return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals) (pg. 8)
View this Thread in Original format
anke
ik ben niet kunnen gaan :mad: :mad: maar ik zal proberen om er volgend jaar bij te zijn.
toch mooi hoe regi al zo lang aan de top staat en dat was allemaal live eh :eyes:
anke
quote:
Originally posted by Xilver
La Vache

De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien.


ze hebben alles in vuilbak gegooid want ze hebben alles opnieuw moeten maken omdat ze van studio veranderd waren
Config
quote:
Originally posted by anke
ze hebben alles in vuilbak gegooid want ze hebben alles opnieuw moeten maken omdat ze van studio veranderd waren


:crazy:

:stongue: ja, jammer dat ze de CD nog niet uitgevonden hebben :( en tegenwoordig metselen ze pc's vast in de muur :(
anke
eh?

ik heb het gezien op regi's world
de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken
Xilver
Argh...so...hard...
Config
quote:
Originally posted by anke
eh?

ik heb het gezien op regi's world
de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken


elke producer met een beetje verstand zet zijn tracks als .wav op cd ze denk ik.. hoe dom moet ge nu wel zijn als ge dat niet doet
anke
maar misschien mag dat niet met rechten ofzow?
heb je regi's world gezien daarin zeiden ze dat?


ze hebben gewoon alles opnieuw moeten maken
Xilver
quote:
Originally posted by Config
hoe dom moet ge nu wel zijn als ge dat niet doet


Regi zijne smoel al bekeken?
Config
quote:
Originally posted by anke
maar misschien mag dat niet met rechten ofzow?
heb je regi's world gezien daarin zeiden ze dat?


ze hebben gewoon alles opnieuw moeten maken


leg mij nu keer uit waarom ge uw EIGEN tracks ni op cd zou mogen branden? Ge hebt ze zelf gemaakt! Als er 1 iemand is die zijn tracks op CD mag branden dan zou het toch wel de producer zelf zijn :crazy:
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
La Vache

De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien.


de dj phillip remixes van in my eyes en promise vond ik indertijd vree goe

anke
IK SNAP HET OOK NIET

maar in regi's world was
ze zeiden dat er speciaal bij misschien heeft iemand hier nog gekeken? als tegen dan deze discussie maar niet over zijn smoel gaat
anke
maar als je dat op cd hebt heb je dan elk geluidje zoals belletjes enzow apart zodat je die live kunt afspelen? ik denk dat ze dat bedoelen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement