return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals) (pg. 4)
View this Thread in Original format
1Million$shot
quote:
Originally posted by Phortastic
hoho, meneer is van de High Society ofwa :p


nah, ma via Dave geraken we wel eens op guest list voor vip.
toffe kerel!

btw, drink ook geen champi ze. Houd het meestal bij water en fruitsapkes. :p
Phortastic
Hehe guest list is nice natuurlijk. Ook eens via ene op guestlist geraakt toen Angello in versuz draaide. (heb ik wel spijt van gehad achteraf, zie 1ste post, maar was toch gratis :D )
TOR
Zaterdagavond de afsluitende avond van het Klinkers-festival in Brugge, met Orishas. Was me dat weer een heerlijk optreden, nog een stuk beter dan hun eerste komst enkele jaren terug op het Cactus-festival. Echt genieten. Ervoor nog de Nederlandse groep Kraak & Smaak, erg leuke ontdekking met een bijzonder gevarieerd programma.

Onthou die namen :)
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
Ervoor nog de Nederlandse groep Kraak & Smaak, erg leuke ontdekking met een bijzonder gevarieerd programma.

Onthou die namen :)


Jep Kraak & Smaak zijn idd lekker. Als ge de kans hebt moet je hun album van vorig jaar "Boogie Angst" eens checken. Staan redelijk wat leuke plaatjes op!
FCB_Fanatic
gisteren heeft jonas een setje gespeeld in Bocholt, kben der samen met Fenixstyle es een kijkje gaan nemen. Niet veel volk, maar twas wel leuk.

Hierbij ook de tracklist van Jonas:

Jonas Steur – Live @ Summerdance, The Place, Bocholt (BE) (18-08-2006)

01. ID Jonas Steur (zelfde als op BETA Party)
02. Cosmic Gate – Should Have Known (Jonas Steur Remix)
03. Airwave – Save Me (Original Mix)
04. Jonas Steur – Tales From The South (Jonas Steur’s Revision Flow)
05. Mr. Sam ft. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix)
06. Mason - Exceeder
07. Bolier & Coenraad – The Mighty Ducks
08. Ferry Corsten – I Love U
09. Ralphie B - Massive
10. Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong Mix)
ConFig
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
gisteren heeft jonas een setje gespeeld in Bocholt, kben der samen met Fenixstyle es een kijkje gaan nemen. Niet veel volk, maar twas wel leuk.

Hierbij ook de tracklist van Jonas:

Jonas Steur – Live @ Summerdance, The Place, Bocholt (BE) (18-08-2006)

01. ID Jonas Steur (zelfde als op BETA Party)
02. Cosmic Gate – Should Have Known (Jonas Steur Remix)
03. Airwave – Save Me (Original Mix)
04. Jonas Steur – Tales From The South (Jonas Steur’s Revision Flow)
05. Mr. Sam ft. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix)
06. Mason - Exceeder
07. Bolier & Coenraad – The Mighty Ducks
08. Ferry Corsten – I Love U
09. Ralphie B - Massive
10. Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong Mix)


vette tracklist :crazy: Save Me en Massive :) lekkere Classics hoor :D
en die Estuera remix van Should have known had ie blijkbaar ook gedraaid op Tomorrowland :p
Antony
Dancetour te eindhoven gistren

Was best een leuke dag. De eerste 4 uur was er weinig volk, dus niveel sfeer bij de winnaar van de dj contest en bij Perry O'Neill die nochtans goe zijn best deed. Ronald van Gelderen had zen zelfde plastron aan als op tomorrowland. Set viel goed mee op het einde na, 'james brown is dead' konden de hollanders wel apprecieren (zeker die in hun 'defqon one' jasje en air maxen kwamen)

Ron van den Beuken speelde een lekkere set (opende met pirates), hij draaide Direkt Dizko 2 van de 4 gisteren :p MIKE nam over met loepzuivere trance, wat int begin ni echt werkte bij de massa. (buiten een groepje beta's ;) ) tot Universal Nation natuurlijk...

Armin was weer geweldig! Speelde een betere set als op Tomorrowland, met onder andere:

Life less ordinary, Mystery, Should have known, Bodyrox, Love you more, Harmonic, Carte Blanche en Sail als afsluiter.

Leuk dat het overdag is vind ik persoonlijk, enkel spijtig dat er weinig belichting is.... (en marginalen die het nodig vinden te beginnen plassen in lege bekertjes enzo)
Antony
quote:
Originally posted by Antony
Life less ordinary, Mystery, Should have known, Bodyrox, Love you more, Harmonic, Carte Blanche en Sail als afsluiter.


schiet er mij nog 1tje trug te binnen.... Arctic Globe! :crazy:
_Jedi
Link naar de weeral veel te lange party review in Tropicana:

http://www.dance4mation.com/board/v...9210&forum=57&0
Solar1
Verdorie, ik had ergens iets horen waaien over Jonas' set in Bocholt maar niets over gevonden, dus dacht t maar "lucht" was... Spijtig dat k het heb moeten missen, dicht bij huis...

Phortastic
Gister Sven Van Hees in Hasselt. Kan ik kort over zijn: heb bekans nix gezien dervan :whip:

Kwist da het feestje daar om 10 uur begon maar ik dacht den Sven zal wel ni drekt beginnen zeker. Dus ik kom om 11 uur aan. Hij was natuurlijk al een uur bezig :whip:

Men kameraad een sms gestuurd dat ik aangekomen was en in de buurt op een terraske gaan zitten met nog een paar mensen omdat er op de dansvloer voor Sven totaal geen ambiance was :sadgreen:
Ge hoorde de muziek van op dat terras zeer goed en Sven draaide lekkere plaatjes :)

Toen wou de bende ff naar de Irish Pub gaan. Dus wij daar naartoe. 1 pint gedronken (ing 2.80 euro voor ne carslberg :whip: ) en ik en men kameraad weggegaan daar en terug naar Dusart plein. Bleek de Sven toch wel ni gedaan te hebben zeker lol. Toen waren der nog zo 2 marginale CD DJ's aant draaien en om half 2 was da "feestje" daar al gedaan. :clown:

Toen maar doorgegaan naar nog wat cafés en ons nog goed geamuseerd. Maar de gig van Sven Van Hees heb ik me wel een beetje op misrekend :toothless
Vishnu
Nog niet zo lang terug van Novastar op de Turnhoutse vrijdagen.

Wat heeft die Joost toch een hemelse stem, en wat een overgave die hij legt in z'n muziek, schitterend. Heb hen nu 3x gezien maar daar mogen nog gerust een aantal optredens bij.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement