return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
אמנים אורחים בקיץ (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
לסטינג יש יותר קהל מטייסטו בארץ!?
מי מכיר אותו בכלל חוץ מ
desert rose

ו 700 שקל איזה הסחפות פחחחחחחח
ויש הבדל גדול בין 150 שקל לבין 700 שקל

וגם 350 שקל זה יותר מדי בשביל פיפטיסנט
מי הוא בכלל פחחחח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לסטינג יש יותר קהל מטייסטו בארץ!?
מי מכיר אותו בכלל חוץ מ


שחר בורות היא לא מילה גסה
הקהל של סטינג הוא בטח לא בגיל שלך ושלי אבל לפוליס היו לא מעט מעריצים
יותר מטיאסטו פחות מטיאסטו? לא יודע אבל מכירים אותו מספיק טוב תאמין לי

דותן
מה סטינג עושה יותר מיוצר מוזיקה גדול כמו סאשה או כל אחד מהגדולים
שר?
אני לא מזלזל בו חס וחלילה אבל באמת בסופו של דבר יש יוצרים שיודעים לנגן פרפקט על כלים מסוימים (אני לא יודע מי מהגדולים אם בכלל) ואז אין כל הבדל ביניהם

אבל בכל זאת אני מסכים איתך שהתקלוט עצמו הוא באמת דבר שמכניס המווון כסף יחסית למשזמר כמו סטינג עושה (שלמיטב ידיעתי גם מנגן לפחות בחלק קטן מההופעה)
Meltdown
לא נראה לי בכלל הגיוני שמחיר כרטיס לסטינג עולה 700 דולר, אבל אם אתם משווים את המחירים לחו"ל, אז יש הופעות בארצות הברית שמחיר הכרטיס נקבע לפי המקום, והן הופעות במגרשי בייסבול או מגרשי פוטבול, שהמחיר הכי יקר למקום הכי טוב יכול לעלות בין 120 ל 150 דולר, אבל יש גם כרטיסים ב בערך 25 דולר, הכל תלוי באיך אתם רוצים לראות את ההופעה.

ולגבי סטינג, לא שאני אהיה בהופעה שלו, אבל הוא בין היתר חיבר שיר יחד עם אריק קלפטון לפסקול של נשק קטלני 3, היה חבר כמו שאילן אמר בלהקת פוליס, שהיו לה הרבה מאוד להיטים בסוף שנות ה70 - תחילת שנות ה80, ואם נציין רק אחד, אז רוקסן נחשב לאחד הלהיטים הגדולים של הלהקה.

לא יודע אם אצטדיון רמת גן יהיה מלא, והאם יפתחו את כל המושבים ביציעים, או שהקהל יתרכז רק על הדשא, אבל יהיו מספיק אנשים שיראו את ההופעה, להערכתי יהיו שם לפחות בין 15 ל 20 אלף איש, וזה קהל בכמות מכובדת, ביחס למעמד של סטינג, ולעובדה שלא הוציא יותר מדי חומר חדש בשנים האחרונות, מלבד השיתוף פעולה שלו עם קרייג דיוויד.
yahel222
לא הבנתי פה כמה דברים....
שחר - בדברי שלמה שרף, תפסיק לבלבל תביצים
אין לך מושג בכלום - אתה אמנם חושב שאתה הכי תותח בהכל
אבל עוד כמה שנים תגדל ותבין שזה ממש לא ככה ובעצם אתה לא מבין כלום

אם אתה רוצה עצה - עד שזה יקרה - עדיף שתשתוק
ככה גם תלמד קצת יותר להקשיב

ולשאר התגובות
לא אמרתי שהוא עושה משהו יותר גדול מיוצרים אחרים
אמרתי שאי-אפשר להשוות - על כל מה שמשתמע מכך ולאו דווקא כי בגלל הבדלי רמות - פשוט כי זה משהו שונה לגמרי

אבל אין בי טיפה ספק שלסטינג יש הרבה יותר מעריצים בארץ מלטייסטו (ובכל העולם אם כבר) ולא רק בגילאים מסוימים - אני אישית מכיר יותר אנשים שאמנם הם לא מעריצים, אבל היו מעדיפים ללכת להופעה של סטינג ולא לשל טייסטו (אנשים בגילאי 22-28 ככה) וגם בעולם - מאד יפה שטייסטו מילא אצטדיון ב50 או ב100 אלף איש
אבל אומנים ברמה של סטינג כמו הרולינג סטונס או רוג'ר ווטרס(פינק פלויד) יכולים וכבר עשו הופעות הרבה יותר גדולות (3 מליון צופים בחוף הקופהקבנה בברזיל בהופעה של הרולינג סטונס לפני כמה חודשים).

ולגבי המחירים - באנגליה הופעה כזו היתה מתחילה מ150-200 ליש"ט
ובארה"ב אני לא יודע בדיוק - אבל הופעות שונות במדיסון סקוור גארדן מתחילות מ200 דולר לכרטיס (למשל שהופיע שם מייקל ג'קסון לפני כמה שנים)

אז 350 ש"ח זה הרבה מאד כסף - אבל אפשר להבין.... אני משער שמשלמים לו כמה עשרות אלפי דולרים לפחות

ואגב לא דיברתי על 50 סנט - אישית גם את הסכום הזה לא הייתי משלם
כי הוא באמת לא עושה מוזיקה....סתם שם איזה קצב ברקע ומדבר שטויות
DjChook
אחחח דותן, חבל שאחרי פוסט כזה יפה ומושקע
אתה הורס עם זה שלדעתך ראפ זה לא מוזיקה

לדעתי זה סוג אחר של מחוננות.

ואם כבר אתה מדבר איתי על ליצור מוזיקה, אז תשמע קלאסית. אני מבטיח לך ששם היוצרים הרבה יותר גאונים מסטינג
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אחחח דותן, חבל שאחרי פוסט כזה יפה ומושקע
אתה הורס עם זה שלדעתך ראפ זה לא מוזיקה

לדעתי זה סוג אחר של מחוננות.

ואם כבר אתה מדבר איתי על ליצור מוזיקה, אז תשמע קלאסית. אני מבטיח לך ששם היוצרים הרבה יותר גאונים מסטינג


ולהשלמת דבריך חן

ביום שאני ישמע על זמר או יוצר מוזיקה מדורינו שנהיה חרש לחלוטין ועדיין המשיך להפיק מוזיקה ברמה וסטנדרטים גבוהים אני יתחיל לחשוב על לקטלג אותו באותה נשימה עם מלחיני מוזיקה קלאסית
תאהבו את זה או תשנאו את זה האנשים האלה נולדו בשביל המוזיקה ועשו מוזיקה ברמות גאונות שקשה לתאר
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אחחח דותן, חבל שאחרי פוסט כזה יפה ומושקע
אתה הורס עם זה שלדעתך ראפ זה לא מוזיקה

לדעתי זה סוג אחר של מחוננות.

ואם כבר אתה מדבר איתי על ליצור מוזיקה, אז תשמע קלאסית. אני מבטיח לך ששם היוצרים הרבה יותר גאונים מסטינג


לא אמרתי שראפ זה לא מוזיקה - אל תכניס מלים לפי
אמרתי ש50 סנט לא עושה מוזיקה

טופאק הוא אחד היוצרים הכי טובים אי פעם
ואני גם מאד נהנה לשמוע שירים של קנייה וסט שיכול להתגלות כטופאק החדש...
אבל 50 סנט - די על הפנים סתם מקלל ומדבר שטויות עם קצת קצב ברקע....
לא קונה את כל החארטה של גנגסטר וכו'

ואגב ניגנתי 8 שנים על פסנתר ככה שאני מכיר טוב טוב מוזיקה קלאסית
ולא רק בטהובן מוצארט ובאך...ניגנתי מספיק יצירות של מוזיקאים מדהימים
(שוברט, ויולדי וכו')

ואישית - אין לי בעיה לשמוע כל סוג של מוזיקה
לאחרונה אפילו התחלתי לשמוע מזרחית - ולכל הפוסלים מראש - תנסו כי יש שירים ממש יפים (קצת עופר לוי ורינת בר של פעם חחח)
וחוץ מזה ברור שאני שומע טראנס וגם האוס וגם רוק וגם רוק ישראלי וכו'
DjChook
אני מסכים שטופאק היה מדהים
אבל אני חושב שגם לפיפטי יש כמה ליריקות חמודות ביותר

אגב, תמיד ידעתי שבעומק ליבך אתה חנון :)
Flotser
ההיפ הופ שהכי מדבר אלי זה דברים ישנים יותר כמו
A Tribe Called Quest
!

חובה לנסות דברים שלהם כמו
Check the Rhime (!!!!!)
Sucka Nigga (!!!!)
Ham 'n' Eggs

היום קשה למצוא היפ הופ כזה...

ודותן אין מה להתבייש שאתה שומע מזרחית.
ובמקרה של עופר לוי שמעת כבר את
"החזירי לי את בני"
?
עשיתי לזה רמיקס קטן פעם
:crazy:
yahel222
quote:
Originally posted by Flotser
ההיפ הופ שהכי מדבר אלי זה דברים ישנים יותר כמו
A Tribe Called Quest
!

חובה לנסות דברים שלהם כמו
Check the Rhime (!!!!!)
Sucka Nigga (!!!!)
Ham 'n' Eggs

היום קשה למצוא היפ הופ כזה...

ודותן אין מה להתבייש שאתה שומע מזרחית.
ובמקרה של עופר לוי שמעת כבר את
"החזירי לי את בני"
?
עשיתי לזה רמיקס קטן פעם
:crazy:


קודם כל חן - ברור שאני חנון !!! פסנתר, אוניברסיטה
מה חשבת.....:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
סתם תכלס זה לא קשור - ואם כבר אז אני מצטער שהפסקתי לנגן (ניגנתי בכתות א-ח שזה בערך עד גיל 14 והייתי ממש ממש טוב והפסקתי כי די נמאס לי)
אם היום היה לי זמן הייתי חוזר לנגן - אולי בעתיד שאני יהיה קצת יותר פנוי


ובקשר למזרחית - אני יחסית חדש - מצאתי דיסק שהיה לי פעם אולי מלפני 7-8 שנים של רינת בר - שהיא ממש ילדה - דיסק אדיר
ולא מכיר את הרמיקס שלך....אבל עופר אדיר
אני מת ללכת לפלאקה להופעה שלו !! ואגב אני גם שומע מלא מוזיקה עברית
כל להקות הצבא למיניהן, יורם גאון, אריק איינשטיין
אחלה מוזיקה

אהה ואם נחזור רגע לנושא הט'רד
ממליץ לכולם להשיג את הדיוידי של דיפש מוד
One Night In Paris - 2001
תראו מזה הופעה - באמת משהו אדיר מול מאות אלפי צופים
תבינו את העוצמה של הלהקה הזו....

DvJ
quote:
Originally posted by yahel222
לא אמרתי שראפ זה לא מוזיקה - אל תכניס מלים לפי
אמרתי ש50 סנט לא עושה מוזיקה

טופאק הוא אחד היוצרים הכי טובים אי פעם
ואני גם מאד נהנה לשמוע שירים של קנייה וסט שיכול להתגלות כטופאק החדש...
אבל 50 סנט - די על הפנים סתם מקלל ומדבר שטויות עם קצת קצב ברקע....
לא קונה את כל החארטה של גנגסטר וכו'


מסכים איתךךך פעמייםם
1. טופאקק אחדד היוצריים הטוביים שעשו תראפ למה שהוא
2. ו פיפטי סנט באמת מפגרר - יש לכך הסבר איך הוא הגיע לאן שהגיעע
וזה שאמינם ופ.דדי עשו התערבות עלזה שאמינם יקח תרפאר הכי מטומם שיש בניורק ויעשה אותו כוכב וכך קררה...

דבר אחד אני נאלץ לא להסכים פה הוא שאתם מערבבים היפ הופ וראפ שזה שני דבריים שוניםם .....
DjChook
דותן אני ניגנתי שלוש שנים בילדות (יסודי) ואי אפשר בכלל להשוות
את מה שאתה מנגן שאתה ילד, לעומת מה שאתה מנגן ומבין במוזיקה שאתה מנגן בגיל בוגר (אני מנגן כבר שנה עכשיו) אני באמת ממליץ לך לחזור לזה מתישהו
בכל מקרה, דותן אז למה אתה לא הולך להופעה של דפש מוד?

אני מסכים שיש הבדל בין היפ הופ לראפ :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement