|
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| anke |
ik ben niet kunnen gaan :mad: :mad: maar ik zal proberen om er volgend jaar bij te zijn.
toch mooi hoe regi al zo lang aan de top staat en dat was allemaal live eh :eyes: |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Xilver
La Vache
De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien. |
ze hebben alles in vuilbak gegooid want ze hebben alles opnieuw moeten maken omdat ze van studio veranderd waren |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by anke
ze hebben alles in vuilbak gegooid want ze hebben alles opnieuw moeten maken omdat ze van studio veranderd waren |
:crazy:
:stongue: ja, jammer dat ze de CD nog niet uitgevonden hebben :( en tegenwoordig metselen ze pc's vast in de muur :( |
|
|
| anke |
eh?
ik heb het gezien op regi's world
de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken |
|
|
| Xilver |
| Argh...so...hard... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by anke
eh?
ik heb het gezien op regi's world
de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken |
elke producer met een beetje verstand zet zijn tracks als .wav op cd ze denk ik.. hoe dom moet ge nu wel zijn als ge dat niet doet |
|
|
| anke |
maar misschien mag dat niet met rechten ofzow?
heb je regi's world gezien daarin zeiden ze dat?
ze hebben gewoon alles opnieuw moeten maken |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Config
hoe dom moet ge nu wel zijn als ge dat niet doet |
Regi zijne smoel al bekeken? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by anke
maar misschien mag dat niet met rechten ofzow?
heb je regi's world gezien daarin zeiden ze dat?
ze hebben gewoon alles opnieuw moeten maken |
leg mij nu keer uit waarom ge uw EIGEN tracks ni op cd zou mogen branden? Ge hebt ze zelf gemaakt! Als er 1 iemand is die zijn tracks op CD mag branden dan zou het toch wel de producer zelf zijn :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
La Vache
De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien. |
de dj phillip remixes van in my eyes en promise vond ik indertijd vree goe |
|
|
| anke |
IK SNAP HET OOK NIET
maar in regi's world was
ze zeiden dat er speciaal bij misschien heeft iemand hier nog gekeken? als tegen dan deze discussie maar niet over zijn smoel gaat |
|
|
| anke |
| maar als je dat op cd hebt heb je dan elk geluidje zoals belletjes enzow apart zodat je die live kunt afspelen? ik denk dat ze dat bedoelen |
|
|
|
|