return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Zillion Beach Oostende (pg. 8)
View this Thread in Original format
deefje
quote:
Originally posted by dj Elof
Als je dat maar weet! Maar ook ik moet heeeeeel veel water in de wijn doen. Als het van sommigen ginds afhangt zou ik hardstyle moeten spelen. Mark Norman - Brasilia & Armin van Buuren - Control freak (SVD remix) zijn het hardste wat je van mij te horen krijgt.

Door het hoge toeristen gehalte moet ik er wel het tempo inhouden en vele echte trance platen serieus inkorten (dus geen dubbele breaks
:confused: ).

De plaat die je zoekt: Alfa - Sorella
(linkje: http://www.juno.co.uk/products/224696-01.htm)
Much hyped plaat by me :D

En dan heb je nog mijn openingsnummer gemist.. Cape Town - Proglifter, die moet je op groot systeem horen, 100% pure enjoyment. Maar... mijn laatste plaat (8u 's ochtends) was DJ Stijn - In my life. Nen mens moet de groove zoetekes ook content houden ;)


Diene control freak deed noges deugt gistere, was wer ff geleden dak em nog gehoord had. Zowel Elof als Fire, muziek was dik inorde, zelf da elektro setje rond 7u was best wel lekker.

Den donderdag me illusion beach moeste da is zien, bocca/zillion beach was dan hardstyle = kot overvol, zelf in de ground level room was de muziek hard, denk zelf dat er gistere meer trance is gebracht in zillion dan op illusion.

deefje/Dave
light/laser jockey zillion beach
Synthesia
quote:
Originally posted by deefje
denk zelf dat er gistere meer trance is gebracht in zillion dan op illusion.


Zeker weten!

Btw, ge hebt dat zeer goed gedaan met die lasers, heb nog een zalig laser video'ke tijdens Elof zijn set - k'zal het straks eens uppen.
Synthesia
http://users.skynet.be/sash.x/MOV00493.MPG

Andere vids zijn te groot (50+ MB) om op men webspace te zetten.

Kan iemand deze track id'en aub :)
Ataraxya
elaba!
dat zijn de videokes dat ik heb gemaakt:whip: lol

Idd. Zillion Beach was echt een geslaagd feest! Qua muziek en visuals:eyespop: echt fantastisch! zelden zie je zo ne gooie snyc.

Alle drie Djs(Dj Elof, Dj Fire, Dj Yves Deruyter) draaiden en mixten erg goe, sertoe Dj Elof int begin, en Dj Yves Deruyter ik moet echt zeggen - das echt een machine als die zie bezig zitten.

hier is er nog een videoke:

http://www.sendspace.com/file/greeza
Devilex
En het is er dus blijkbaar al mee gedaan:rolleyes:


quote:
Originally posted by dj Elof
Oh ja, Zillion Beach is ook gedaan... net telefoon gehad deze avond: c'est fini. Ze zijn nu alles aan het verhuizen van materiaal. Arm, arm België... heb er echt geen andere woorden voor. Bedankt aan de 3 Beta's om toch eens een kijkje te komen nemen en voor de positieve reactie hier op T.A. en mijn eigen forum over mijn muziekkeuze die avond.
Kelly*
Wat zou de reden deze keer zijn? :confused:
deefje
Paar meningsverschillend blijkaar tussen huurder en eigenaar ...
Ik vrees ervoor dat volgende week nog is, afwachten dus.

Allesinds morgevroeg tomorrowland!

Greetz
deefje / Dave
lj zillion beach
Bertn
quote:
Originally posted by deefje
Paar meningsverschillend blijkaar tussen huurder en eigenaar ...
Ik vrees ervoor dat volgende week nog is, afwachten dus.

Allesinds morgevroeg tomorrowland!

Greetz
deefje / Dave
lj zillion beach


das minder!

Greetz
Bird/bert
lic. comm.wet
Push2005
:toothless
Xilver
Ge zou nog gaan denken dat deefje lj is op zillion beach zeg.

Jasperovitsj
You crack me up Bert :haha:
deckard1001
Op forum www.fou69.com
oficieel nieuws over zillionbeach
Gaat dus deze zomer helaas niet meer open, maar Fou zegt dat volgend jaar zillionbeach opnieuw doorgaat in oostende maar wel op andere locatie en dus niet meer in hangar 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement