|
אמנים אורחים בקיץ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
הייתי הולך לפסטיגל ולא לסאשה |
הייתי משחק דוקים ולא מנסה ליצור מזויקה במקומך עם גישה כזאת
תתבייש לך
צר אופקים שכמוך אבל בצורה מוקצנת |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by DjChook
מענין אותי לדעת, יש אנשים שכבר הזמינו כרטיסים לאיזשהי הופעה?
איפה סבי וכל הזקנים שבטח הולכים לדפש-מוד ;) |
למה זקן...בסה"כ בן 26 בעוד חודש וחצי:rolleyes: :D
דפש-מוד לא ממש מעניינים אותי, אבל היום אני הולך לראות את שלמה ארצי ושלום חנוך, רמי פורטיס וברי סחרוף, עברי לידר, סאב 6 ועוד כמה אצלנו ביום הסטודנט במכללת עמק יזרעאל |
|
|
| DjChook |
ימי סטודנט זה באמת ליגה =]
ו 26 זה יחסית זקן :) |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DjChook
ימי סטודנט זה באמת ליגה =]
|
careful what you wish for |
|
|
| Meltdown |
מה קרה, איזה התלהבות פה, מהגיל של אנשים, מה הלחץ הגדול?
אז מה אם סבי כמעט בן 27, ואני עוד מעט בן 28, מה זה קשור בכלל?
נראה לכם שבמסיבות במקסים למשל או בווקס לדוגמה, אין אנשים יותר מבוגרים ממני |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מה קרה, איזה התלהבות פה, מהגיל של אנשים, מה הלחץ הגדול?
אז מה אם סבי כמעט בן 27, ואני עוד מעט בן 28, מה זה קשור בכלל?
נראה לכם שבמסיבות במקסים למשל או בווקס לדוגמה, אין אנשים יותר מבוגרים ממני |
אני אהיה בן 26 ......
וכן, במסיבות האלו אנחנו איפהשהו בגיל הממוצע ולא מעלים אותו...
ואנחנו לא זקנים!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מה קרה, איזה התלהבות פה, מהגיל של אנשים, מה הלחץ הגדול?
אז מה אם סבי כמעט בן 27, ואני עוד מעט בן 28, מה זה קשור בכלל?
נראה לכם שבמסיבות במקסים למשל או בווקס לדוגמה, אין אנשים יותר מבוגרים ממני |
לפחות שמתסיסים אתכם אתם כותבים
אגב הקטע עם הזיקנה דיבר לחלוטין בשביל ההופעה של הדפש מוד |
|
|
| uzi |
שמעתם???
כרטיס לסטינג עולה 700 שקל! זה המחיר של הקניה בטלפון!
איזה מחיר מזעזע!!!! בשביל 700 שקל אתה תראה את סטינג בגודל של נמלה אם בכלל תראה אותו. מוזר, איך הם המציאו את המחיר הזה? למה לא אלף שקל?
מילא אם הוא היה מרים פה איזה במה מיוחדת... זה הופעה באולם!!!
כמה עולה "פיפטי", "דפש מוד", "בלאק אייד פיז", משהו יודע?
איזה מזל שהופעות טראנס לא עולות ככה, זה ממש מגעיל!
יותר מזה, זה ממש מעליב, האים זו הופעה לעשירים בלבד?
ואחר כך מתפלאים למה אנשים מורידים מוזיקה לא חוקית!!!!! |
|
|
| DjChook |
וואו חיברת פה כמה נושאים שלא ככ קשורים לטעמי
קודם כל
הכרטיס לדפש מוד עולה 350
לפיפטי זה 300, אבל דרך אסקייפ זה 150 לדעתי
BEP אני לא יודע
בכל מקרה נכון, המחיר מוגזם, ואני גם לא מאמין שזה ישאר המחיר,
אבל לגבי ההורדה של מוזיקה
אז אני חושב להיפך, אני חושב שעדיף להוריד הכל אבל ללכת להופעות
אני מעדיף להשקיע בהופעה את הכסף ולא בדיסק של האומן
הופעה זו חוויה יותר גדולה
תעשו לעצמם טובה ותשיירנו לעצמכם לפחות אחת כזאת מהבאות עלינו לטובה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
ואללה דווקא את אמא שלך הייתי שולח לקורס קיץ |
אחרי שאני ינסה את אמאשך אנלא ירצה לשלוח אותה לשום מקום :D
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הייתי משחק דוקים ולא מנסה ליצור מזויקה במקומך עם גישה כזאת
תתבייש לך
צר אופקים שכמוך אבל בצורה מוקצנת |
פחחחחח מה קשר?
זה שאני חושב שהוא לא ראוי שאני יתאמץ להחזיק תפלאייר של המסיבה שלו זה לא אומר כלום |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by uzi
שמעתם???
כרטיס לסטינג עולה 700 שקל! זה המחיר של הקניה בטלפון!
איזה מחיר מזעזע!!!! בשביל 700 שקל אתה תראה את סטינג בגודל של נמלה אם בכלל תראה אותו. מוזר, איך הם המציאו את המחיר הזה? למה לא אלף שקל?
מילא אם הוא היה מרים פה איזה במה מיוחדת... זה הופעה באולם!!!
כמה עולה "פיפטי", "דפש מוד", "בלאק אייד פיז", משהו יודע?
איזה מזל שהופעות טראנס לא עולות ככה, זה ממש מגעיל!
יותר מזה, זה ממש מעליב, האים זו הופעה לעשירים בלבד?
ואחר כך מתפלאים למה אנשים מורידים מוזיקה לא חוקית!!!!! |
כמה אמרת....700 שקל!!!
מה לעזעזל הם חושבים להם.......
150$ לכרטיס להופעה...:eyes: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by uzi
שמעתם???
כרטיס לסטינג עולה 700 שקל! זה המחיר של הקניה בטלפון!
איזה מחיר מזעזע!!!! בשביל 700 שקל אתה תראה את סטינג בגודל של נמלה אם בכלל תראה אותו. מוזר, איך הם המציאו את המחיר הזה? למה לא אלף שקל?
מילא אם הוא היה מרים פה איזה במה מיוחדת... זה הופעה באולם!!!
כמה עולה "פיפטי", "דפש מוד", "בלאק אייד פיז", משהו יודע?
איזה מזל שהופעות טראנס לא עולות ככה, זה ממש מגעיל!
יותר מזה, זה ממש מעליב, האים זו הופעה לעשירים בלבד?
ואחר כך מתפלאים למה אנשים מורידים מוזיקה לא חוקית!!!!! |
דווקא זה לא באולם אלא באיצטדיון ר"ג
ואם כבר אז 700 ש"ח עולה כרטיס למקום ממש ממש טוב כי אני יודע בבטחה שיש כרטיסים ב350 ש"ח
ואגב זה אולי יקר - אבל אם למסיבה שמופיע בה די ג'יי מחו"ל לא חושבים פעמיים לגבות 150 ש"ח אז למה להתפלא שלוקחים על זמר כמו סטינג כפול ??
עם כל הכבוד - אין מה להשוות בין סאשה למשל או טייסטו או ארמין או כל דיג'יי אחר שקיים בעולם לבין זמר כמו סטינג - משום בחינה - לא במוזיקה שהם יוצרים ולא באהדה שלה הם זוכים ולא בשכר שאותו הם דורשים !!!
ואגב באירופה ואפילו בארה"ב המחירים יקרים יותר ! |
|
|
|
|