return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Zillion Beach Oostende
View this Thread in Original format
domineesje
Toch een nieuwe topic, het gaat door voor heel de zomer he

en alles is bekend :)





Zaterdag 1 juli 2006 - Openingsparty ZILLION beach2006
DJ's: Mersco, Elof, Fou, Stijn (Space), Bart Maes (Versuz), Timax, Bostoen (Space), ...

Zaterdag 8 juli 2006 - ZILLION beach2006
DJ's: Mersco, Cor Fijneman (NL), Elof, Fou, ..
FUSyke
De 1ste juli zit ik in Westende dus zal ik wel eens een kijkje komen nemen.
Synthesia
Ik kijk er alvast naar uit :)

Wel geen schoon logo imo
diddi
Altijd schoon logo bij Zillion. In den tijd de boekskes ook, daar waren andere flyers gazetten tegen.

Kga proberen ook eens een avondje mee te pikken

Sven Lanvin :crazy:
Nico :crazy:
Wout :crazy:
Elof :crazy:
Push2005
Lol; Ik ben helemaal niet onder de indruk van de line-up...

Leuk dat het bijna allemaal belgen zijn; maar van een Sven Lanvin enzo ben ik nu toch nie onder de indruk ze :p; die draait zoo saai.

Wat is de toegangsprijs dan ?
Xilver
Dat wordt weer stampeuh!

Den hoogsten boom in dus met Zillion
Synthesia
Xilver Fou
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Dat wordt weer stampeuh!
Den hoogsten boom in dus met Zillion


Idd

Ze zijn hun roots en feel met trance precies helemaal vergeten... En Fou is een dikke lul; wat doet hij daar eigenlijk als hij niet kan mixen ? :nervous:
Synthesia
Denk toch dat er redelijk wat trance zal gedraaid worden, alleen mankeert de line-up weer originaliteit...allemaal namen die we hier al zo gewoon zijn en op zo veel parties al draaien, behalve 4 Strings dan...maja mss typisch Belgisch. Der moet eens meer gedurfd worden om nieuwe namen over te brengen.
Bertn
zo te zien mocht de line up niet al te veel kosten:o mij ga je daar alvast niet zien:)

diddi
quote:
Originally posted by Xilver
Dat wordt weer stampeuh!

Den hoogsten boom in dus met Zillion


Ik zie niet veel jump dj's staan :conf: Tenzij je Nico daar ook al onder plaatst :nervous:
Xilver
quote:
Originally posted by diddi
Ik zie niet veel jump dj's staan :conf: Tenzij je Nico daar ook al onder plaatst :nervous:


Thoeft genen jump te zijn voor te stampen he. Al die mannen gelijk Sven Lanvin, Nico, Wout, YDR, ... draaien van die typische platte kak...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement