|
אמנים אורחים בקיץ (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לפני שנולדת הוא היה כוכב ענק
עבור אנשים רבים שחיו בשנות ה-80 הוא היה בגדר של כמעט אליל
כמה מהשירים היפים ביותר שנכתבו בוצעו על ידו (לא סגור על זה שהוא כתב אותם אבל יכול מאוד להיות שכן)
אז אתה לא מוכן לשים עליו 20 שקל ומעדיף ללכת לפסטיגל שם יש חבורת ילדים שעוד לא התבגרו ומשום מה משלמים להם הרבה כסף כדי להופיע על הבמה עוד לפני שהם בכלל כתבו שיר (אם הם בכלל מתכוונים לעשות את זה אי פעם)
הטעם המוזיקלי שלך ממש מעוות ברמות - לא בגלל משאתה אוהב יותר או פחות
אלא בגל הזלזול המגוחך שלך בדברים שאתה לא אוהב |
פסדר הוא היה כוכב ענק אז?
גם דודו טופז פעם היה כוכב והיום אין לו רייטינג בגרוש
זה לא משנה מה היה פעם
מדבר על היום
והיום עברו כמה דורות מאז המעפן הזה ואני שם כסף שהמון אנשים הלכו לשם בשביל להגיד שהם היו שם בדיוק כמו שחן הזכיר מקודם
| quote: | Originally posted by yahel222
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260503,00.html
מצטער...אבל גם אם תביא את טייסטו, ארמין, ואן דייק, שולץ, סאשה, דיגוויד, אוקנפולד, סקאזי, אסטריקס, אינפקדטד וכל מי שאתה רוצה
לא תביא מעל 10000 איש
קצת כבוד
לשאר הדברים אין מה להגיב |
אל תהיה בטוח בכלל
מספיק שתביא את ארמין וטייסטו למקום מספיק גדול שיכול להכניס מספיק אנשים ותאמין לי שאתה כן תוכל להביא כזה קהל
בינתיים כל מסיבה שראיתי את ארמין או טייסטו הייתה מפוצצת עד כדי כך שלא היה מקום
אז אתה לא יכול להיות בטוח שאם יביאו מקום יותר גדול הוא לא יתמלא גם
חוץ מזה אל תשכח שסטינג פעם ראשונה בארץ
תחשוב אם היום אחרי שטייסטו מוכר באמת בישראל היו מביאים אותו בפעם הראשונה
או תחשוב אם יעשו הפקה שאפשר להיכנס אליה מכל הגילאים ..הכל ייראה שונה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
פסדר הוא היה כוכב ענק אז?
גם דודו טופז פעם היה כוכב והיום אין לו רייטינג בגרוש
זה לא משנה מה היה פעם
מדבר על היום
והיום עברו כמה דורות מאז המעפן הזה ואני שם כסף שהמון אנשים הלכו לשם בשביל להגיד שהם היו שם בדיוק כמו שחן הזכיר מקודם
אל תהיה בטוח בכלל
מספיק שתביא את ארמין וטייסטו למקום מספיק גדול שיכול להכניס מספיק אנשים ותאמין לי שאתה כן תוכל להביא כזה קהל
בינתיים כל מסיבה שראיתי את ארמין או טייסטו הייתה מפוצצת עד כדי כך שלא היה מקום
אז אתה לא יכול להיות בטוח שאם יביאו מקום יותר גדול הוא לא יתמלא גם
חוץ מזה אל תשכח שסטינג פעם ראשונה בארץ
תחשוב אם היום אחרי שטייסטו מוכר באמת בישראל היו מביאים אותו בפעם הראשונה
או תחשוב אם יעשו הפקה שאפשר להיכנס אליה מכל הגילאים ..הכל ייראה שונה |
תחשוב קצת בהגיון.....גם אם מישהו מהם מופיע באומן 17 והמקום מפוצץ
זה אומר שבאו גג 1500 איש
מלמלא אומן 17 אחד ועד למלא 10 מועדונים בגודל כזה - המרחק רב |
|
|
| DjChook |
| זהו עוד ויכוח חרשים חסר תועלת |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
זהו עוד ויכוח חרשים חסר תועלת |
כן נגררתי בכוח
בכל אופן היום היה רשום בעיתון שהיו 25 אלף צופים
אז גם אם אפשר להביא 10 אלף למסיבה
25 אלף בחחיים לא |
|
|
| Koby |
| תאמת מפתיע אותי שבאו כל כך הרבה..רוב הקהל בטח מבוגר..(לא מכיר הרבה צעירים ששומעים את אותו)..ואנשים מבוגרים לרוב עסוקים בעבודה ומשפחה וכו' ואין זמן להופעות.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
תחשוב קצת בהגיון.....גם אם מישהו מהם מופיע באומן 17 והמקום מפוצץ
זה אומר שבאו גג 1500 איש
מלמלא אומן 17 אחד ועד למלא 10 מועדונים בגודל כזה - המרחק רב |
אל תשכח שבאומן יש סלקציה...
תחשוב שבאומן אתה מפסיד את כל גילאי 18-22 לפחות (עזוב את האלה שעוברים סלקציה)..תחשוב שבאומן יש אנשים שלא באים כי חושבים שיהיה צפוף
תחשוב על אלה שמפחדים להדקר
תחשוב על אלה שלא הולכים למסיבה כי יש להם חברה
אם אתה מוריד את כל הסיבות האלה אתה כן יכול לקבל כמות כזאת |
|
|
| Meltdown |
זאת הייתה הפעם השנייה שסטינג בארץ
, הוא כבר היה כאן לפני בערך 10 שנים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אל תשכח שבאומן יש סלקציה...
תחשוב שבאומן אתה מפסיד את כל גילאי 18-22 לפחות (עזוב את האלה שעוברים סלקציה)..תחשוב שבאומן יש אנשים שלא באים כי חושבים שיהיה צפוף
תחשוב על אלה שמפחדים להדקר
תחשוב על אלה שלא הולכים למסיבה כי יש להם חברה
אם אתה מוריד את כל הסיבות האלה אתה כן יכול לקבל כמות כזאת |
אם ואם ואם
ויש עוד הרבה דברים שאתה יכול להוסיף עליהם אם
אם המחיר לסטינג היה כמו מחיר לארמין אז היו מגיעים 100 אלף
מה אתה עוסק בספקולציות
תעסוק בעובדות
ואל תגרור את זה לויכוח מגוחך על מה היה קורה אם
ורק בגלל שמזמן לא היית באומן - סלקציה יש על הנייר - כמעט כולם נכנסים |
|
|
| Flotser |
אם בריטני ספירס תבוא לארץ,
אני מאמין שיהיו גם יותר אנשים מאשר בסטינג
יש מצב גם אני אלך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם ואם ואם
ויש עוד הרבה דברים שאתה יכול להוסיף עליהם אם
אם המחיר לסטינג היה כמו מחיר לארמין אז היו מגיעים 100 אלף
מה אתה עוסק בספקולציות
תעסוק בעובדות
ואל תגרור את זה לויכוח מגוחך על מה היה קורה אם
ורק בגלל שמזמן לא היית באומן - סלקציה יש על הנייר - כמעט כולם נכנסים |
מזה ספקולציות מה אתה דפוק?
איך אתה יכול להשוות לי מסיבה שיש בה הגבלת גיל למסיבה פתוחה!?!?
מסיבה שיש בה סלקציה למסיבה פתוחה?
זה נראה לך השוואה הוגנת?
כמו שתשווה לי מסיבה בארה"ב למסיבה באתיופיה
איזה שטויות אתה מדבר דיי כבר תפסיק להתווכח סתם ולהצדיק את עצמך |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה ספקולציות מה אתה דפוק?
איך אתה יכול להשוות לי מסיבה שיש בה הגבלת גיל למסיבה פתוחה!?!?
מסיבה שיש בה סלקציה למסיבה פתוחה?
זה נראה לך השוואה הוגנת?
כמו שתשווה לי מסיבה בארה"ב למסיבה באתיופיה
איזה שטויות אתה מדבר דיי כבר תפסיק להתווכח סתם ולהצדיק את עצמך |
אתה קורא משאני כותב או שאתה סתם מגיב ושולף מהמותן?
"הגבלת גיל"
כן ראינו כמה זה מנע מאנשים שאוהבים את הדי גיים הגדולים להכנס
אבל מה אתה מבין
אתה לא יוצא לשום מסיבה גדולה
אתה עדיין חי על משאתה זוכר מנקסט אולי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה קורא משאני כותב או שאתה סתם מגיב ושולף מהמותן?
"הגבלת גיל"
כן ראינו כמה זה מנע מאנשים שאוהבים את הדי גיים הגדולים להכנס
אבל מה אתה מבין
אתה לא יוצא לשום מסיבה גדולה
אתה עדיין חי על משאתה זוכר מנקסט אולי |
אל תזיין תמוח למה לאיתי עשו בעיות בווקס כמה פעמים והוא מספיק אוהב מוזיקה לדעתי
ואפילו במסיבות של
ILTA
עשו לקהל פה בעיות
חלאס
אז אני מתחת ל 23 ואני נכנס
אבל זה לא כ-ל בנאדם שאוהב תמוזיקה ורוצה
כי מה לעשות יש אנשים שלא יכולים להראות מבוגרים ותאמין לי שלסלקטור לא אכפת מה אתה אוהב..הוא מקבל כסף על זה!
ואני לא יוצא לשום מסיבה גדולה כי המסיבות באומן לא הוכיחו את עצמם
ואני לא בא להתווכח..זה דעתי
ובלי קשר הם מביאים דיג'יים שלא מושכים אותי
ארמין עדיף לי
ומעבר לזה אני מעדיף להנות עם החברה במקום ללכת למסיבה |
|
|
|
|