return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Zillion Beach Oostende (pg. 3)
View this Thread in Original format
Devilex
Ik vraag me af waarom sommigen zovee problemen hebben met frank verstraeten? Laat hem gewoon doen, ik heb er geen last van:cool:
domineesje
graag in herhaling vallen ;)

maar verdedig "het" toch al niet meer :toothless
Den Backer
ZILLION BEACH 2006

01/07 > Mersco - Elof - Fou - Timaxx

08/07 > Cor Fijneman - Mersco - Elof - Fou

15/07 > 1-3: DJ Phill - 3-6:Sven Lanvin

22/07 > Mersco vs Zil69 - Elof vs Fire

29/07 > Mersco vs Zil69 - DJ Phill - Elof vs Fou

05/08 > Zil69 - Fou - Elof

12/08 > 22-1u30: DJ Phill - Nico - Elof - Fou

14/08 > Mersco - Dave Lambert - 4 Strings - Fou

19/08 > Fou - Sven Lanvin - Anakyn - Manu

26/08 > Wout - Elof - Fou - Zil69


Kga in augustus ies gaan he. Wss 14 of 19/8
lemon squash
quote:
Originally posted by Den Backer

22/07 > Mersco vs Zil69 - Elof vs Fire

14/08 > Mersco - Dave Lambert - 4 Strings - Fou



mssch wel s te doen, Elof vs Fire, twee Belgische jongens die nog trance durven spelen, hoewel Elof nu ook nr andere stijlen aant gaan is :( Maar als ze alletwee hun ding mogen doen, lijkt me dat wel een leuke combinatie.
En tweede datum: Dave Lambert, zijn residentsets in Versuz zijn altijd feest. En 4 Strings, tja, ondanks hun commerciële inslag vind ik hun nummers best wel leuk :D Fou en de anderen nemen we er dan maar bij zeker ;) Enige waar ik voor vrees is het breezah-gehalte van t publiek. Majaaaaaaaaaa, this is Belgium :rolleyes:
domineesje






more news comming
...
kokkenmaster
En een misser van formaat:

HED KENDI ?!? HED KANDI !!!
diddi
quote:
Originally posted by kokkenmaster
En een misser van formaat:

HED KENDI ?!? HED KANDI !!!


Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien...:rolleyes:
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien...:rolleyes:



hahahaha (ik oook)
Inkie
Vanaf welke leeftijd mag je er binnen ?
domineesje
16 jaar heb ik ergens gezien


quote:
ZILLION BEACH : YVES DE RUYTER

Ik moet deze DJ nog een plaatsje geven op de agenda. (misschien zelfs 2 dagen!)

Wanneer willen jullie hem horen?

F


:eek: :eyes:

FUSyke
Voor mij mag je hem op de eerste dag zetten :) of bij Elof vs Fire
mrcanon
quote:
Originally posted by diddi
Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien...:rolleyes:


Hehe, vorig jaar op Illusion Beach, DanIo & Styles :p en 30 april in Illusion: Markus SchulTz

ne mens versta nie hoe het mogelijk is
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement