return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u
View this Thread in Original format
Phortastic
Zo, hier is hij al. De 19de editie van de ID Contest :)

Ik ga jullie 1 tip geven: de meeste dingen uit de contest zijn relatief recent. Op een paar uitzonderingen na natuurlijk.
Het is geen classic contest zoals mijn vorige contest wel een beetje was.


Het systeem werkt als volgt.

Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.

Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub):
- Mark Otten - ?? -> 1 punt
- ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - Traffic (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten!

Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden.

Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id’s Tiësto als artiest opgeven), komt er geen verbetering.

De samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail op het adres dat in het bestand te vinden is of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.

De wedstrijd loopt af op woensdag 30 juni, om 20.00u. Alle inzendingen moeten vóór dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.


Hall of Fame:

01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 Hydra
09 eieregooie
10 Freezel
11 Shadowkid & Jasperovitsj
12 Zehra
13 Push2005
14 Shadowkid
15 Phortastic
16 Domineesje
17 TOR
18 Phortastic


Ook in de algemene ranking (op basis van de laatste 6 wedstrijden) doet de winnaar uiteraard een goede zaak. Zo ziet de ranking er momenteel uit:

01. (05) Phortastic
02. (01) Shadowkid
03. (06) Domineesje
04. (03) TOR
05. (02) Jasperovitsj
06. (08) Bertn
07. (09) Vishnu
08. (04) Zehra
09. (07) Push2005
10. (12) Tomorrow Traxx

11. (10) Real
12. (11) Bl@ckOut
13. (13) Il_vitto
14. (17) CygnusX
15. (24) FCB_Fanatic
16. (16) BZRK
17. (14) Belgian Bonzai
18. (15) The Freezzz
19. (19) Hydra
20. (20) Bunz

21. (21) kevve
22. (28) RadiantB
23. (22) Speentje
24. (23) Buoyant
25. (re) djcresto
26. (re) DJ Zetski
27. (26) Synthesia
28. (29) NRG52
29. (30) DJ Bart J
30. (31) Lady_Lizzy

31. (32) mellow_head
32. (25) Xilver
33. (33) Nyah



Je kunt het .rar-bestand met de samples hier downloaden:


---------->>> BeTA ID Contest 19 <<<----------



Voor de toekomstige winnaars/organisatoren kan het volgend lijstje, gemaakt door Zehra (met alle reeds gebruikte nummers uit vorige contests), goed van pas komen:
http://users.skynet.be/beta/betacontest.htm


Good luck en vooral have fun! :)
Tomorrow Traxx
Even harder than before... :eyespop:

Kzal weinig punten halen denk ik!
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Even harder than before... :eyespop:

Kzal weinig punten halen denk ik!


volgens mij zegt iedereen dat aan het begin van een nieuwe contest om mogelijke concurrentie af te schrikken :p
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
volgens mij zegt iedereen dat aan het begin van een nieuwe contest om mogelijke concurrentie af te schrikken :p


Den dezen hier nie, deze keer :(
Jasperovitsj
Das snel :wtf:
DJ Sid
Vrij moeilijke contest deze!

Echt veel supergoeie tracks, die ook nog 'ns echt men genre zijn, maar die ik niet ken :(

Nice job Phortastic!
Vishnu
Ai ai, zéér gevaarlijk op deze tijd vant jaar :D
Hopelijk niet teveel kuitenbijters!
Shadowkid
Dat is idd wel erg snel :) Nuja, ge had al 2 weken om ze voor te bereiden ofzo :p Straks eens checken, maar het belooft als ge van bij het begin al meteen een tip geeft :D


edit: Vlug eens geluisterd en lol @ contest. Hier begin ik zelfs niet aan :). Als Jasper dit niet wint, weet ik het ook niet.
domineesje
quote:
Originally posted by Shadowkid
Als Jasper dit niet wint, weet ik het ook niet.


had ik zo in gedachte ook met vorige contest van Phor ;)
Vishnu
quote:
Originally posted by Vishnu
Hopelijk niet teveel kuitenbijters!


Ok, das dus (gelukkig) niet het geval, want het is absoluut mn ding niet, maar moet mn ranking toch wat onderhouden :)

Bertn
af en toe wat prog in een contest is fijn, maar hier zit praktisch geen enkele tranceplaat in.

tis nog altijd BETA he, die T staat voor TRANCE;)

beetje flauw vind ik:) al zitten er wel een paar sterke tracks in
Push2005
Haha; Phortastic je zat mij uit te lachen omdat mijn contest vrij snel klaar was en, haha, den uwen staat er NU al ? :D :haha:

Maar bon, eens luisteren...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement