keer dat ik hem live zag. maar er zal daar ook wel ergens een keyboard gestaan hebben zoals je zegt voor die speciale effecten enz.. misschien wel meer dan 1


het juiste antwoord blijft Lolo ons schuldig ;)
Jasperovitsj
Kom zeker naar de Beta party hé, veel kans dat hij daar dit kunstje herhaalt ;)
pooley
Putain Lolo,

Schitterend wat ge daar doet. Echt chapeau.
Kippevel moment :/
domineesje
quote:
Originally posted by pooley

Kippevel moment :/


das een verkeerde emoticon denk ik :thepirate
Kelly*
quote:
Originally posted by pooley
Putain Lolo,

Schitterend wat ge daar doet. Echt chapeau.
Kippevel moment :/


en waar waarde gij sjoeke?! :whip: :conf:

lost_in_trance
quote:
Originally posted by pooley
Putain Lolo,

Schitterend wat ge daar doet. Echt chapeau.
Kippevel moment :/


Ik heb alles verstaan

:D
pooley
examens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Privacy Statement