return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals) (pg. 10)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Eagle`
rafloël

.
Real
quote:
Originally posted by dj Elof
Om het even een vergelijking te maken: op Trance Energy stond er bij MIKE een overijverige drummer die eigenlijk... meespeelde op wat er op band stond. Je kon dit duidelijk merken omdat MIKE die persoon continue moest aanwijzen om te stoppen, alsook... hoe hard of zacht die persoon ook trommelde er was geen geluidsniveau verschil. MIKE daarintengen die speelde live zijn synths en strings en midi via de notebook/keyboard. Toch vond ik het ook een live optreden van MIKE.

Hah the memories. :D
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by dj Elof
Tijdens het kopiëren is er iets fout gelopen en een volledige harddisk met de belangrijkste stukjes zijn verloren gegaan.

Dan nog is da ni slim he. Als dat zo'n belangrijke data is, zet dat dan in RAID of maakt er nen back-up van.
Bertn
in die afl van Regi's world werd trouwens ook pijnlijk duidelijk dat het eigenlijk die Filip (dat schriele bleke manneke met bril) is die duidelijk het muzikale brein achter milc inc is, terwijl Regi meer de boel "delegeert":)
Trouwens, voor zover ik weet was dat optreden niet even "live" als van een rockband of zo. Zo werden de verschillende loops van melodieën op voorhand ingespeeld. Het sequencen van de ingewikkeldste melodieën zélf gebeurt dan wel live. dat gaat tegenwoordig steeds makkelijker dankzij grooveboxen en ableton Live en zo. eigenlijk mixen ze gans de boel gewoon live in elkaar op het podium. zowat alle bekende technoformaties (underworld, chemical brothers, tiesto...) doen het zo, en dat was bij Milc inc int sportpaleis niet anders dacht ik:)
Phortastic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Dan nog is da ni slim he. Als dat zo'n belangrijke data is, zet dat dan in RAID of maakt er nen back-up van.

Idd.

Conclusie: Regi = n00b

En dermee is dit hoofdstuk afgesloten :clown:
Config
dat is dus wat ik wou aantonen :p :happy2:
Real
Bertn
WHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA:D :haha: :stongue:
FCB_Fanatic
welke van de twee is nu ook alweer Regi? de linkse?
Phortastic
quote:
Originally posted by Real

loooooooooooooooooooooooooooool :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

anke
post u lelijke kop ook eens dan kan ik meelachen :rolleyes: :rolleyes:

die filip is wel belangrijk maar zonder regi&linda is hij dan ook weer niets. alleen met filip ga je geen 14000 mensen in sportpaleis krijgen.
Xilver
Lol Real

pareltje :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement