return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals) (pg. 7)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized? :whip:



you are a bad boy :whip: :p
Loraine
Net thuis van Exclaim! Weer vreselijk veel lol gehad, as usual..
Sied (van Riel) draaide een über-sublieme set, Danjo & Styles zijn gewoon vreselijk amusant om aan het werk te zien.
Morgen ff picas en vid posten... eerst ff slapen ;)

Quote van de avond, komt van Sied iig: "Loes da Godmother" Ik dacht dat ik erin bleef :haha: :haha:
Nabistai
Het ni bepaald klein, maar aangezien veel mensen (lees: west-vlamingen en Limburgers) er nog nooit van gehoord hebben:

AXION ROCK TERNAT 2006:

Vrijdag 29 september 2006:

18:00 - 18:50 : DJ's Otto Jan Ham (MTV/StuBru) & Stijn Van de Voorde(StuBru): Niet gezien
19:10 - 20:00 : Goose: Niet gezien

20:25 - 21:20 : Freestylers: Zoals verwacht vielen de freestylers enorm hard tegen

21:45 - 22:45 : Audio Bullys: Deze hebben mij dan weer in de positieve zin verbaasd. Niet echt een topper, maar wel een leuke opwarmer!

23:15 - 00:15 : Praga Khan: Het eerste deel van hun show viel wat tegen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd met het 2de deel :p I love you still = flippen :D

00:40 - 01:50 : Superdiscount 2 (LIVE): :eyespop: Gewoon extreem goed!

02:00 - 03:45 : Dr. Lektroluv: Ook enorm goed gedraaid, alleen heb ik het laatste half uurtje gemist omdat over de hele avond gezien toch wat teveel electro gedraaid werd naar mijn goesting.


Zaterdag 30 september 2006:

13:20 - 14:00 : Freaky Age
14:25 - 15:10 : Funeral Dress
15:40 - 16:40 : A Brand
17:10 - 18:00 : Das Pop
18:30 - 19:20 : Heideroosjes
19:50 - 20:40 : Gorki
21:10 - 22:15 : Arsenal
22:45 - 23:50 : Gabriel Rios
00:20 - 01:10 : Shameboy
01:30 - 03:00 : Discobar Galaxie

Zaterdag ben ik nimeer geweest, zeer jammer dat Shameboy de vrijdag ni kwam :)
Loraine
Exclaim! - Alphen a/d Rijn (30.09.2006)

Line-up:
Sied van Riel
Danjo & Styles
Xaero
Dynamic Sense

> PICAAAAS
> Playground Phun (Google) video met Danjo & Styles

Vroeg gearriveerd omdat Fo Riel opende en redelijk vroeg (2am ofzo) gegaan omdat we te brak en ik te snotterig waren... :(
Was wel weer errug gezellig en OMFG wat zijn D&S een stel vermakelijke gasten :stongue:
Sied daarentegen stond zo zalig rielekst te mixen...staffe set dattie weer neerzette... :eyes:
dj Elof
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized?


Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.

De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.

De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.

2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.

Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!
Push2005
quote:
Originally posted by dj Elof
Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!


50 euro :wtf:

Regi de geldwolf :p
dj Elof
quote:
Originally posted by Push2005
50 euro :wtf:

Regi de geldwolf :p


Je zou verschieten wat die mens er maar van overhoudt. Ik heb vernomen wat de "deal" was met het Sportpaleis en je zou verschieten 1. wat het kost aan productie (al die mensen, al die apparatuur) en 2. wat het Sportpaleis in eigen zak steekt.
dj Elof
Den tracklist... enne, een live setje zal niemand hier interesseren zekers? :D

1. La Vache
2. Run
3. Shine on
4. Sleepwalker
5. Blind
6. No angel
7. Losing love
8. I don't care (met Sylvie van Sylver)
9. The boy is mine (met Sylvie van Sylver)
10. No music
11. Lonely
12. Rhythm is a dancer
13. No limit
14. In my eyes
15. Whisper (met op de gitaar John Miles Junior)

PAUZE

1. Saxy Motion
2. Time
3. Land of the living
4. Tainted love
5. Never Again
6. Oceans
7. Maybe (ballade gezongen als duet door Regi & Linda)
8. Walk on water (reprise)
9. The sun always shines on tv
10. Breathe without you
11. Go to hell

BONUSNUMMERS
1. Heaven
2. Insomnia
FenixStyle
quote:
Originally posted by dj Elof
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized?


Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.

De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.

De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.

2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.

Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!


Op de beelden zag het er idd wel ferm uit. Om eerlijk te zijn heb ik zelden beelden gezien van een Sportpaleis dat ZO uit z'n dak ging. Over Linda haar zangkwaliteiten, zo'n schitterende live-zangeres vidn ik haar om eerlijk te zijn nu niet. Althans, op basis van wat ik hier hoor op de live-cd.. In de stevigere nummers komt ze imo geregeld wat stem te kort. (akkoord, het is natuurlijk ook de eerste keer dat ze live zingt voor zo'n publiek). Dat ze niet kan zingen zal ik zeker niet gaan beweren, heb haar op tv ook al eens unplugged horen zingen en op zo'n momenten komt haar stem echt tot haar recht. Wel spijtig dat ze de beste songs niet hebben opgenomen op die cd, had echt gehoopt La Vache live te kunnen horen... :(

Anyway, het is nu niet bepaald mijn favo muziek, maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik toch wel respect heb voor wat Regi op die tien jaar allemaal heeft bereikt :) (tenslotte, itt 3/4 van het publiek gisteren in het Sportpaleis, ging ik tien jaar geledenen wél al uit de bol op Milk Inc... ;) )
Loraine
Milk Inc.....er gaat nog steeds geen belletje rinkelen hierzo...
Zal die hype vast en zeker genegeerd hebben toendertijd :toothless
Ben niet zo'n volgzaam typje :tongue3

Phortastic
quote:
Originally posted by Loraine
Milk Inc.....er gaat nog steeds geen belletje rinkelen hierzo...
Zal die hype vast en zeker genegeerd hebben toendertijd :toothless
Ben niet zo'n volgzaam typje :tongue3


Troost u, niet al te veel gemist ;)
Xilver
La Vache

De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement