return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
אמנים אורחים בקיץ (pg. 6)
View this Thread in Original format
Meltdown
אני במסיבה של ואן דייק אהיה באומן בפעם הראשונה אחרי יותר משנה, וקשה לומר שאני נראה בן 27, אבל היו מספיק פעמים שרציתי ללכת לימי חמישי באומן וזה לא הסתדר לי מבחינת העבודה, כך שכל אחד והשיקולים שלו, בין אם כספיים, בין אם חשש לא לעבור סלקציה, ובין אם שיקולים אחרים
YoraY
וואלה כל הכבוד לאומן מצד אחד מצד שני הפכו תדמות הזאת לקצת ממוסחרת...


לאדע ככה אני מרגיש...
כאילו הם משתמשים בשם פול וואן דייק לא בגלל המוזיקה אלה בגלל השם


תגידו לי מה אתם חושבים למה אני קצת הפוך אולי אני מדבר ממש שטויות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
וואלה כל הכבוד לאומן מצד אחד מצד שני הפכו תדמות הזאת לקצת ממוסחרת...


לאדע ככה אני מרגיש...
כאילו הם משתמשים בשם פול וואן דייק לא בגלל המוזיקה אלה בגלל השם


תגידו לי מה אתם חושבים למה אני קצת הפוך אולי אני מדבר ממש שטויות


זה המצב עם כל די גיי גדול
השם מדבר

הפכו תדמות לממוסחרת? זה כבר אני לא כל כך מבין...זה לא שמנגנים קטעים שלו ללא הפסקה פתאום לכבוד בואו או משהו
כולה פרסמו תמסיבה עם השם שלו בגודל כי כן הוא שם מוכר וכן הוא היום מקום ראשון בעולם לפי מצעד הפופולריות הנחשב בעולם לדי גיים..האומן לא היו צריכים לעשות כאן הרבה
DjChook
אני חייב לציין, הייתי בפיפטי
היה נחמד ביותר :)

סאבלימינאל שדרג את יכולת השירה שלו והוא תותח :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אני חייב לציין, הייתי בפיפטי
היה נחמד ביותר :)

סאבלימינאל שדרג את יכולת השירה שלו והוא תותח :)


אתה לא יודע כמה מעציב אותי שבפורום של טראנס שיש בו כיום אולי 4-5 אנשים שכותבים קבוע עדיין אני רואה פוסטים כאלה

זה לא אתה זה אני ...מה לעשות
DjChook
אני בהחלט חושב שהגיע הזמן שאני אפרוש
m0sh
אני הולך לרוג'ר ווטרס!
Glenn-Holmes
האיש שאין לו כסף לשים על מסיבות של מזויקה אלקטרונית שם בערך פי 3 על רוג'ר ווטרס

:rolleyes:

טראנס אדיקט זקוק לדם חדש כאן...

ודחוף

אם אתם אנשים צמאים לטראנס בואו ושתפו אותנו באהבותיכם לקטעים נבחרים

ובנימה אחרת
שמישהו יקנה שעון מעורר לפורום
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טראנס אדיקט זקוק לדם חדש כאן...

ודחוף

אם אתם אנשים צמאים לטראנס בואו ושתפו אותנו באהבותיכם לקטעים נבחרים

ובנימה אחרת
שמישהו יקנה שעון מעורר לפורום



תן לישון בשקט :p
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
האיש שאין לו כסף לשים על מסיבות של מזויקה אלקטרונית שם בערך פי 3 על רוג'ר ווטרס

:rolleyes:

טראנס אדיקט זקוק לדם חדש כאן...

ודחוף

אם אתם אנשים צמאים לטראנס בואו ושתפו אותנו באהבותיכם לקטעים נבחרים

ובנימה אחרת
שמישהו יקנה שעון מעורר לפורום



יש הבדל קטן בין פול ואן דייק לרוג'ר ווטרס

אם כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

וזה חוויה שונה לגמרי

Koby
מחזק את דברי אילן...כבר כמה חודשים לא ראיתי פה פוסט אחד על מוסיקת טראנס..או משהו שקשור לנושא..הרוב זה זיוני שכל על נפלאות המחשב וריבים מטומטמים עם ערסים עוד יותר מטומטמים..אה וגם מסיבות טראנס שפעם לא היו מרשים לעצמם להפסיד והיום זה סתם עוד מסיבה עם יחס לא כייפי מבעלי המועדון..
כמו שאילן אמר..כותבים פה אוליי 5 אנשים בלחץ..וכש50 % מהם לא אוהבים טראנס..מצב הפורום הזה על הפנים וגם מצבם לא מזהיר וכדאי שימצאו חיים או משהו לעשות שהם יאהבו..
עברתי מטראנס ניו לטראנס אדיקט בגלל הקהילה הישראלית..וצר לי שאין יותר דבר כזה..
DjChook
בקרוב השינוי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement