return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Airwave Hybrid set & Criss Source @ Illusion (10/06) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Progrez
quote:
Originally posted by sunrise.dj
ik ben de filmpjes aan het downloaden
zal me straks eens ff proberen bezig te houden de muziek er uit te halen voor degene die dit wensen.

Airwave was in 1 woord fantastisch! R.E.S.P.E.C.T. :toocool:

zalige avond gehad en die edit van Push was echt wel vet, was trouwens op zoek naar wie die mix had gemaakt maar kon al vermoeden vanwaar de wind waaide eerlijk gezegd :D en dit live :eek: :eek:

vet gedaan laurent!

iemand mss eventueel een tracklist van de volledige set? heb daar vele bommen gehoord die ik hier aan de collectie toch ook wil toevoegen :disbelief :D

Ik weet er nog een heel klein deeltje van:
Mode Hookers - Breathe (Original mix)
Corvin Dalek - Poundz & Penz (Flatner's Deutsche Mark Mix)
Airwave - Alone In The dark
Airwave - People Jus't Don't Care
Max Graham - Automatic Weapon

Misschien kom ik straks nog wel op meer platen. het is al lang geleden ondertussen.
Tomorrow Traxx
Kheb efke's het geluid van de fimkes in mp3 geript, voor de geïnteresseerden:

-DIRECT DOWNLOAD-
---------------------
>> Open your Eyes (airwave live edit).mp3
>> Universal Nation (airwave live edit).mp3
sunrise.dj
die movies werken niet bij mij :S ik krijg alleen geluid zonder beeld en tussen het geluid door zit veel gepiep. die rip's hebben dit niet.. geopend in Mediaplayer en in Winamp.. met wat spelen jullie die af?
FenixStyle
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
>> Universal Nation (airwave live edit).mp3

AHZOE :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Wat een ongelofelijk vette plaat is dat wel niet joh :eyes:

Damn, van een meesterwerk een zo waar nog groter meesterwerk maken, ge moet het maar doen.. R E S P E C T Lolo!!!

@ LoLo, zijn er plannen om hier nog verder iets mee te doen? Of zal het blijven bij een live edit? :)
BZRK
quote:
die movies werken niet bij mij :S ik krijg alleen geluid zonder beeld en tussen het geluid door zit veel gepiep. die rip's hebben dit niet.. geopend in Mediaplayer en in Winamp.. met wat spelen jullie die af?

Codec probleem wellicht. Probeer eens ffdshow te installeren.
sunrise.dj
idd die push mag gerust afgewerkt worden k koop ze direct :D
much better dan the original :toocool:

bedankt BZRK!
zalk morge is ne keer doen ;)
Dj LPG
idd zalige edit van Universal nation! gewoon genieten!:D
Bertn
quote:
idd die push mag gerust afgewerkt worden k koop ze direct :D
much better dan the original :toocool:

bedankt BZRK!
zalk morge is ne keer doen ;)

"much better" is wat overdreven natuurlijk. Het is desalniettemin een mooie en verfrissende aanvulling op het origineel, dat ik nu toch wat beu ben geworden...
djcresto
Elke keer ik die open your eyes hoor wordt ik altijd stil eh, ogen toe en genieten :D
Dj LPG
quote:
Originally posted by djcresto
Elke keer ik die open your eyes hoor wordt ik altijd stil eh, ogen toe en genieten :D

de ironie:p

diddi
Releasen dat spul!! :eyes:

Dit is één van de enige remixen ooit gehoord die de magiek van het origineel kan behouden. ;)
Push2005
Zo'n dingen dienen niet om te releasen; maar om nog een plezant effect te behouden als ge het live hoort hé ;)
Als lolo wil maakt hij hier meerdere composities op dus waarom zou dat nu released moeten worden.

Als armin & tiësto telkens communication en lethal industry zouden re-releasen na die edits, tzou wa zijn :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement