|
Zillion Beach Oostende (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Ik vraag me af waarom sommigen zovee problemen hebben met frank verstraeten? Laat hem gewoon doen, ik heb er geen last van:cool: |
|
|
| domineesje |
graag in herhaling vallen ;)
maar verdedig "het" toch al niet meer :toothless |
|
|
| Den Backer |
ZILLION BEACH 2006
01/07 > Mersco - Elof - Fou - Timaxx
08/07 > Cor Fijneman - Mersco - Elof - Fou
15/07 > 1-3: DJ Phill - 3-6:Sven Lanvin
22/07 > Mersco vs Zil69 - Elof vs Fire
29/07 > Mersco vs Zil69 - DJ Phill - Elof vs Fou
05/08 > Zil69 - Fou - Elof
12/08 > 22-1u30: DJ Phill - Nico - Elof - Fou
14/08 > Mersco - Dave Lambert - 4 Strings - Fou
19/08 > Fou - Sven Lanvin - Anakyn - Manu
26/08 > Wout - Elof - Fou - Zil69
Kga in augustus ies gaan he. Wss 14 of 19/8 |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Den Backer
22/07 > Mersco vs Zil69 - Elof vs Fire
14/08 > Mersco - Dave Lambert - 4 Strings - Fou
|
mssch wel s te doen, Elof vs Fire, twee Belgische jongens die nog trance durven spelen, hoewel Elof nu ook nr andere stijlen aant gaan is :( Maar als ze alletwee hun ding mogen doen, lijkt me dat wel een leuke combinatie.
En tweede datum: Dave Lambert, zijn residentsets in Versuz zijn altijd feest. En 4 Strings, tja, ondanks hun commerciële inslag vind ik hun nummers best wel leuk :D Fou en de anderen nemen we er dan maar bij zeker ;) Enige waar ik voor vrees is het breezah-gehalte van t publiek. Majaaaaaaaaaa, this is Belgium :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
more news comming
... |
|
|
| kokkenmaster |
En een misser van formaat:
HED KENDI ?!? HED KANDI !!! |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
En een misser van formaat:
HED KENDI ?!? HED KANDI !!! |
Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien...:rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien...:rolleyes: |
hahahaha (ik oook) |
|
|
| Inkie |
| Vanaf welke leeftijd mag je er binnen ? |
|
|
| domineesje |
16 jaar heb ik ergens gezien
| quote: | ZILLION BEACH : YVES DE RUYTER
Ik moet deze DJ nog een plaatsje geven op de agenda. (misschien zelfs 2 dagen!)
Wanneer willen jullie hem horen?
F |
:eek: :eyes: |
|
|
| FUSyke |
| Voor mij mag je hem op de eerste dag zetten :) of bij Elof vs Fire |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by diddi
Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien...:rolleyes: |
Hehe, vorig jaar op Illusion Beach, DanIo & Styles :p en 30 april in Illusion: Markus SchulTz
ne mens versta nie hoe het mogelijk is |
|
|
|
|