|
Zillion Beach Oostende
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
Toch een nieuwe topic, het gaat door voor heel de zomer he
en alles is bekend :)

Zaterdag 1 juli 2006 - Openingsparty ZILLION beach2006
DJ's: Mersco, Elof, Fou, Stijn (Space), Bart Maes (Versuz), Timax, Bostoen (Space), ...
Zaterdag 8 juli 2006 - ZILLION beach2006
DJ's: Mersco, Cor Fijneman (NL), Elof, Fou, .. |
|
|
| FUSyke |
| De 1ste juli zit ik in Westende dus zal ik wel eens een kijkje komen nemen. |
|
|
| Synthesia |
Ik kijk er alvast naar uit :)
Wel geen schoon logo imo |
|
|
| diddi |
Altijd schoon logo bij Zillion. In den tijd de boekskes ook, daar waren andere flyers gazetten tegen.
Kga proberen ook eens een avondje mee te pikken
Sven Lanvin :crazy:
Nico :crazy:
Wout :crazy:
Elof :crazy: |
|
|
| Push2005 |
Lol; Ik ben helemaal niet onder de indruk van de line-up...
Leuk dat het bijna allemaal belgen zijn; maar van een Sven Lanvin enzo ben ik nu toch nie onder de indruk ze :p; die draait zoo saai.
Wat is de toegangsprijs dan ? |
|
|
| Xilver |
Dat wordt weer stampeuh!
Den hoogsten boom in dus met Zillion |
|
|
| Synthesia |
Xilver Fou |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dat wordt weer stampeuh!
Den hoogsten boom in dus met Zillion |
Idd
Ze zijn hun roots en feel met trance precies helemaal vergeten... En Fou is een dikke lul; wat doet hij daar eigenlijk als hij niet kan mixen ? :nervous: |
|
|
| Synthesia |
| Denk toch dat er redelijk wat trance zal gedraaid worden, alleen mankeert de line-up weer originaliteit...allemaal namen die we hier al zo gewoon zijn en op zo veel parties al draaien, behalve 4 Strings dan...maja mss typisch Belgisch. Der moet eens meer gedurfd worden om nieuwe namen over te brengen. |
|
|
| Bertn |
| zo te zien mocht de line up niet al te veel kosten:o mij ga je daar alvast niet zien:) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dat wordt weer stampeuh!
Den hoogsten boom in dus met Zillion |
Ik zie niet veel jump dj's staan :conf: Tenzij je Nico daar ook al onder plaatst :nervous: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik zie niet veel jump dj's staan :conf: Tenzij je Nico daar ook al onder plaatst :nervous: |
Thoeft genen jump te zijn voor te stampen he. Al die mannen gelijk Sven Lanvin, Nico, Wout, YDR, ... draaien van die typische platte kak... |
|
|
|
|