|
Zillion Beach Oostende (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Ik gaan neer man, ni normaal... |
damn J, de 2e keer al vandaag :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kon er niet genoeg van krijgen :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
damn J, de 2e keer al vandaag :o |
:haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Tiësto heeft derstraks tegen mij op MSN gezegd da em diarree heeft, en dat em om de vijf minuten moet gaan schijten. |
imodium ftw !! |
|
|
| Giesber |
| Om even terug ontopic te komen: ik ben zaterdag effectief in Zillion Beach geweest, samen met o.a. Bouyant en Xcape. Het was er gezellig druk (niet te vol, niet te leeg), en de muziek was zoals verwacht zeer goed (ik had al 'een paar' pintjes op, dus pak mij hier niet op :o ): de ene klassieker na de andere. Voor een innovatief setje moet ge er in ieder geval niet heen gaan. De 9 lasers kwamen de sfeer ook wel ten goede. Het enige minpunt was dat je tijdens elke break de muziek van Ghoststyle hoorde (wat in dezelfde hangaar plaats vond) :toothless. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Giesber
, en de muziek was zoals verwacht zeer goed (ik had al 'een paar' pintjes op, dus pak mij hier niet op :o ): de ene klassieker na de andere. |
awel daar ging mijn discussie om ll hij heet het nieuwe trance (plaatjes 2003-2004) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Giesber
Om even terug ontopic te komen: ik ben zaterdag effectief in Zillion Beach geweest, samen met o.a. Bouyant en Xcape. Het was er gezellig druk (niet te vol, niet te leeg), en de muziek was zoals verwacht zeer goed (ik had al 'een paar' pintjes op, dus pak mij hier niet op :o ): de ene klassieker na de andere. Voor een innovatief setje moet ge er in ieder geval niet heen gaan. De 9 lasers kwamen de sfeer ook wel ten goede. Het enige minpunt was dat je tijdens elke break de muziek van Ghoststyle hoorde (wat in dezelfde hangaar plaats vond) :toothless. |
lol, overpelt-ostende... Moet een van de meest lange trips zijn dat ge in vlaanderen kunt afleggen zeker... Autostrades passeren daar niet :haha: |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Tiger777
lol, overpelt-ostende... Moet een van de meest lange trips zijn dat ge in vlaanderen kunt afleggen zeker... Autostrades passeren daar niet :haha: |
Nogal chance dat hier ne trein passeert ;).
Natuurlijk wel wa minder dat die trein pas 2u45 later in Oostende passeert. |
|
|
| TOR |
Leuk feestje gisteren, al was de sfeer nogal tam. Veel van die zogenaamde "toeristen" die gewoon es kwamen gapen..
Elof bleef zijn eigen ding doen, wat natuurlijk in de smaak viel onder de aanwezige BeTA's :cool: Je moet me nog es vertellen hoe dat nummer met die viool heet, Elof, want dat was echt genieten \o/
De Van Gelder Remix van Englobe klinkt ook erg vet op een groot systeem :crazy:
Een uurtje Ydr nog meegepikt, in zijn gekende stijl. Moet kunnen :)
Globaal genomen een leuke avond gehad!
*edit* Bijzonder mooie aankleding van de zaal trouwens. Visuals waren ook erg sterk. Mijn complimenten voor Frank ;) |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by TOR
Elof bleef zijn eigen ding doen, wat natuurlijk in de smaak viel onder de aanwezige BeTA's :cool: Je moet me nog es vertellen hoe dat nummer met die viool heet, Elof, want dat was echt genieten \o/
|
Als je dat maar weet! Maar ook ik moet heeeeeel veel water in de wijn doen. Als het van sommigen ginds afhangt zou ik hardstyle moeten spelen. Mark Norman - Brasilia & Armin van Buuren - Control freak (SVD remix) zijn het hardste wat je van mij te horen krijgt.
Door het hoge toeristen gehalte moet ik er wel het tempo inhouden en vele echte trance platen serieus inkorten (dus geen dubbele breaks
:confused: ).
De plaat die je zoekt: Alfa - Sorella
(linkje: http://www.juno.co.uk/products/224696-01.htm)
Much hyped plaat by me :D
En dan heb je nog mijn openingsnummer gemist.. Cape Town - Proglifter, die moet je op groot systeem horen, 100% pure enjoyment. Maar... mijn laatste plaat (8u 's ochtends) was DJ Stijn - In my life. Nen mens moet de groove zoetekes ook content houden ;) |
|
|
| Push2005 |
Leuke schijf idd; khoorde die een paar weken geleden in een setje en het vatte direct mn aandacht :) |
|
|
| TOR |
| Merci voor de link Elof, echt een schitterende plaat. Live heel intens. |
|
|
|
|