return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
אמנים אורחים בקיץ (pg. 4)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
דותן אני ניגנתי שלוש שנים בילדות (יסודי) ואי אפשר בכלל להשוות
את מה שאתה מנגן שאתה ילד, לעומת מה שאתה מנגן ומבין במוזיקה שאתה מנגן בגיל בוגר (אני מנגן כבר שנה עכשיו) אני באמת ממליץ לך לחזור לזה מתישהו
בכל מקרה, דותן אז למה אתה לא הולך להופעה של דפש מוד?

אני מסכים שיש הבדל בין היפ הופ לראפ :)


ברור שיש הבדל
ואם היה לי רק זמן....אבל בין הלימודים של שני תארים
והעבודה....

בקושי יש לי זמן קצת לעצמי
אולי בעתיד

ומי אמר שאני לא הולך לדפש מוד ????
זה עוד לא בטוח אבל יש המון סיכוי
כרגע אני יכול להשיג כרטיס ב260 ש"ח
אני ידע יותר טוב בימים הקרובים
Viber
קראתי שדפש מוד כל היום שומעים פרוג האוס במלון
:)


תכלס הראפ\ההיפ הופ הכי מוצלח היו בשנות ה90 למרות שגם היום אם מחפשים טוב אפשר למצוא איכות במוזיקה הזאת
uzi
quote:
Originally posted by Viber
קראתי שדפש מוד כל היום שומעים פרוג האוס במלון :)

אני מאוד אוהב את דפש מוד ויש לי אוסף יפה שלהם מכל הזמנים.
אני אסיר תודה להם כי המון יוצרי טרנס גדלו וקבלו מהם השראה רבה.
יוצרי טראנס אלו עצבו את הטראנס של ימינו, ביניהם מייק (גם פלאסטיק בוי=פוש=אבסולוט) שציין הרבה פעמים שהוא גדל עליהם! אני מזכיר לכם שמייק עושה מוזיקה אלקטרונית לפחות עשור אם לא יותר. טיאסטו היה מנגן אותו כשעוד לא ידעו מי זה טיאטסטו בכלל. אני אוהב את הסיגנון המלודי והטראס שלו ולא את האלאקטרו\טכנו שלו. אני שרוף על ה"טופים" שלו ועל ה"לייזר" הזה שהוא שם בכל טראק.... כמו חותמת אישית.
Meltdown
לכו לקנות כרטיסים ואז תבינו בהופעה, כמה מעריצים יש להם בארץ, שמחכים כבר איזה 15 שנה לראות אותם בארץ, במידה ולא ראו אותם בחו"ל
DjChook
הם עיקר הסיבה לטרד הזה וכבודם במקומם מונח

הסיבה העיקרית שאני לא אלך להופעה
היא שאני לא ממש מכיר את השירים שלהם,
זאת אומרת אני מאמין שיש מלא שירים שלהם שישמיעו לי ואני אגיד "בטוח שאני מכיר" אבל בסופו של דבר אני לא ממש מכיר

לכן אני חושב שזה מצחיק להתחיל עכשיו לשמוע אותם וללכת להופעה במיוחד כי יש אותה.

אגב, קניתי כרטיס ל 50סנט :) אתם מוזמנים לסקול אותי
Meltdown
חן, אם אתה רוצה להתחיל ולהכיר את דפש מוד אז תקנה או תוריד את האוספים שלהם אחד הוא בין השנים 81-85, ויש אוסף נוסף כפול שהוא מכיל את הלהיטים שלהם בין 86 - 98.

אחר כך תמצא איך לשמוע את 101, שזהו דיסק כפול של הופעה חיה שלהם, פשוט דיסק מעולה. 101 הוא הדיסק הראשון שיצא לי לשמוע של דפש מוד, ומשם המשכתי הלאה
DjChook
תודה, לאח שלי יש את הדיסקים שלהם בלי קשר :)

אגב, קראתי עכשיו שבהופעה של פיפטי סנט יש חימום של סאבלימינאל

וסוגרים איך לא.... עם סקאזי :)
Koby
חחח עכשיו תהנה כפליים ;)

מעניין איך פיפטי סנט יגיב כשהוא יראה את היצור הזה..
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
תודה, לאח שלי יש את הדיסקים שלהם בלי קשר :)

אגב, קראתי עכשיו שבהופעה של פיפטי סנט יש חימום של סאבלימינאל

וסוגרים איך לא.... עם סקאזי :)



עזבוו שהמסיבה לא מעניינת אותיי והכלל
אבל באמתת סקאזי אחרי 50סנט ???
מפיקיים ממש ממש מפגרים ראפ וןאחר כך פסייי ???WTF??
אני מת לראות איך הקהל יגיב לזזהה ...
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
לא הבנתי פה כמה דברים....
שחר - בדברי שלמה שרף, תפסיק לבלבל תביצים
אין לך מושג בכלום - אתה אמנם חושב שאתה הכי תותח בהכל
אבל עוד כמה שנים תגדל ותבין שזה ממש לא ככה ובעצם אתה לא מבין כלום

אם אתה רוצה עצה - עד שזה יקרה - עדיף שתשתוק
ככה גם תלמד קצת יותר להקשיב


לך תזיין תמוח לאנשים אחרים
וכמו שאמרתי על סאשה
אני ילך לפסטיגל ולא לזמר המעפן הזה שלא שווה 20 שקל פחחחחחח

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לך תזיין תמוח לאנשים אחרים
וכמו שאמרתי על סאשה
אני ילך לפסטיגל ולא לזמר המעפן הזה שלא שווה 20 שקל פחחחחחח


לפני שנולדת הוא היה כוכב ענק
עבור אנשים רבים שחיו בשנות ה-80 הוא היה בגדר של כמעט אליל
כמה מהשירים היפים ביותר שנכתבו בוצעו על ידו (לא סגור על זה שהוא כתב אותם אבל יכול מאוד להיות שכן)

אז אתה לא מוכן לשים עליו 20 שקל ומעדיף ללכת לפסטיגל שם יש חבורת ילדים שעוד לא התבגרו ומשום מה משלמים להם הרבה כסף כדי להופיע על הבמה עוד לפני שהם בכלל כתבו שיר (אם הם בכלל מתכוונים לעשות את זה אי פעם)

הטעם המוזיקלי שלך ממש מעוות ברמות - לא בגלל משאתה אוהב יותר או פחות
אלא בגל הזלזול המגוחך שלך בדברים שאתה לא אוהב
yahel222
quote:
Originally posted by Shahar
לך תזיין תמוח לאנשים אחרים
וכמו שאמרתי על סאשה
אני ילך לפסטיגל ולא לזמר המעפן הזה שלא שווה 20 שקל פחחחחחח


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260503,00.html

מצטער...אבל גם אם תביא את טייסטו, ארמין, ואן דייק, שולץ, סאשה, דיגוויד, אוקנפולד, סקאזי, אסטריקס, אינפקדטד וכל מי שאתה רוצה

לא תביא מעל 10000 איש

קצת כבוד

לשאר הדברים אין מה להגיב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement