|
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Wel, voor wie zegt dat België de beste clubs zou hebben. |
Wie heeft u dat wijsgemaakt? :)
Op clubgebied is België helemaal niet geweldig hoor. Tenzij je van jump of hardhouse houdt :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Wie heeft u dat wijsgemaakt? :)
Op clubgebied is België helemaal niet geweldig hoor. Tenzij je van jump of hardhouse houdt :nervous: |
I tend to disagree , en nee ik ben geen jump/hardhouse liefhebber |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
I tend to disagree , en nee ik ben geen jump/hardhouse liefhebber |
Allé dan, laat techno dan ook ff buiten beschouwing...
Waar draaien ze goeie, deftige trance of goeie progressive house?
Buiten Café d'Anvers in A'pen, en een paar clubs in de Walen misschien. |
|
|
| TOR |
Kokkenmaster had het niet specifiek over de muziek, maar veeleer over de locatie en de sfeer die er rondhangt.
Op dat vlak kunnen we in België toch niet klagen, vind ik.
Pulse Factory :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Kokkenmaster had het niet specifiek over de muziek, maar veeleer over de locatie en de sfeer die er rondhangt.
Op dat vlak kunnen we in België toch niet klagen, vind ik. |
ah ok, in dat geval akkoord ja :) |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by TOR
Kokkenmaster had het niet specifiek over de muziek, maar veeleer over de locatie en de sfeer die er rondhangt.
Op dat vlak kunnen we in België toch niet klagen, vind ik.
Pulse Factory :crazy: |
Pff, die vallen toch in het niet in vergelijking met die ene naam ;)
Ik bedoelde eerder qua clubs en dat velen schermen als met 'wij hebben de beste clubs' als ze dan bvb. Nederlandse clubs gaan afbreken... |
|
|
| De Geert |
Pukemarock, Puurs
ook ferm goe geamuseerd, met amper 5u slaap na Illusion naar Puurs afgezakt
na de nodige drank wa plezant staan doen op el tattoo del tigre, derna aangenaam genote van zornik, die wete mij toch ook altijd ferm te bekore :p
dan praga kahn iets minder, beetje tam geweest om daarachter volledig uit de bol te gaan met discobar galaxie
wel alle bekende platen, maar toch dikke ambiance en plezant gebracht! :tongue2 |
|
|
| Loraine |
Trance Classics @ Asta Den Haag - 23.09.2006
Line-up:
Driftwood
Leon Bolier
Menno de Jong
Signum
Wat een feest! :crazy: Wat een muziek!! :crazy: :crazy:
Alleen maar vette choons en gezelligheid op en top!
Arriveerden toen Leon net begonnen was en dat klonk verrekte goed...Menno voegde daarna nog wat zalige beuq nummers toe en Signum wist af te sluiten met nog stevigere tracks... :D
Al met al een waar TOP feest !
Foto's vind je hier
Google Video link |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Loraine
Trance Classics @ Asta Den Haag - 23.09.2006
Line-up:
Driftwood
Leon Bolier
Menno de Jong
Signum
Wat een feest! :crazy: Wat een muziek!! :crazy: :crazy:
Alleen maar vette choons en gezelligheid op en top!
Arriveerden toen Leon net begonnen was en dat klonk verrekte goed...Menno voegde daarna nog wat zalige beuq nummers toe en Signum wist af te sluiten met nog stevigere tracks... :D
Al met al een waar TOP feest !
Foto's vind je hier
Google Video link |
Wie is dat op foto 39? Die was samen met Steur op 19 Years Illusion. Loraine zeg eens? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Wie is dat op foto 39? Die was samen met Steur op 19 Years Illusion. Loraine zeg eens? |
Die grote "kale" vent ?

Da's Gonzo (Michel) van Solarize-Agency en hij helpt tegenwoordig samen met rob_intuition aka Diven van Clubcharts (Rob dus) Menno de Jong met het organiseren van de Intuition feesten. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Loraine
Die grote "kale" vent ?

Da's Gonzo (Michel) van Solarize-Agency en hij helpt tegenwoordig samen met rob_intuition aka Diven van Clubcharts (Rob dus) Menno de Jong met het organiseren van de Intuition feesten. |
Ah das de Gonzo :), weeral een gezicht op een nick geplakt, nice! |
|
|
| FenixStyle |
| Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized? :whip: |
|
|
|
|