return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
אמנים אורחים בקיץ (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הייתי הולך לפסטיגל ולא לסאשה


הייתי משחק דוקים ולא מנסה ליצור מזויקה במקומך עם גישה כזאת
תתבייש לך
צר אופקים שכמוך אבל בצורה מוקצנת
sabi10
quote:
Originally posted by DjChook
מענין אותי לדעת, יש אנשים שכבר הזמינו כרטיסים לאיזשהי הופעה?

איפה סבי וכל הזקנים שבטח הולכים לדפש-מוד ;)


למה זקן...בסה"כ בן 26 בעוד חודש וחצי:rolleyes: :D

דפש-מוד לא ממש מעניינים אותי, אבל היום אני הולך לראות את שלמה ארצי ושלום חנוך, רמי פורטיס וברי סחרוף, עברי לידר, סאב 6 ועוד כמה אצלנו ביום הסטודנט במכללת עמק יזרעאל
DjChook
ימי סטודנט זה באמת ליגה =]

ו 26 זה יחסית זקן :)
m0sh
quote:
Originally posted by DjChook
ימי סטודנט זה באמת ליגה =]


careful what you wish for
Meltdown
מה קרה, איזה התלהבות פה, מהגיל של אנשים, מה הלחץ הגדול?
אז מה אם סבי כמעט בן 27, ואני עוד מעט בן 28, מה זה קשור בכלל?
נראה לכם שבמסיבות במקסים למשל או בווקס לדוגמה, אין אנשים יותר מבוגרים ממני
sabi10
quote:
Originally posted by Meltdown
מה קרה, איזה התלהבות פה, מהגיל של אנשים, מה הלחץ הגדול?
אז מה אם סבי כמעט בן 27, ואני עוד מעט בן 28, מה זה קשור בכלל?
נראה לכם שבמסיבות במקסים למשל או בווקס לדוגמה, אין אנשים יותר מבוגרים ממני


אני אהיה בן 26 ......

וכן, במסיבות האלו אנחנו איפהשהו בגיל הממוצע ולא מעלים אותו...

ואנחנו לא זקנים!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Meltdown
מה קרה, איזה התלהבות פה, מהגיל של אנשים, מה הלחץ הגדול?
אז מה אם סבי כמעט בן 27, ואני עוד מעט בן 28, מה זה קשור בכלל?
נראה לכם שבמסיבות במקסים למשל או בווקס לדוגמה, אין אנשים יותר מבוגרים ממני


לפחות שמתסיסים אתכם אתם כותבים

אגב הקטע עם הזיקנה דיבר לחלוטין בשביל ההופעה של הדפש מוד
uzi
שמעתם???
כרטיס לסטינג עולה 700 שקל! זה המחיר של הקניה בטלפון!
איזה מחיר מזעזע!!!! בשביל 700 שקל אתה תראה את סטינג בגודל של נמלה אם בכלל תראה אותו. מוזר, איך הם המציאו את המחיר הזה? למה לא אלף שקל?
מילא אם הוא היה מרים פה איזה במה מיוחדת... זה הופעה באולם!!!
כמה עולה "פיפטי", "דפש מוד", "בלאק אייד פיז", משהו יודע?
איזה מזל שהופעות טראנס לא עולות ככה, זה ממש מגעיל!
יותר מזה, זה ממש מעליב, האים זו הופעה לעשירים בלבד?
ואחר כך מתפלאים למה אנשים מורידים מוזיקה לא חוקית!!!!!
DjChook
וואו חיברת פה כמה נושאים שלא ככ קשורים לטעמי
קודם כל

הכרטיס לדפש מוד עולה 350
לפיפטי זה 300, אבל דרך אסקייפ זה 150 לדעתי
BEP אני לא יודע

בכל מקרה נכון, המחיר מוגזם, ואני גם לא מאמין שזה ישאר המחיר,
אבל לגבי ההורדה של מוזיקה
אז אני חושב להיפך, אני חושב שעדיף להוריד הכל אבל ללכת להופעות
אני מעדיף להשקיע בהופעה את הכסף ולא בדיסק של האומן
הופעה זו חוויה יותר גדולה

תעשו לעצמם טובה ותשיירנו לעצמכם לפחות אחת כזאת מהבאות עלינו לטובה
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ואללה דווקא את אמא שלך הייתי שולח לקורס קיץ


אחרי שאני ינסה את אמאשך אנלא ירצה לשלוח אותה לשום מקום :D

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הייתי משחק דוקים ולא מנסה ליצור מזויקה במקומך עם גישה כזאת
תתבייש לך
צר אופקים שכמוך אבל בצורה מוקצנת


פחחחחח מה קשר?
זה שאני חושב שהוא לא ראוי שאני יתאמץ להחזיק תפלאייר של המסיבה שלו זה לא אומר כלום

sabi10
quote:
Originally posted by uzi
שמעתם???
כרטיס לסטינג עולה 700 שקל! זה המחיר של הקניה בטלפון!
איזה מחיר מזעזע!!!! בשביל 700 שקל אתה תראה את סטינג בגודל של נמלה אם בכלל תראה אותו. מוזר, איך הם המציאו את המחיר הזה? למה לא אלף שקל?
מילא אם הוא היה מרים פה איזה במה מיוחדת... זה הופעה באולם!!!
כמה עולה "פיפטי", "דפש מוד", "בלאק אייד פיז", משהו יודע?
איזה מזל שהופעות טראנס לא עולות ככה, זה ממש מגעיל!
יותר מזה, זה ממש מעליב, האים זו הופעה לעשירים בלבד?
ואחר כך מתפלאים למה אנשים מורידים מוזיקה לא חוקית!!!!!



כמה אמרת....700 שקל!!!
מה לעזעזל הם חושבים להם.......
150$ לכרטיס להופעה...:eyes:
yahel222
quote:
Originally posted by uzi
שמעתם???
כרטיס לסטינג עולה 700 שקל! זה המחיר של הקניה בטלפון!
איזה מחיר מזעזע!!!! בשביל 700 שקל אתה תראה את סטינג בגודל של נמלה אם בכלל תראה אותו. מוזר, איך הם המציאו את המחיר הזה? למה לא אלף שקל?
מילא אם הוא היה מרים פה איזה במה מיוחדת... זה הופעה באולם!!!
כמה עולה "פיפטי", "דפש מוד", "בלאק אייד פיז", משהו יודע?
איזה מזל שהופעות טראנס לא עולות ככה, זה ממש מגעיל!
יותר מזה, זה ממש מעליב, האים זו הופעה לעשירים בלבד?
ואחר כך מתפלאים למה אנשים מורידים מוזיקה לא חוקית!!!!!


דווקא זה לא באולם אלא באיצטדיון ר"ג
ואם כבר אז 700 ש"ח עולה כרטיס למקום ממש ממש טוב כי אני יודע בבטחה שיש כרטיסים ב350 ש"ח

ואגב זה אולי יקר - אבל אם למסיבה שמופיע בה די ג'יי מחו"ל לא חושבים פעמיים לגבות 150 ש"ח אז למה להתפלא שלוקחים על זמר כמו סטינג כפול ??

עם כל הכבוד - אין מה להשוות בין סאשה למשל או טייסטו או ארמין או כל דיג'יי אחר שקיים בעולם לבין זמר כמו סטינג - משום בחינה - לא במוזיקה שהם יוצרים ולא באהדה שלה הם זוכים ולא בשכר שאותו הם דורשים !!!

ואגב באירופה ואפילו בארה"ב המחירים יקרים יותר !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement