|
אמנים אורחים בקיץ (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| אני במסיבה של ואן דייק אהיה באומן בפעם הראשונה אחרי יותר משנה, וקשה לומר שאני נראה בן 27, אבל היו מספיק פעמים שרציתי ללכת לימי חמישי באומן וזה לא הסתדר לי מבחינת העבודה, כך שכל אחד והשיקולים שלו, בין אם כספיים, בין אם חשש לא לעבור סלקציה, ובין אם שיקולים אחרים |
|
|
| YoraY |
וואלה כל הכבוד לאומן מצד אחד מצד שני הפכו תדמות הזאת לקצת ממוסחרת...
לאדע ככה אני מרגיש...
כאילו הם משתמשים בשם פול וואן דייק לא בגלל המוזיקה אלה בגלל השם
תגידו לי מה אתם חושבים למה אני קצת הפוך אולי אני מדבר ממש שטויות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
וואלה כל הכבוד לאומן מצד אחד מצד שני הפכו תדמות הזאת לקצת ממוסחרת...
לאדע ככה אני מרגיש...
כאילו הם משתמשים בשם פול וואן דייק לא בגלל המוזיקה אלה בגלל השם
תגידו לי מה אתם חושבים למה אני קצת הפוך אולי אני מדבר ממש שטויות |
זה המצב עם כל די גיי גדול
השם מדבר
הפכו תדמות לממוסחרת? זה כבר אני לא כל כך מבין...זה לא שמנגנים קטעים שלו ללא הפסקה פתאום לכבוד בואו או משהו
כולה פרסמו תמסיבה עם השם שלו בגודל כי כן הוא שם מוכר וכן הוא היום מקום ראשון בעולם לפי מצעד הפופולריות הנחשב בעולם לדי גיים..האומן לא היו צריכים לעשות כאן הרבה |
|
|
| DjChook |
אני חייב לציין, הייתי בפיפטי
היה נחמד ביותר :)
סאבלימינאל שדרג את יכולת השירה שלו והוא תותח :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חייב לציין, הייתי בפיפטי
היה נחמד ביותר :)
סאבלימינאל שדרג את יכולת השירה שלו והוא תותח :) |
אתה לא יודע כמה מעציב אותי שבפורום של טראנס שיש בו כיום אולי 4-5 אנשים שכותבים קבוע עדיין אני רואה פוסטים כאלה
זה לא אתה זה אני ...מה לעשות |
|
|
| DjChook |
| אני בהחלט חושב שהגיע הזמן שאני אפרוש |
|
|
| m0sh |
| אני הולך לרוג'ר ווטרס! |
|
|
| Glenn-Holmes |
האיש שאין לו כסף לשים על מסיבות של מזויקה אלקטרונית שם בערך פי 3 על רוג'ר ווטרס
:rolleyes:
טראנס אדיקט זקוק לדם חדש כאן...
ודחוף
אם אתם אנשים צמאים לטראנס בואו ושתפו אותנו באהבותיכם לקטעים נבחרים
ובנימה אחרת
שמישהו יקנה שעון מעורר לפורום |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טראנס אדיקט זקוק לדם חדש כאן...
ודחוף
אם אתם אנשים צמאים לטראנס בואו ושתפו אותנו באהבותיכם לקטעים נבחרים
ובנימה אחרת
שמישהו יקנה שעון מעורר לפורום |
תן לישון בשקט :p |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
האיש שאין לו כסף לשים על מסיבות של מזויקה אלקטרונית שם בערך פי 3 על רוג'ר ווטרס
:rolleyes:
טראנס אדיקט זקוק לדם חדש כאן...
ודחוף
אם אתם אנשים צמאים לטראנס בואו ושתפו אותנו באהבותיכם לקטעים נבחרים
ובנימה אחרת
שמישהו יקנה שעון מעורר לפורום |
יש הבדל קטן בין פול ואן דייק לרוג'ר ווטרס
אם כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
וזה חוויה שונה לגמרי |
|
|
| Koby |
מחזק את דברי אילן...כבר כמה חודשים לא ראיתי פה פוסט אחד על מוסיקת טראנס..או משהו שקשור לנושא..הרוב זה זיוני שכל על נפלאות המחשב וריבים מטומטמים עם ערסים עוד יותר מטומטמים..אה וגם מסיבות טראנס שפעם לא היו מרשים לעצמם להפסיד והיום זה סתם עוד מסיבה עם יחס לא כייפי מבעלי המועדון..
כמו שאילן אמר..כותבים פה אוליי 5 אנשים בלחץ..וכש50 % מהם לא אוהבים טראנס..מצב הפורום הזה על הפנים וגם מצבם לא מזהיר וכדאי שימצאו חיים או משהו לעשות שהם יאהבו..
עברתי מטראנס ניו לטראנס אדיקט בגלל הקהילה הישראלית..וצר לי שאין יותר דבר כזה.. |
|
|
|
|