|
Zillion Beach Oostende (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| Beetje geleden ook in Illusion op hun affiches. Hi_tack kwam.... met hun hitsingle "yes yes yes" :conf: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Den Backer
ZILLION BEACH 2006
Kga in augustus ies gaan he. Wss 14 of 19/8 |
pak maar 19/8
;) |
|
|
| diddi |
| Ik dacht dees weekend eens af te zakken naar de zee voor Illusion Beach of Zillion Beach, maar laat ons eerlijk zijn: de affiches zijn niet echt :eyespop: ... :( |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik dacht dees weekend eens af te zakken naar de zee voor Illusion Beach of Zillion Beach, maar laat ons eerlijk zijn: de affiches zijn niet echt :eyespop: ... :( |
't is typisch Zillion he
BROL! |
|
|
| diddi |
| kheb het niet alleen over Zillion... Tis droevig bij beide clubs... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
kheb het niet alleen over Zillion... Tis droevig bij beide clubs... |
Sjah maar Illusion doet nog wel veel moeite om goede trance-dj's te brengen in de club zelf af en toe. En de line-up in het Sportpaleis spreekt ook de trance-liefhebber aan vind ik. Dat de Beach ne slechte line-up heeft, vind ik ni zo erg, kheb het toch ni zo op da beach-concept. Veel beach is er ni echt aan he. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Xilver
Sjah maar Illusion doet nog wel veel moeite om goede trance-dj's te brengen in de club zelf af en toe. En de line-up in het Sportpaleis spreekt ook de trance-liefhebber aan vind ik. Dat de Beach ne slechte line-up heeft, vind ik ni zo erg, kheb het toch ni zo op da beach-concept. Veel beach is er ni echt aan he. |
^ Feit... Maar ik ga donderdag toch eens nr Illusion Beach, ik ben dan toch aan de zee... :) De beste dag is feitelijk wel de zaterdag met hune Belgian Retro Night, maar dan vertrek ik al nr buitenland...
Vrijdag nog eens een nachtjen Genste Feesten & uitmaffen op kot... Zaliggg :) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Inkie
Vanaf welke leeftijd mag je er binnen ? |
Op fuifen & in dancings in België is de leeftijd altijd 16jaar, tenzij het ergens vermeld staat dat je ouder moet zijn...
In afters is dit 21j normaal... Mja diene regel word nooit toegepast feitelijk. ;) Da is weer iets typisch belgisch he! :) |
|
|
| TOR |
| Ik probeer zaterdag te halen, maar alles hangt ook hier af van de manier waarop ik de Gentse Feesten zal verteren :o |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik probeer zaterdag te halen, maar alles hangt ook hier af van de manier waarop ik de Gentse Feesten zal verteren :o |
met sash? |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by domineesje
met sash? |
Zijn amerikaanse vriendin is hier... Dusjah, ik denk niet datem gaat. :)
Ik heb van gans juli bijna nog niets van hem gehoord. Ik denk wel dat Ataraxya (Sacha zijn broer) gaat zaterdag nr illu beach...
Sacha gaat wel naar Tomorrowland normaal... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Zijn amerikaanse vriendin is hier... Dusjah, ik denk niet datem gaat. :)
|
die is al twee dagen terug weg :(
| quote: | Originally posted by Den Backer Ik heb van gans juli bijna nog niets van hem gehoord. Ik denk wel dat Ataraxya (Sacha zijn broer) gaat zaterdag nr illu beach...
Sacha gaat wel naar Tomorrowland normaal... |
idd :) |
|
|
|
|